[ALL] Cynkowanie trabanta. |
Autor |
Wiadomość |
trabiEV
DDR: xxx
Dołączył: 27 Sie 2011 Posty: 4 Skąd: Tomaszów Maz
|
Wysłany: 2011-09-06, 18:57 [ALL] Cynkowanie trabanta.
|
|
|
Witam,
zastanawiam się nad ocynkowaniem całego auta.
Po piachu w profilach na pewno zostanie podkład(trabant był malowany pokładem zanurzeniowo).Tylko cynkowanie ogniowe by miało sens .
Czy ktoś robił coś takiego? |
|
|
|
|
lisek
DDR: 601
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Sty 2011 Posty: 344 Skąd: Iłowa
|
Wysłany: 2011-09-06, 20:03
|
|
|
koszt takiej zabawy jest zapewne ogromny moim zdaniem gra niewarta świeczki |
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2011-09-06, 21:58
|
|
|
Jeśli już to "w dupie byłes, gówno widziałes" ;)
Ja uważam, że jesli była by opcja ocynkować całego traba za np. 1000pln to bym się skusił zeby miec mega dobrze zabezpieczone auto. Widziałem w wielu angielskich projektach jak nakładają jakies ochronne powłoki na całe auta w wannach. Czyli da się :) |
|
|
|
|
lisek
DDR: 601
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Sty 2011 Posty: 344 Skąd: Iłowa
|
Wysłany: 2011-09-07, 05:40
|
|
|
ale na pewno nie będzie to 1000zł tylko co najmniej 4-5 tysięcy chyba ze ma wujka w galwanizerni. |
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
Wysłany: 2011-09-07, 06:32
|
|
|
za około 200kg wielu elementów zapłaciłem 300zł
gołą bude trabanta z kumplem nosiłem, wiec ile mogła ważyć?
cynkowałem w pierwszej lepszej cynkowni. |
_________________ TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl
DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek |
|
|
|
|
Zdunsky
DDR: 1.1
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-09-07, 09:13
|
|
|
Niby tak ale caly trabant nie wejdzie ci do takich samych beczek z odczynnikiem co np. progi czy nadkola. |
_________________ Jedzie dorożka, dzwonek dzwoni zgadnij panie ile koni. |
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2011-09-07, 16:10
|
|
|
Skoro jesteś pewien, że wejdzie to idz zapytaj i oświeć nas. Bo to fajna opcja jest :) |
|
|
|
|
herakles
DDR: 1,1
Wiek: 36 Dołączył: 04 Paź 2007 Posty: 20 Skąd: Turza Śląska
|
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
|
|
|
|
Ponti89
DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35 Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 160 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2011-09-08, 13:37
|
|
|
Chyba trzeba bedzie sie przyglądnąć temu jak Trabanta bede robił :)
Ale kwestia co z profilami zamkniętymi :)? tam ich nie oczyścisz dobrze i potem od srodka bedzie rdzewieć ;>? :D
pzdr |
_________________
|
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
|
|
|
|
trabiEV
DDR: xxx
Dołączył: 27 Sie 2011 Posty: 4 Skąd: Tomaszów Maz
|
Wysłany: 2011-09-09, 19:34
|
|
|
Myślałem że ktoś to robił już i zapytałem,ale widzę że nie,zadzwoniłem do cynkowni i jeżeli chodzi o profile zamknięte to należało by w nich wykonać otwory i nie będzie problemu,większy problem będzie z grubością blachy,może się zniekształcić ,ale nie musi.
Jak ktoś planuje klatkę bezpieczeństwa zakładać to wspawać przed cynkowaniem,i nic nie powinno się stać. |
|
|
|
|
Zdunsky
DDR: 1.1
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-09-10, 09:31
|
|
|
Klatke jak najbardziej. :D :evil: |
_________________ Jedzie dorożka, dzwonek dzwoni zgadnij panie ile koni. |
|
|
|
|
j3drus
DDR: Polo Turbo
Wiek: 35 Dołączył: 10 Lis 2008 Posty: 81 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2014-04-10, 15:58
|
|
|
Odgrzeję kotleta :D czy od tego czasu komuś udało się ocynkować ogniowo budę Trabanta? |
_________________ 1.8T |
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2014-04-10, 17:07
|
|
|
Zapewne nie, ale w czym problem? Znam miejsce gdzie powiedzieli ze nie bedzie problemu z tym. |
|
|
|
|
j3drus
DDR: Polo Turbo
Wiek: 35 Dołączył: 10 Lis 2008 Posty: 81 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2014-04-10, 21:48
|
|
|
Problem będzie jeśli buda się pokrzywi, w cynkowni nie widzą problemu, mogą budę zanurzyć, a jak później dachu nie spasujesz czy drzwi nie zamkniesz to nie ich interes. I tutaj pojawia się pytanie; ryzykować czy odpuścić... Nic dziwnego że każdy odpuszcza. Znajomy zawozi do cynkowania ogniowego bramy i ogrodzenia, mówi że zawsze trzeba prostować :D Także nie wiadomo jak zniesie to buda Trabanta |
_________________ 1.8T |
|
|
|
|
|