(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
układ paliwowy 601 - bak w bagażniku
Autor Wiadomość
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 32
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2012-01-10, 21:58   układ paliwowy 601 - bak w bagażniku

Licze na konkrety.


1. Pompka bliżej baku czy bliżej zbiorniczka przelewowego (zamontowany nad przednim nadkolem pod duroplastem) ?
2. Paliwo "samo" poleci do baku przelewem?
3. Pompka 0.24 czy 0.8 bara? Chodzi o to zeby tylko nalecało do tego zbiorniczka przelewowego.
4. Przelew z gaźnika można połączyć z przelewem do baku? Gaźnik jest niżej i bliżej zbiorniczka przelewowego, nie będzie paliwo z przelewu leciało w gaźnik zamiast do baku?



Wiem ze malo osob robilo to, ale pytam osoby kumate które mogą sobie to "wyobrazić ' :)


Troche nie chcę się wtopic, bo jednak pompka, przewody, złączki, obejmy to dla mnie spory koszt...
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 40
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-01-10, 22:05   

1. Pompka w gaznikowych silnikach jest przy silniku z racji tego ze jest mechaniczna - napedzana walem lub walkiem rozrzadu. We wtryskowych jest pod autem z tylu, wiec wydaje mi sie, ze obojetne gdzie bedzie ta pompka (czy z przodu czy z tylu).
2. Samo, jesli dobrze podlaczysz przewody do zbiorniczka przelewowego :)
3. 1.2 bar maja pompki do wtrysku, wiec mysle, ze 0,8 bedzie wystarczajaca. W Twoim przypadku liczy sie chyba bardziej ilosc paliwa (l/min), a nie cisnienie, bo paliwo i tak bedzie leciec grawitacyjnie ze zbiorniczka przelewowego.
4. Jaki masz zbiorniczek? Z Traba 1.1 lub podobny? Jesli dobrze pamietam to gorny przewod jest zasilajacy z baku, srodkowy to przelew do baku, a dolny idzie do gaznika.
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
TrabiVR6 


DDR: VR6
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 232
Skąd: Głowno
Wysłany: 2012-01-10, 22:07   

1. bliżej baku
2. Tak
3. Myślę ze 0,24 da rade
4. Może sie wracać jak gaznior jest niżej
_________________

 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 32
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2012-01-10, 22:12   

No i dziękuję, o to mi chodziło!


bRq napisał/a:
4. Jaki masz zbiorniczek? Z Traba 1.1 lub podobny? Jesli dobrze pamietam to gorny przewod jest zasilajacy z baku, srodkowy to przelew do baku, a dolny idzie do gaznika.



z Wartburga 1,3 WEBERA :D to to samo. Ale Barteczku chodzi mi o wracanie sie paliwa nie do baku tylko do gaźnika jezeli podlącze zbiorniczek/gaźnik razem. I też mi się wydaje że bedzie w gaźnik leciało

bo widzę w tym problem, ze wkoncu kiedy zrobi się po jakimś czasie cisnienie w układzie to pływak będzie opadał pod naciskiem paliwa i bedzie leciało przelewem (w gaźniku) na glebe..
 
 
 
marszal 


DDR: trabant polo
Wiek: 40
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 220
Skąd: Jasło koło Osobnicy
Wysłany: 2012-01-11, 10:31   

Aren daj ten zbiorniczek od 1,1 tylko do gory nogami

w zbiorniczku od 1,1 ten króciec na samej gorze to przelew i mam zmiejszona srednice ten na srodku idzie od pompy a ten na dole do gaznika

po odwroceniu przelew podpinasz do gaznika zasilanie zostaje a ten co szedl do gaznika jest przelewem i na 100% nie bedzie przelewac dziala na pompie mechanicznej jak i elektycznej tej 0.5 bara sprwdzone w mojej ładzie



dodam foto jak uda mi sie polaczyc tel z kompem
_________________
Lepiej miec Parkinsona i troche rozlać, niż mieć Alzheimera i zapomniec wypić.
 
 
 
Przemas601 

DDR: 1,1 91r
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 74
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-01-18, 19:31   

Są pompy elektryczne membranowe i taką mógł byś zamontować bezpośrednio bez zbiorniczka rozchodowego. Ona tak działa,że jak pływak zamknie dopływ paliwa to pompka się wyłącza. Pompka tego typu była w mini morrisie i w ogrzewaniu zaporożca. Jak nie zapomnę to poszukam,może się uda coś znaleźć.
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2012-01-18, 20:27   

1. bliżej baku - w razie braku paliwa i ponownego tankowania mniej będzie pracować na sucho więc później się zatrze.

2. Jeśli dobrze ułożysz wszystko to grawitacja załatwi sprawę.

3. Polecam Ci podającą pompkę paliwa która daje 0,24bara i jest to typowa pompa do gaźników.
(żałuje ,że dowiedziałem się po fakcie jak sobie kupiłem pompę dającą 4bary w prawdzie teraz się przydała.)

