Przesunięty przez: J.J. 2009-02-11, 20:17 |
fajne 353 |
Autor |
Wiadomość |
Psikus
DDR: wspomnienia
Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 6 Skąd: sosnowiec/kielce
|
|
|
|
|
Maniek
DDR: 601
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lis 2006 Posty: 149 Skąd: Krynica Morska
|
Wysłany: 2007-01-07, 11:32
|
|
|
Nie wiem czy wiesz ale ja go wcigam na 2biegu hehe ale on ma czyms mocy dokreconej jak bys miał wicej inf o nim moze cos bym wydusił z mojego 353......a ten filmiik ogladałem przed tym jak miałem błekita chyab z 20razy |
_________________ Jezdze nisko leze na glebie jeszcze ponadto mam cisnienie!! |
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 39 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2007-01-10, 10:55
|
|
|
Układ chłodzenia w tym 353 to heh około 11 - 13 litrów płynu chłodniczego
w śkoda 105L tak jest , może niewiele na opak - silnik z tyłu ,a chłodnica z przodu. tam jest 14 litrów płynu czyli się nieopłaca - czemu :?: a jak się rozszczelni :?: normalny Basen w trabie :-/ |
_________________
|
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 39 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2007-01-10, 15:09
|
|
|
odwiedzasz nadwornego hydraulika (czy kogos tam :-P ) i mowisz zeby polutowal Ci rurki miedziane przez auto... nie powinno sie rozszczelnic ;) a w lecie moze byc problem z chlodzeniem |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
Psikus
DDR: wspomnienia
Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 6 Skąd: sosnowiec/kielce
|
Wysłany: 2007-01-10, 17:32
|
|
|
ta chlodnica jest tam dlatego, ze nie ma na nia miejsca pod maska z uwagi na komorę rozprezną, czyli tlumik. Jedrej: z tego co sie orientuje taki tlumik w 601 daje cos ok 6 KM czyli jak by nie patrzec 25% przyrostu mocy. dlaczego? to komora rozprezna, jej zadanie to doprezenie komory spalania itak dalej i tak dalej... do tego dopatrzylem sie w tym trabancie motocyklowych gazników. niewiem z czego,ale one tez robią swoje |
_________________ Japanese Domestic Market |
|
|
|
|
Qbs
i Zenek...
DDR: 601
Wiek: 39 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 305 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2007-01-10, 17:57
|
|
|
trzeba poeksperymentowac z gaznikami od MZtki. Mysle ze beda pasowac po malych przerobkach dolotu :-) |
_________________ www.customfactory.pl
CUSTOM FACTORY X WHEEL WIDE |
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 39 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
Wysłany: 2007-01-10, 19:50
|
|
|
ogoolnie hard ten 353 :D i ten zbiornik na dachu :D
przed cfikał 2006 chcielismy beczke wielką z paliwem na dach :D bo zbiornika nie mieliśmy xD |
_________________ TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl
DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek |
|
|
|
|
Piter [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-01-10, 23:15
|
|
|
wiem, ze rajdowe traby mialy osprzet i przewiercone cylindry od MZtki |
|
|
|
|
Psikus
DDR: wspomnienia
Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 6 Skąd: sosnowiec/kielce
|
Wysłany: 2007-01-12, 00:43
|
|
|
Piter napisał/a: | przewiercone cylindry od MZtki | przeciez one maja duzo mniejsza pojemnosc niz cylindry 601,nie widze sensu jakos. natomiast gazniki, owszem, bo tanie,ale podobno czesto bez przyczyny przeciekaja, aiec mozna sobie niezłe kuku zrobić |
_________________ Japanese Domestic Market |
|
|
|
|
Piter [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-01-12, 17:29
|
|
|
maja, ale podobno czesc zeliwna jest grubsza, przez co mozna je lepiej rozwiercic, mowil mi o tym pewien dziadek co jezdzil trabantem rally
[ Dodano: 2007-01-12, 17:30 ]
aha i maily po przeciwnych stronach kanal dolotowy i wylotowy przez co wydech szedl przy scianie grodziowej, a nie przy grillu
[ Dodano: 2007-01-12, 17:31 ]
tak mi mowil goscu, sam nie dam sobie glowy uciac bo nie widzialem tych cylindrow |
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2007-01-12, 20:29
|
|
|
Gaźniki do T 601 2T zakłada się z CZ 500 i śmiga o niebo lepiej do tego ten dziwny wydech z dekompresatorem w jednym sam taki chciałem ale zaczął bym płacić mandaty za Db (głośność wydechu) |
_________________
|
|
|
|
|
prorok601
próchno driver
DDR: 601, I : A112
Wiek: 42 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 20 Skąd: lodz
|
Wysłany: 2007-01-12, 23:50
|
|
|
Ej no to jak zalozyc dwa gazniki do t 601?? bo do wartka to masz prostą sprawe a w 601 jest jedna rurka dolotu do karteru i szynka... trzebaby powaznie ingerowac |
|
|
|
|
Qbs
i Zenek...
DDR: 601
Wiek: 39 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 305 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2007-01-13, 00:43
|
|
|
na dwa gazniki to se ne da, bo przeciez paliwo z gaznika jest przekazywane do skrzyni korbowej a nie do cylindrow bezposrednio dlatego co za roznica czy zamontujesz 1 gaznik czy piec i tak wpadnie to do skrzyni korbowej w takiej ilosci jakiej bedzie potrzebowal silnik. jak to jakims patentem jednak zamontujemy do kazdego cylindra to i tak szynka bedzie zeby to ustawic wszystko co by nie zalewalo nam swiec i wal powie papa po pierwszych obrotach, gdyz nie bedzi emial smarowania.
Nie wiem jak wyglada to w MZtce czy to w cylinder jest dolot bezposrednio czy tez do karteru. W kazdym razie taki patent wymaga tzrzech gaznikow jesli jest w ogole mozliwy. Bo smarowanie wału musi byc. |
_________________ www.customfactory.pl
CUSTOM FACTORY X WHEEL WIDE |
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2007-01-13, 10:32
|
|
|
coś słyszałem ,że 601kę 2T da się zrobić na 2 gaźniki ale niewiem czy to mit czy prawda :-/ . Najlepiej dać gaźnik z CZ 500 ale to już pisałem. :mrgreen: |
_________________
|
|
|
|
|
Maniek
DDR: 601
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lis 2006 Posty: 149 Skąd: Krynica Morska
|
|
|
|
|
Piter [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-01-14, 02:26
|
|
|
chcialbym :D |
|
|
|
|
Lewy81
TopChop Driver
DDR: 601,600
Wiek: 42 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 40 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2007-01-14, 10:08
|
|
|
To 353 Piotrka z Rzeszowa"vel Picia" |
_________________ Bo do jazdy na glebie trzeba miec fantazje :).... A moze i fantazje i ... |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 39 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
spider
znany też jako karaś
DDR: 601 z '74
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lis 2006 Posty: 79 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2007-01-26, 19:08
|
|
|
Moze widzieliscie ale .. . to link do Trabiego 353 ktos powiedzial ze sie nieda pokazac duszy 2T hmm wsluchajcie sie w warczenie silnika to was utwierdzi ze to 353
http://www.myvideo.de/watch/607660
:-D |
_________________
|
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 39 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
|