[601] Pompa hamulcowa a gleba |
Autor |
Wiadomość |
Kumpelek [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-05-17, 21:16 [601] Pompa hamulcowa a gleba
|
|
|
Witam! :D
założyłem ten temat... po to byśmy podyskutowali na temat resoru z przodu i pompy hamulcowej.
Chodzi mi o to, czy ktoś przerabiał temat wspawania jej wyżej? albo czy jakieś wzmocnienia, osłony ktoś u siebie montował ?? w ogóle no zapraszam do dyskusji :-o |
|
|
|
|
john'ek
Talib
DDR: Porsche 924 / Łada Samara
Wiek: 36 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 442 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-05-17, 22:08
|
|
|
ja też z tym wciąż mam problem. bo resor przy dużej glebie opiera się o pompe!! ale pamiętam motyw u kamika albo dystans albo wykrzywiona pompa!! niestety nie pamiętam dlatego J. zapraszam do odpowiedzi:) |
_________________
|
|
|
|
|
Kumpelek [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-05-17, 22:26
|
|
|
nom właśnie wszystko fajnie, ale jak czasem dostane strzał w pompę to aż mi przykro :-P
wiec zacząłem myśleć co by tu zrobić... a sam dystans to wiele raczej nie da.. bo co by to miało pomóc?? |
|
|
|
|
Kula
kawał skur*ysyna
DDR: szczur 72"
Wiek: 35 Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 375 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2010-05-17, 22:38
|
|
|
dystans miał by sens, gdyby była by to rurka która zmieści w sobie jedynie sworzeń który pcha tłoczek w pompie. wtedy jakieś 7mm by można było zyskać - powinno wystarczyć.
Kamik ma podgiętą pompę do góry. miejsca jest od cholery z tego co pamiętam, ale zmienia się wtedy rozkład sił i nie wiem czy nie osłabia to hamulców.
btw. ja miałem w szczurze 7-10 mm od pompy do resora - nie dobijało mi, chyba że naprawdę dużą muldę przyjąłem na lewe koło. osobiście jeśli po poskładaniu szczura do kupy odległość ta się nie zmieni to nic nie robię z pompą. "do jazdy na glebie trzeba mieć fantazję" :D |
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 39 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
|
|
|
|
Aren
DDR: 601s 85'
Wiek: 31 Dołączył: 31 Gru 2006 Posty: 1310 Skąd: Zary
|
Wysłany: 2010-05-18, 17:18
|
|
|
sie doklada pioro jedno albo dwa i nic sie nie dzieje :} aktualnie w henku jest beton i jakies 5 mm do pompy.
wydawalo mi sie ze w g0 byla poprostu wygięta do góry pompa, zawsze ten centymetr mozna uzyskac, ale węzyk jeden do wymiany jest |
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 39 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
|
|
|
|
dzikU
DDR: Trabant 601 z 70
Wiek: 31 Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2010-05-19, 18:35
|
|
|
no jak beton zrobisz to trzeba zdrowo powzmacniać trampka : P |
|
|
|
|
john'ek
Talib
DDR: Porsche 924 / Łada Samara
Wiek: 36 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 442 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-05-19, 22:10
|
|
|
bedzie zyc:P |
_________________
|
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 39 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
|
|
|
|
john'ek
Talib
DDR: Porsche 924 / Łada Samara
Wiek: 36 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 442 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-05-20, 22:57
|
|
|
no to przy glebie tez ci duzo da:P bo jak latasz na pneumancie to fakt masz looz:) co do pompy ja w heldze mialem seryjnie wszystko:) i auto bylo sztywne wiec nic sie nie dzialo:) chyba tak zostanie u mnie nadal |
_________________
|
|
|
|
|
john'ek
Talib
DDR: Porsche 924 / Łada Samara
Wiek: 36 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 442 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-05-21, 17:15
|
|
|
odezwal sie!! ja na glebie smigalem nie tylko helga 1 i 2 ale titowozem i mialem okazje latac lewego 600 ktorej ty na zywo pewnie nie miales okazji widziec... tak jak co po niektorzy ci napisali zaloz niski profil zrob mega glebe zrob 100km i zobacz czy wgl dasz rade tak smigac!! |
_________________
|
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 39 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
Wysłany: 2010-05-21, 17:54
|
|
|
sracie żelem.
pompa u roberta została podniesiona profilaktycznie.
hamulce miał jakie miał, ale to nie była wina pompy :)
tylko zastanawia mnie co ma jazda na glebie ze 100km do tego wszystkiego?
chyba to byś zauważył jak ci auto pęka :D |
_________________ TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl
DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek |
|
|
|
|
Kumpelek [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-05-21, 22:44
|
|
|
john'ek napisał/a: | mialem okazje latac lewego 600 ktorej ty na zywo pewnie nie miales okazji widziec... |
i tu się mylisz :D bo miałem okazje widzieć to auto na żywo! ba! nawet mam przy nim foto z TrabiExpo 2008 :P i poczekam, aż Ty zrobisz taką super glebe i pokażesz ten układ paliwowy za sisiol pieniędzy :D
J. co do Twojego pytania, miałem na myśli to, że jeżeli się śmiga w pyte km na glebie to potem wiadomo co Traba boli itp, a nie jakieś wożenia lawetą czy inne takie zachowania. Bo po jakiejś jeździe wokoło domu znając wszystkie dziury to co można zobaczyć jak takie dziury się ominie?
Założyłem ten wątek po to by się dowiedzieć co by tu zrobić żeby nie waliło w pompę hamulcową czasem itp. no ale od razu zaczął się temat na jakich oponach jeżdżę, jakie to mam zawieszenie, a jakie powinno być lub nie... co to w ogóle kogo obchodzi, mam co mam, robię co robię i nie mam zamiaru wrzucać czegoś na forum, ponieważ łebki co same nic nie robią to będą najwięcej krytykować.. heh, co to za specjaliści co nie wiedzą jak pneumaty wyglądają... :lol: ;-) |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 39 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2010-05-22, 11:12
|
|
|
Co ma profil opony do walenia resorem w pompe ? :roll: |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2010-05-22, 14:52
|
|
|
No właśnie brq ma. Jeśli jeździsz na balonach to resor musi być bardziej sklepany żeby dajmy na to mieć 1cm do sanek niż na jakiś niskich oponach. Skoro musi być bardziej sklepany to ma bliżej do pompy. Jakieś 175/70, a 165/55 to jednak spora różnica :) |
|
|
|
|
|