(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
[601] "86' deluxe"
Autor Wiadomość
blacHa 


DDR: 601.353
Wiek: 34
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 181
Skąd: Poznań WLKP
Wysłany: 2011-12-17, 11:34   

No i klasa :)
Konkretnie i bez opierdalania się!
Mam nadzieję, że na Poznań będzie gotowy 8-)
_________________

 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2011-12-17, 11:51   

Poznań to bankowo, my celujemy w kwiecień :) ale bez zapeszania


Dobrze, że tu nie ma dużo do robienia, jakiegoś spawania itd :)
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-12-17, 14:53   

Ładnie ładnie, poszedł jakis akryl na baran?
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2011-12-17, 15:10   

To nie baran, konserwa bolla :)
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-12-17, 16:08   

Daj link do produktu. Czyli po prostu baran od bolla?
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2011-12-17, 23:45   

Niee, mowie ze nie baran, konserwa z pedzla, dwie warstwy tak samo jak u mnie w sedanie
 
 
 
Q 

DDR: 601
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 19
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-12-18, 13:32   

A daliście konserwę, bo jest lepsza od barana, czy dlatego że lepiej wygląda, czy dlaczego? :D
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2011-12-18, 13:54   





po rozgrzaniu baaardzo dobrze kryje, swietnie wyglada, dobrze wygłusza no i co najwazniejsze - konserwuje
 
 
 
Q 

DDR: 601
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 19
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-12-18, 15:44   

Można to dać na podkład epoksydowy?

Rozumiem, że 2 warstwy konserwy i styka, nie trzeba już niczym więcej zabezpieczać. Przy okazji, ile wam tego zeszło?
 
 
 
Zdunsky 


DDR: 1.1
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-12-18, 20:27   

Podkład to raczej na tego bolla...
_________________
Jedzie dorożka, dzwonek dzwoni zgadnij panie ile koni.
 
 
 
TrabiVR6 


DDR: VR6
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 232
Skąd: Głowno
Wysłany: 2011-12-18, 21:22   

Ten środek to nic innego jak "Bitex" więc podkladowanie jego raczej odpada
w drugą stronę może być ale dałbym coś pomiędzy.
_________________

 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2011-12-18, 22:12   

ooo tuu sie nie zgodzę TrabiVR6 ! bitexem oryginalnym pomalowalismy w Henku spód, w dniu kiedy nastały jego dni nadal był lekko lepki ! Konserwa Bolla na nastepny dzien jest ładna i matowa a nie błyszcząca i klejąca
 
 
 
TrabiVR6 


DDR: VR6
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 232
Skąd: Głowno
Wysłany: 2011-12-19, 02:30   

No racja ale mi chodziło raczej o sposób zastosowania :)
_________________

 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-12-19, 10:10   

Po co cudować z takim czymś na pędzel jak można normalnym baranem, który sprawdza się bardzo dobrze. Jak przy wszystkim trzeba pamiętać aby dać jakiś konkretny podkład. Aren, czemu wybraliście tą masę na pędzel, tańsza czy coś?

Kumpelek, czemu "po" dopiero podkład? Chyba logiczniej dać w kolejności: blacha - pokład (reaktywny/epoksydowy) - masa na spawy - baran.
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2011-12-19, 10:28   

i na barana lakier :}
polecam też firmę noxudol :)
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-12-19, 11:00   

J.J lakier to już wedle uznania, ale przyznam że to dobra opcja :)
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2011-12-19, 11:24   

Koszta koszta koszta:) jezeli auto bylo by po piachu itd to wiadomo. A tu jezeli konserwacja stara trzymala sie elegancko to wyczyszczone zostaly miejsca naruszone, zabezpieczylismy podkladem antykorozyjnym i na to nowa konserwacja.

Nie moze byc zle, tym bardziej ze auto bedzie garazowane i malo jezdzone:)
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-12-19, 12:28   

Wszystko jasne. Trzymajcie tak dalej, tanio też można robić solidnie.

Dawać info z kolejnych prac :)
 
 
 
rafal 


DDR: 601
Wiek: 37
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 145
Skąd: Żary
Wysłany: 2011-12-21, 11:11   

Przedni zawias też już prawie gotowy, teraz czekamy na zastrzyk gotówki na lukier-za malowanie zabieram się już od roku :D i miejmy nadzieje że wiosną na 2 albo i 3 trabanty wyjedziemy :!:
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-12-21, 12:13   

Jaki kolor będzie? Oryginalny z traba (jesli tak to macie kod czy dorabiacie?) czy z czegoś innego?
 
 
 
rafal 


DDR: 601
Wiek: 37
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 145
Skąd: Żary
Wysłany: 2011-12-21, 14:37   

kolor taki sam bedzie- dorabiany 2447 z palety "Duponta" :D pas tył był malowany właśnie tym kolorem i róznicy nie widać
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2011-12-21, 21:06   

jedyna róznica byla tylko przed polerką gdzie widac to tylko tu:



i po
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2011-12-29, 21:19   

lecimy dalej


Rafał poskładał zwrotnice na nowych sworzniach, tulejkach, łozyskach, hamulcach itd



Jako ze znowu sie przeprowadza do nówki mieszkania <zazdrość> poskładalem mu zawieszenie całe na nowych tulejach w wahaczach, nowe przewody hamulcowe twarde i miekkie, nówka magiel, nówka drążki calutkie iii chyba wszystko






pozniej zalozylem silnik w którym tylko trzeba zrobic ogarniecie kolektora i łozysk w alternatorze zeby bylo cichutko ;) obudowy pomalowane na czarny polysk, wentylator wypolerowalem i zalozylem nowy daszek, brakuje jeszcze oryginalnej wlepy





czas na lakier : P bo wiecej nie ma co robic juz




edit:

znalazłem :D







jakby ktos potrzebował ;)
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2012-01-10, 22:07   

hm zero zainteresowania zgniłkiem?



Ostatnio kupilismy jakoś ponad 1,3 metra kwasówy na wydech do zielonka zamiast oryginalnej rurki

na środku próba polerki




rozebrałem i wyczyscilem alternator do wymiany szczotek i łożysk




zerwalem KONSERWACJE z rantów dwóch duroplastow która nawet szpachelką nie chciala sie odrywac.......... jutro kolejne dwa



Uploaded with ImageShack.us


zabrałem sie za tylny pas który wczesniej robilem na szybko przed zlotem. Lakier był ladnie położony, szpachlowanie raczej nie D: teraz z troszkę wiekszym doswiadczeniem z szpachlówą zrobi się lepiej ;-) wcześniej poszedł oczywiscie młotek w ruch bo był tzw "buła"




poza tym na podlodze tam gdzie stała woda w poprzednim garazu rafala gdzie cieklo ciągle z dachu pojawily sie male kropki rudej. Wszystko wyczyścilem i pomalowalem podkladem antykoro.



Mam nadzieje ze jutro napisze RAFAŁ ZROBIL BLA BLA BLA :lol:
 
 
 
lisek 

DDR: 601
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 344
Skąd: Iłowa
Wysłany: 2012-01-11, 14:24   

ale zapierdalacie chłopak. ile za rurę płaciliście ??
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 1,69 sekundy. Zapytań do SQL: 12