[601] Mój helmucik |
Autor |
Wiadomość |
Dzordz
DDR: 601
Wiek: 34 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 146 Skąd: Krk
|
Wysłany: 2010-08-12, 20:11
|
|
|
Prawie każdy trab na glebie ma szeroka stal juz mi przeszła na nia zajawa. Opony mam 165 55 13 wiec o balonach nie ma co gadac |
|
|
|
|
Dzordz
DDR: 601
Wiek: 34 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 146 Skąd: Krk
|
Wysłany: 2010-10-13, 11:28
|
|
|
zeby nie było ze nic sie nie dzieje to prezentuje postep prac nad helmutem:
po pierwsze primo:
- założyłem z przodu tarcze na adapterach wycinanych cnc, jest to komplet od opla kadeta
- wskoczył na front alus
- z tyłu mam juz gotowe bebny z piastami od opla astry f 1.4, zostana one zamacowane na specjalnym dystansie do wahacza i w ten sposób z orginalnego systemu hamulcowego nic nie zostanie bo papa już jest od cieniasa 1.1
- a wszystko to podyktowane nowy zakupem
|
_________________ Cały czas do przodu ale szału nie ma |
|
|
|
|
Aren
DDR: 601s 85'
Wiek: 31 Dołączył: 31 Gru 2006 Posty: 1310 Skąd: Zary
|
Wysłany: 2010-10-13, 13:45
|
|
|
robi się ciekawie :-) |
|
|
|
|
Kula
kawał skur*ysyna
DDR: szczur 72"
Wiek: 35 Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 375 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2010-10-13, 15:01
|
|
|
kurde :roll: |
|
|
|
|
Dzordz
DDR: 601
Wiek: 34 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 146 Skąd: Krk
|
Wysłany: 2010-10-13, 19:54
|
|
|
cały czas do przodu :) teraz mnie czeka gromadzenie czesci i potrzebnych mi elementów do swapa i clean looka pod macha |
_________________ Cały czas do przodu ale szału nie ma |
|
|
|
|
Dzordz
DDR: 601
Wiek: 34 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 146 Skąd: Krk
|
Wysłany: 2010-10-27, 14:17
|
|
|
chyba zaczyna mi pozytywnie odbijac i ide w jakość :) zakupiłem inne szeleczki stare na sprzedaż w bardzo atrakcyjnej cenie :) doszedł tez po problemach z pradem gajgerek sprawdzajacy ładowanie :)
oto nowe
|
_________________ Cały czas do przodu ale szału nie ma |
|
|
|
|
Kumpelek [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-10-27, 19:18
|
|
|
Nooo :D od razu lepiej, bo te z Jacky to z pupy są :-| No to mam nadzieję, że na SilesiFest będzie co oglądać :D kiedy drugi kubeł? jak tam z blacharką?;) |
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2010-10-27, 19:38
|
|
|
Ten kubeł pasuje bez problemu żadnego? |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 39 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2010-10-27, 20:07
|
|
|
zalezy co przez to rozumiesz :)
ja mialem takie 2 zamontowane. |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
Dzordz
DDR: 601
Wiek: 34 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 146 Skąd: Krk
|
Wysłany: 2010-10-28, 12:56
|
|
|
katowniki sroby nakretki podkładki szlifierka katowa jakies 2h pracy i kubeł w trabie.
