2T


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 

Poprzedni temat «» Następny temat
Alledrogo :)
Autor Wiadomość
Alan Querthen 


Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 42
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2014-01-20, 18:00   Alledrogo :)

http://tablica.pl/oferta/...html#7b9e0280a4
co wy sadzicie o takim czymś?
Że mocy o 50% więcej czyli z 26 kucy do 39 mi skoczy :-P

druga kwestia ma ktoś mocowania do Luxar'a na zbyciu? :mrgreen:
_________________
„Jeśli będziesz myślał tak jak teraz, to będziesz miał to, co masz.
Jeżeli zmienisz swoje myślenie, zmienisz to, co masz.”
 
 
 
przemas601 

Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 238
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-01-22, 20:26   

Jeżeli to jest geometrycznie poprawnie zrobione to oczywiście poprawi osiągi,ale nie myśl,ze wystarczy zmienić układ tłokowy i nagle będziesz miał plus 50 % mocy. Trzeba by było jeszcze dobrać do tego wydech i gaźnik,a najlepiej dwa podłączone bezpośrednio pod skrzynie korbową z zaworami zwrotnymi płytkowymi,zastępując stawidła które nie umożliwiają pełnego zapełniania mieszanką w każdym zakresie obrotów. Po takich modach wykręcenie z silnika traba 50 km nie będzie stanowiło problemu.
 
 
 
Alan Querthen 


Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 42
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2014-01-22, 21:49   

aż 50 kucy, no nieźle :mrgreen: ale po tym co napisałeś dochodzę do wniosku że wrzucenie silnika z Wartburga to prostsze rozwiązanie :)
Na razie nie myślę o zmianach bo te 70km/h po mieście mi wystarczy :)
ale dobrze wiedzieć, że jest ktoś to ochroni przed głupim spontanicznym zakupem :P
_________________
„Jeśli będziesz myślał tak jak teraz, to będziesz miał to, co masz.
Jeżeli zmienisz swoje myślenie, zmienisz to, co masz.”
 
 
 
PeQ200 


Wiek: 31
Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 201
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-01-23, 13:10   

przemas601, dobrze prawi, dać mu wódki :D Zawór zwrotny to podstawa w cwaju, żeby coś zawalczyć. Jeżeli interesuje Cię ten temat, to zapoznaj się z konstrukcjami Rotaxów, tam to było często stosowane :)
 
 
 
przemas601 

Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 238
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-01-23, 17:17   

Myślę,że mimo wszystko łatwiej jest podnieść moc szejsetki niż zrobić porządny swap silnika wartbanga. Tylko do tego trzeba mieć bardzo dobry wał korbowy,bo podniesienie mocy o 100% będzie się wiązało niestety z szybszym zużywaniem łożysk korbowych. Oczywiście i na to jest metoda,lepszy olej do mieszanki,najlepiej coś do wyczynowych cfaji i porządnie zrobiony wał w poznaniu.
 
 
 
Alan Querthen 


Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 42
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2014-01-23, 21:23   

No dzięki Chłopaki :)
Tak się zastanawiałem właśnie nad różnymi koncepcjami bo mój wałek niebawem padnie, a jak już coś robić to mam przy silniku to tak chciałem troszkę coś więcej od Siebie :) ale jak widać na razie zostanę przy doprowadzeniu tego do ładu i jak zacznie brakować mi czegoś i bliżej się zaprzyjaźnię z mym nowym nabytkiem to pomyśle :) a z wałem gdzie się najlepiej zgłosić? :)
_________________
„Jeśli będziesz myślał tak jak teraz, to będziesz miał to, co masz.
Jeżeli zmienisz swoje myślenie, zmienisz to, co masz.”
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 11