To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
2T

My - czësto kaszëbsczé trabant - GOCH :)

srkhan - 2013-04-01, 18:19
Temat postu: czësto kaszëbsczé trabant - GOCH :)
Witam, nazywam się Krystian. Dokładnie od wczoraj stałem się dumnym posiadaczem samochodu zacnej marki jaką jest TRABANT, model 601,produkcja 1987,kolor szary, pełna dokumentacja, przebieg 74 tys.km
Autko stoi w garażu od 2005 roku, do tego czasu było używane przez myśliwego.
Z tego co się zorientowałem, dolne progi i część podłogi bagażnika do wymiany.
Tramp ma mi służyć jako reklama mojej firmy. Z modyfikacji jakich mam zamiar zastosować to hamulce tarczowe, podrasowanie oryginalnego silnika, konkretna gleba,negatyw.

Mam nadzieję, że się uda!




Kris - 2013-04-02, 11:27

Witam i życzę powodzenia ;-)
koko - 2013-04-02, 14:14

Fajno
Oby zapał nie przymulił :!:

srkhan - 2013-04-04, 23:14

koko napisał/a:
Fajno
Oby zapał nie przymulił :!:

Tego możecie być pewni

Trabant odpalił i o za drugim razem po 5 latach!!!
Oczywiście po dawce pod swiece,
A dziś już go rozebrałem w 1/3 z karoserii.
Może ktoś podpowie jak zdemontować dach? I czy reperaturki górnych progów z 1.1 pasują do 601??

J.J. - 2013-04-05, 08:22

srkhan napisał/a:
Może ktoś podpowie jak zdemontować dach?

ściągasz listwy, odginasz blache i o :)

srkhan napisał/a:
I czy reperaturki górnych progów z 1.1 pasują do 601??

mówisz o nadprożach?
w 601 i 1.1 sa takie same.
Jedyne różnice były między wczesnymi, a późniejszymi 601. Różniły się zawinięciem blachy. W 1.1 i późniejszych 601 tego nie było i nakładali taką plastikową listewke.

srkhan - 2013-04-05, 10:32

Remont trwa. Oto kolejne fotki. Jestem przekonany że te ubytki w bagażniku i brak progu i ta dziura w podłodze da się ogarnąć. Chyba że jestem w błędzie to proszę mnie uświadomić.

Zauważyłem pęknięcie ( chyba jest to mocowanie tylnego wahacza), myślicie że spaw na pęknięciu i łatka na wierzch wystarczą by to wzmocnić?










J.J. - 2013-04-05, 10:58

wzmocnij go przed wycinaniem bo bedziesz mial problemy bo zejdzie Ci sie i dupa blada.
nic nie lataj. wytnij gdzie rdza wstaw nowe.
tak samo wymien dzwonki na nowe, pelne bo to to strach sie bac. ja tego nie zrobilem i zaluje bardzo.

JaJer - 2013-04-05, 12:22

srkhan napisał/a:
..... .... ...
Może ktoś podpowie jak zdemontować dach? ... ...


Odradzam demontaż dachu, jeśli karoseria jest w proszku, wszystko się rozjedzie i trabi na złom. Sprawdź czy nie ma rdzy pod dachem i zostaw go w spokoju. ( oczywiście jak jest rdza to demontuj w następnej kolejności, po wyspawaniu wszystkiego)

Jak coś to mam nadproża DDR.
Pozdrawiam.

srkhan - 2013-04-05, 13:10

Z jakiej grubości blachy zrobić dolne progi? Mam możliwość wykonania. Może znajdą się jeszcze jacyś chętni?

[ Dodano: 2013-04-05, 22:53 ]
I jeszcze mam pytanie czy mogę wyjąć szyby przed wycinaniem i wspawaniem progów??

[ Dodano: 2013-04-07, 09:53 ]
Oto efekt pracy przez całą sobotę. Trabant stracił poszycie i silnik oraz całe wnętrze, została tylko deska rozdzielcza i elektryka. Nie wyjąłem szyb bo obawiam się czy karoseria się nie odkształci, z drugiej strony nie chciałbym ich zbić podczas wywracania auta na bok dospawania.










zolwik - 2013-04-13, 19:38

No pięknie , czas możliwości i chęci masz to coś z tego wyjdzie.
srkhan - 2013-05-02, 22:54

Prace trwają. Jedna strona wyspawana i podorabiana. Teraz druga i trzeba będzie spawy troszkę oszlifować :D










Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group