Co do blacharki to narazie ogarne przód i jaskółke pod 353 i clean look. Potem wezne sie w koncu z tył nowy pas tylni juz mam w garazu szukam reperaturek nadkoli :0 |
_________________ Cały czas do przodu ale szału nie ma |
|
|
|
|
Kumpelek [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-10-28, 16:26
|
|
|
ja mam taki sam kubeł i u mnie zamontowanie zajęło jakieś 30min. Kątowniki z dziurami miałem;d udało mi się zamontować w oryginalne otwory Trabantowe:) także podłoga nie ucierpiała. |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 39 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2010-10-28, 18:02
|
|
|
Ja gdzies mam 1 szyne do takiego Bimarco C. |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
Dzordz
DDR: 601
Wiek: 34 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 146 Skąd: Krk
|
Wysłany: 2010-11-29, 06:49
|
|
|
kto powiedzial ze zima sie nie da na glebie jezdzic fakt ze robi sie za pług i jak wpadnie sie w kopny ciezki snieg to staje alternator i trab chce gasnac ale tak to nawet nawet prze do przodu no i ta natychmiastowa reakcja na zaciagnieta lape
Uploaded with ImageShack.us |
_________________ Cały czas do przodu ale szału nie ma |
|
|
|
|
Maciek
DDR: 1.1
Wiek: 37 Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 231 Skąd: Bielsko biała
|
|
|
|
|
Dzordz
DDR: 601
Wiek: 34 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 146 Skąd: Krk
|
Wysłany: 2011-01-11, 09:39
|
|
|
mam od was pytanie: Jak najlepiej wypolerować ranty felg alu. Chodzi i o schemat jakim papierem najpierw czy na mokro czy z pasta polerska, jakie pasty są najlepsze, jak chronić wypolerowany rant.... Bo mam już wypiaskowane felgi i zaczynam się z nimi bawić. Rant na pewno będę polerował co do środka felgi jeszcze nie wiem może machnę ją na biały mat. Jak ktoś ma inny pomysł na moją felgę tak aby pasowała do mojego auta, to proszę podaj swoją wizję |
_________________ Cały czas do przodu ale szału nie ma |
|
|
|
|
Kula
kawał skur*ysyna
DDR: szczur 72"
Wiek: 35 Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 375 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-01-11, 15:24
|
|
|
po piaskowaniu to nie wypolerujesz tak łatwo :) znajomy kupił felgi po renowacji i chciał rant wypolerować. Zapomnij... papierem o mega grubej gradacji nie był w stanie dobrze wyrównać powstałych po piaskowaniu nierówności.
jeśli mimo wszystko chcesz spróbować to szukaj na innych forach. Jest parę tematów w których jest opisane co i jak. Chociaż nie każdy chce się dzielić swoimi tajnikami polerki :) |
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 39 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
|
|
|
|
Zdunsky
DDR: 1.1
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-01-13, 02:20
|
|
|
Ja robiłem tak. Po kolei: papier 60 potem 80, 120 albo 130, 200, 400, 800, 1600 potem pasta i wyda. ale czasu nie odzyskasz. Jedną fele robiłem od 14 do 23 czyli cały dzień. Wszystko poza polerowaniem pasta robiłem ręcznie. Nie mam aparatu bo zniknął ale chętnie bym ci zdjęcia pokazał. Niby spoko ale lustra nie na. Od siebie moge powiedzieć ze paste to kup Autosol bo takie białe czy zielone klocki z allegro to absolutnie nic a nic nie warte. |
_________________ Jedzie dorożka, dzwonek dzwoni zgadnij panie ile koni. |
|
|
|
|
Dzordz
DDR: 601
Wiek: 34 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 146 Skąd: Krk
|
Wysłany: 2011-01-13, 10:51
|
|
|
a polerowałeś rant na aucie czy na jakimś warsztacie. Bo ja sobie już zaczołem zabawę z polerką. Podniosłem auto na kobyłki wrzuciłem bieg i koło się kręciło a ja tylko papierek w jednym miejscu trzymałem. |
_________________ Cały czas do przodu ale szału nie ma |
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2011-01-13, 11:44
|
|
|
Bardzo dobrze zrobiłeś :) Zmieniaj papierki, a później pasta i gotowe :P |
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 39 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
|
|
|
|
Kula
kawał skur*ysyna
DDR: szczur 72"
Wiek: 35 Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 375 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-01-13, 11:47
|
|
|
ja bym jeszcze użył 2000 i ewentualnie 2500. Pasę natomiast Automax bym jeszcze spróbował. Zawsze mam 2 pod ręką. Jak jedną nie idzie to myję felgę porządnie ludwikiem i próbuję drugą pastą.
Autosolem dobrze poleruje się felgi od Porsche i inne "lane" natomiast kute felgi to autosol najlepiej daje radę (BBS skręcane, i inne tego typu). Ręką lustro się wyciąga :) Jest jeszcze wiele innych past. Cały czas korci mnie wolfram ale to dużo żarówek bym potrzebował :P |
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2011-01-13, 14:30
|
|
|
Pokaż jak Ci wyjdzie polerka po piachu bo jestem ciekaw. Nieźle trzeba felgi zjechać po takim zabiegu :D |
|
|
|
|
Aren
DDR: 601s 85'
Wiek: 31 Dołączył: 31 Gru 2006 Posty: 1310 Skąd: Zary
|
Wysłany: 2011-01-13, 22:40
|
|
|
Tez mnie czeka niedlugo polerka BBS RM, i wlasnie chce je do piachu oddac bo jest kurewstwo jakies na nich co scansolem nie idzie :|
czekam jak sqall na foto |
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 39 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
|
|
|
|
|