Jak zejść niżej z przodem |
Autor |
Wiadomość |
Przemas601
DDR: 1,1 91r
Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 74 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-10-17, 19:23 Jak zejść niżej z przodem
|
|
|
Jak zejść z przodem niżej,opona opiera mi się na rancie błotnika. Nie chcę zmieniać felg,czy jest opcja wypchnąć duro i go nie połamać? |
|
|
|
|
pingor
Kombinator xD
DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 214 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 2014-10-17, 21:15
|
|
|
Troszkę to wypchniesz pytanie co z lakierem.
A co ze skręcaniem ? Czy chcesz zejść niżej tylko na postoju ?
Ja tak mam, że jak opuszczę to praktycznie kierownicy nie ruszę :D |
|
|
|
|
Przemas601
DDR: 1,1 91r
Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 74 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-10-17, 21:42
|
|
|
Właśnie martwię się o lakier,szkoda było by go uszkodzić. Tylko na postoju,fakt,że będę musiał pamiętać,żeby go opuszczać na wyprostowanych kołach,ale to nie problem. Najlepiej by było gdyby przód chował się tak samo jak tył. |
|
|
|
|
Bolsiarz
DDR: Trabant
Wiek: 104 Dołączył: 19 Mar 2014 Posty: 110 Skąd: Obora
|
Wysłany: 2014-10-18, 10:00
|
|
|
a jakby lakierek troszkę opalarką podgrzać? ;) |
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2014-10-18, 19:28
|
|
|
Opalarka to zły pomysł, lakier szybko sie nagrzeje i odejdzie od duro. (sam duroplast bardzo szybko sie nagrzewa i się "wybacza")
Testowałem na zniszczonych duro także wiem o czym mówię.
Pewnie można Lekko spróbować ,ale sam lakier jest na tyle elastyczny sam w sobie ,że ostatnio wyprostowałem maskę po wgięciu i obyło się bez lakierowania - śladów po oparciu du-pskiem brak.
ja bym wziął lewarek pantografowy i rozepchał. :D |
_________________
|
|
|
|
|
alucarD
Krzysiek
DDR: trabant 1.1
Wiek: 32 Dołączył: 16 Lut 2013 Posty: 28 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 2014-10-19, 19:12
|
|
|
zacznijmy od tego ile ci brakuję dokładnie centymetrów ? na moje z 2 cm ci się może udać sposobem jak bross ci pisze. Lakier nie lubi gwałtownych zmian więc jak będziesz robił powolutku to jest nadzieja ;) |
|
|
|
|
pingor
Kombinator xD
DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 214 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 2014-10-19, 20:25
|
|
|
Ja bym próbował tym:
Tak tak... wiem to do podginania rantów w Vagach ale myślę że dzięki temu na całej długości powoli będziesz rozginał. Najmniejsze prawdopodobieństwo niby pęknięcia lakieru i dość równo powinno iść :) |
|
|
|
|
Przemas601
DDR: 1,1 91r
Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 74 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-10-19, 20:26
|
|
|
Jutro zobaczé dokladnie ile brakuje. Widzialem kiedys takie ustrojstwo zakladane na piaste do rozpychania nadkoli,moze ktos posiada takie cacko? Wlasnie o tym myslalem. |
|
|
|
|
TrabiVR6
DDR: VR6
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 03 Paź 2007 Posty: 232 Skąd: Głowno
|
Wysłany: 2014-11-17, 21:55
|
|
|
Ja posiadam takie urządzenie :) Ale w trabancie sie nie ugra za wiele. |
_________________
|
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2014-11-18, 16:44
|
|
|
Dokladnie, w Trabie blotniki beda wracac... Blotniki Ci sie nagna jesli poszerzysz nadkola, tylko nie za duzo, bo bedziesz mial problemy ze spasowaniem tego blotnika do drzwi ;)
Pytanie jak duzo chcesz zejsc. Jesli tak jak ja, ze kladziesz sanki na ziemi (moj plan to przerobic sanki i zejsc progami do ziemi :P) to czeka Cie przerobka amorkow. |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
Przemas601
DDR: 1,1 91r
Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 74 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-11-18, 21:25
|
|
|
Udało mi się zejść z przodem o jakieś 20mm w dół. Zmniejszyłem trochę odsadzenie felgi,trochę rozepchnąłem nadkole i je podciąłem i jest gitara. Bieżnik opony znika w nadkolach. |
|
|
|
|
|