(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
Wahacze tylne trabant 1.1 a 601 - przeróbka
Autor Wiadomość
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 32
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2013-02-10, 21:11   Wahacze tylne trabant 1.1 a 601 - przeróbka

Jest ktoś w stanie odpowiedzieć konkretnie, czy jeśli mam wahacz od 601 nowy typ mogę założyć bębny od 1,1? co z czopem?
 
 
 
Kubeq 


DDR: 601
Wiek: 35
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 9
Skąd: Karczew
Wysłany: 2013-02-10, 22:40   

u mnie w trabie mam bębny z rozstawem 4x100,ale z czego są,nie mam pojęcia,bo chyba polo miało 4x98,wahacze na pewno sa 601.jutro postaram sie zrobić jakieś zdjęcia i zamieszcze.
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 32
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2013-02-11, 14:15   

zrób jak mozesz
 
 
 
Kubeq 


DDR: 601
Wiek: 35
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 9
Skąd: Karczew
Wysłany: 2013-02-11, 22:03   

Zdjecia kiepskie,bo z telefonu :)
http://www.fotosik.pl/u/Kubeqq/album/1396278

Jedyna wada,to ze nie da sie w calości dokręcić i zaklepać nakętki :)
 
 
 
PeQ200 


DDR: 1.1
Wiek: 32
Dołączył: 15 Gru 2012
Posty: 42
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-02-11, 22:18   

Wyglądają jak ori z 1.1 ;)
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 40
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-02-11, 22:47   

czop z 1.1 tez chyba trzeba przelozyc z tego co pamietam
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
Kubeq 


DDR: 601
Wiek: 35
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 9
Skąd: Karczew
Wysłany: 2013-02-12, 20:19   

Obawiam się, że czopy u mnie pozostały z 601 ;)
Różnią się one czymś?Dłuższe są?
 
 
 
Placik 

DDR: trabant 1.6 SV (1.1)
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 33
Skąd: Radlin
Wysłany: 2013-02-17, 18:36   

Wahacze z trabanta 601 a 1.1 sa zamienne miedzy sobą. Chcąc zmienić w 601 bębny na te z 1.1 trzeba również i czop przełożyć jest on nieco dłuższy przynajmniej z tego co pamietam dłuższy ma gwint
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 40
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-02-17, 23:38   

W 601 sa 2 rodzaje wahaczy.
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
Kubeq 


DDR: 601
Wiek: 35
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 9
Skąd: Karczew
Wysłany: 2013-02-18, 15:44   

Ile dłuższy jest czop w 1.1 w porównaniu tego od 601?
 
 
 
Placik 

DDR: trabant 1.6 SV (1.1)
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 33
Skąd: Radlin
Wysłany: 2013-02-19, 14:59   

Zamienne miedzy sobą miałem na myśli nowszy typ.
czop 601 ale to chyba jakiś starszy typ



czop 1.1 dłuższy gwint o ile nie wiem
 
 
 
yulas 

DDR: 4,5 traba
Wiek: 41
Dołączył: 25 Lut 2013
Posty: 3
Skąd: Oborniki
Wysłany: 2013-02-25, 16:56   

Witam!
Wahacz to jedno a czop to drugie.
Do marca 1983 montowany był czop stożkowy - bęben miał kołnierz i wymagał ściągacza.
Od marca 1983 montowany był czop o kształcie walca i krótkim gwintem, zabezpieczenie nakrętki poprzez zagięcie podkładki.
W T1.1 zastosowano dłuższy gwint i nakrętka zabezpieczona była poprzez zaklepanie.

Można zastosować wahacz zamiennie, tylko trzeba dorobić uchwyty przewodów hamulcowych (601 miał w poprzek przewody) i zastosować odpowiedni czop. Czopy walcowate można zamieniać w komplecie z nakrętką i zabezpieczeniem. Tylko w bębnie 1.1 nie ma nacięcia pod podgiętą podkładkę.
 
 
 
marecki 
torun


DDR: 601 353
Wiek: 39
Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 10
Skąd: TORUŃ
Wysłany: 2014-03-12, 23:42   

Kubeq napisał/a:
Zdjecia kiepskie,bo z telefonu :)
http://www.fotosik.pl/u/Kubeqq/album/1396278

Jedyna wada,to ze nie da sie w calości dokręcić i zaklepać nakętki :)


patrze na zdjecie nr3... czy aby ta dżwigienka od recznego nie powinna byc za szczeka??
_________________
TRABI Toruń
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2014-03-13, 00:00   

Z tego co pamiętam to powinna bo też kiedyś zle poskładałem ;)
 
 
 
Kubeq 


DDR: 601
Wiek: 35
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 9
Skąd: Karczew
Wysłany: 2014-03-13, 16:51   

czyli dźwignia powinna być od strony tarczy kotwicznej?

Dobrze ze napisaliście,bo nawet nie wiedziałem :)
 
 
 
marecki 
torun


DDR: 601 353
Wiek: 39
Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 10
Skąd: TORUŃ
Wysłany: 2014-03-14, 10:29   

no miedzy tarcza a szczeka.wg ksiązki pana Skórskiego ;)
_________________
TRABI Toruń
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 13