4. Jeśli połączysz przelew z gaźnika z przelewem z baku to w pewnym miejscu może stać się to przewodem zasilającym.
więc nie polecam. (przerobiłem to u siebie utopiło mi nawet pływaki ale to inna sprawa.)

4a. Raczej będzie lecieć tam gdzie nie trzeba.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Bross 2012-01-19, 00:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 32
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2012-01-18, 22:04   

dzieki ale raczej nic innego nie napisaleś niz chlopaki wyżej ;-)
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 32
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2012-03-07, 08:27   

Jutro ostatnie podejscie do baku w bagazniku, najpierw :

marszal napisał/a:
Aren daj ten zbiorniczek od 1,1 tylko do gory nogami

w zbiorniczku od 1,1 ten króciec na samej gorze to przelew i mam zmiejszona srednice ten na srodku idzie od pompy a ten na dole do gaznika

po odwroceniu przelew podpinasz do gaznika zasilanie zostaje a ten co szedl do gaznika jest przelewem i na 100% nie bedzie przelewac dziala na pompie mechanicznej jak i elektycznej tej 0.5 bara sprwdzone w mojej ładzie



dodam foto jak uda mi sie polaczyc tel z kompem


jak to nie da to zdlawie trojnikami uklad zeby paliwo mialo mniejsza predkosc



jak nie zda egzaminu to bak wraca pod maske..
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2012-03-07, 10:28   

Nie lepiej po prostu zostawic normalnie przelew zamiast go odwracac? Ja tam mam i jest spoko. Po co go odwracać marszal?
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 32
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2012-03-07, 11:01   

pewnie po to zeby szybciej paliwo uciekalo do przelewu niz lalo w gaznik.

pamietaj ze gaznik 1,3 czy 1,1 jest przystosowany do tego a nie jak uposledzony z 601
 
 
 
Zdunsky 


DDR: 1.1
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-07, 11:15   

tylko squal ma 4 gazniki chyba.
_________________
Jedzie dorożka, dzwonek dzwoni zgadnij panie ile koni.
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2012-03-07, 12:31   

U mnie gaźniki z motoru potrzebują jedynie 0,15bara. Są bardzo czułe jesli o to chodzi i również nie lubią wyższego. Działa w miarę dobrze, na normalnie ustawionym przelewie, dlatego nie widzę powodu by cudować. Sprawdź w obu pozycjach i daj znać :)
 
 
 
danny601 

DDR: 601 88'
Wiek: 29
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 71
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2012-03-11, 22:02   

Co myślicie o takiej pompie jak w linku?
Zda ona egzamin?

http://allegro.pl/pompa-p...2147550064.html
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 32
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2012-03-12, 08:19   

Chcesz to ci ja sprzedam, prawie nowa
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-01-08, 12:20   

Wykopuję. :D

Na jakich przewodach najpewniej podłączyć bak w bagażniku ?

1 Miedz ?
2 Tekelan ?

Którędy najpewniej puścić przewody.
3 wewnątrz ,gdzieś przy progu pod dywanem ?
4 pod podłogą wzdłuż przewodów hamulcowych ?
_________________
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2014-01-08, 19:55   

Moim zdaniem najlepiej gumą pod podłoga. W miedzi by mi sie nie chciało bawić kolejny raz...
 
 
 
Leoadko 
Leo


DDR: 1.1
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 42
Skąd: Koźmin Wielkopolski
Wysłany: 2014-01-09, 00:10   

A może przewody metalowe z 1.1 lekko zagięte pod podłogą i reszta połączona gumowym przewodem? Ja wstępnie tak zrobiłem u mnie.
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-01-09, 14:53   

Myślę ,że jak puszcze w miedzi to będą lepsze.
Niby nie mam ,aż tak nisko jak Aren czy paru innych ,więc zaryzykuję pod podłogą.
Po kilku dłuuugoch miesiącach stwierdziłem ,ze zrobiłem błąd przywracając bak pod maskę ,zamiast zmienić średnice przewodów. (wcześniej miałem po wieśniacku puszczone przewody pod dywanem przez środek) No ale wiadomo staram :D U mnie troche łatwiej bo pompa w baku i wtrysk...
_________________
 
 
 
Maciek 


DDR: 1.1
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 231
Skąd: Bielsko biała
Wysłany: 2014-01-11, 13:30   

Robiłem nowe przewody do felicji z miedzi. Rurka fi 8 (fi 6 w środku) z instalacji gazowych, ok 6zł za metr. Praca lekka łatwa i przyjemna, rurka dodatkowo w czarnej koszulce dzięki czemu wygląda ładnie pod autem. Na końcach owinąłem kilka zwojów cienkiego drutu miedzianego i przylutowałem palnikiem gazowym tworząc coś na kształt baryłki zabezpieczającej przed zsunięciem się rurki gumowej.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 9