(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
Spawanie amortyzatora
Autor Wiadomość
wrocek 

DDR: Trabant 1.1
Wiek: 36
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 75
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2014-02-08, 10:25   Spawanie amortyzatora

Witam. Mam takie pytanie a mianowicie chce przyspawac do amortyzatora talerzyki i jestem ciekawy czy zaszkodzi to bebechom w środku amortyzatora. Czy pod wpływem temperatury stanie się coś w środku amortyzatora?
_________________
Wrocek
 
 
 
Maciek 


DDR: 1.1
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 231
Skąd: Bielsko biała
Wysłany: 2014-02-08, 13:21   

ja jak spawałem wsadziłem go do garnka ze śniegiem. Dwa trzy punkty i do śniegu. To był zwykły olejowy z poloneza. Jak spawasz dolny talerzyk wysuń tłoczysko żeby uszczelnienia były jak najdalej i powinno być ok.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4
 
 
 
Przemas601 

DDR: 1,1 91r
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 74
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-02-08, 14:31   

możesz spawać,amorek do góry nogami,tłoczysko wysunięte i jedziesz. To do czego będziesz spawał to zewnętrzna rura,właściwy amortyzator jest w kolejnej rurze wewnątrz.
 
 
 
wrocek 

DDR: Trabant 1.1
Wiek: 36
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 75
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2014-02-08, 14:47   

A gdybym chciał talerzyk przyspawac w połowie amortyzatora? Teoretycznie skoro właściwy amortyzator jest w innej rurce nie powinno się nic stać. Pytanie jeszcze czy zamknięty amortyzator można przerobić na rozkrecany ?
_________________
Wrocek
 
 
 
Maciek 


DDR: 1.1
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 231
Skąd: Bielsko biała
Wysłany: 2014-02-09, 11:08   

Zakręcane amortyzatory mają drobnozwojowy gwint na końcu sztancy, zewnętrzny lub wewnętrzny a jednorazówki są po prostu zaklepane, nie da się ich przerobić. Musiałbyś gwintować rurę i dorabiać lub dobrać nakrętkę z uszczelnieniem.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4
 
 
 
Przemas601 

DDR: 1,1 91r
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 74
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-02-09, 12:58   

Możesz przyspawać w połowie wysokości. Po co chcesz rozbierać amortyzator? Ori amorki są rozbieralne.
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-02-09, 16:25   

....

Ja tam mam wspawane talerze sprężyn, jeśli dobrze pamiętam to 8cm albo 5cm niżej niż seria... (przód)

Z tym ,że mam wybebeszony amor i włożony wkład Kayab'a Premium 663035 DC3 .

Może tak zrób. Zawsze to lepsze niż ugotowanie oleju i uszkodzenie manszet.

http://bross1986.wrzuta.pl/obraz/02mFfk6zKq8/982
http://bross1986.wrzuta.pl/obraz/6ZM05asFvSc/981
http://bross1986.wrzuta.pl/obraz/9qL2RuWBDmI/985
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 11