(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
[601] Stożek???
Autor Wiadomość
Wojti08 


DDR: Trabant 601s
Wiek: 30
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 49
Skąd: Łubno
Wysłany: 2008-08-03, 16:30   [601] Stożek???

Witam.
ma ktoś z was FILTR STOŻKOWY w 601??

1.Opłaca sie zakładać??
2.Ile to kosztuje i jaki trzeba wybrać.
3.Prosiłbym o jakieś linki z allegro z pasującym filtrem do Trabiego.

Z góry dzięki!!!! PozDDRo 601 8-)
Ostatnio zmieniony przez J.J. 2011-12-17, 01:50, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2008-08-04, 14:28   

Od razu mówie, ja nie mam 601 ale z tego co wiem wiele osob zaklada storzek z motocykli. Ogolnie to chyba nic nie daje lecz ladnie wyglada :D
 
 
 
tiso 


DDR: 2 x 601
Wiek: 33
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 194
Skąd: szczecinek
Wysłany: 2008-08-04, 15:08   

moj trabi troche lepiej idzie na stozku i kupilem na allegro za 30 zl

[ Dodano: 2008-08-04, 16:12 ]
tu masz link do filterka :D http://www.allegro.pl/ite...e_srednice.html
_________________

 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 32
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2008-08-04, 17:00   

jak na takim czyms ( chodz mialem takie same .wno) moze ci lepiej isc... to jest od motoru do 50ccm raczej


Wojti08, moze jakis od scigacza 600ccm by coś dał :roll:
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 40
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2008-08-04, 17:05   

i jak cos to k&ny ;p
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
Wojti08 


DDR: Trabant 601s
Wiek: 30
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 49
Skąd: Łubno
Wysłany: 2008-08-04, 20:58   

a jaką Trabi ma średnice wylotu gaźnika. I czy to prawda że lepiej wchodzi na obroty i lepiej warczy??? I czy daje przyrost mocy ?? Macie może fotki jakiejś 600-setki z filtrem stożkowym??

PozDDRo 601
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 40
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2008-08-04, 22:08   

omfg...
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
tiso 


DDR: 2 x 601
Wiek: 33
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 194
Skąd: szczecinek
Wysłany: 2008-08-04, 22:52   

Aren, wiem ze to jest do 50-ki i moj byl do jakiejs 750-ki noi byl troche wiekszy
_________________

 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 40
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2008-08-05, 00:44   

Wojti08, zdejmij filtr... i zobacz czy Ci to cos dalo. :roll:
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
Wojti08 


DDR: Trabant 601s
Wiek: 30
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 49
Skąd: Łubno
Wysłany: 2008-08-05, 13:21   

Dzisiaj zdjołem filtr, odpaliłem nie wiem ile przejechałem 100m po chwili zgasł i nie chciał odpalic :-/ założyłem filtr i odpalił za pierwszym razem
może zaciągnął jakiegoś syfu >> :?: << :-?
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 40
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2008-08-05, 14:47   

Nie wiem... ja jezdzilem prawie 2 tygodnie bez filtra i ryczal jak glupi :lol: Rice rulez
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
Wojti08 


DDR: Trabant 601s
Wiek: 30
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 49
Skąd: Łubno
Wysłany: 2008-08-05, 15:06   

:D a w 1.1 czy 601?? ale twój to chyba 1.3
Ostatnio zmieniony przez Wojti08 2008-08-05, 15:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 40
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2008-08-05, 15:07   

w kazdym aucie mozesz zdjac filtr i pojechac bez niego :P niektore nawet fajnie rycza :P


Temat do czegos dazy czy gadanie o dupie Maryny ?
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
Wojti08 


DDR: Trabant 601s
Wiek: 30
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 49
Skąd: Łubno
Wysłany: 2008-08-05, 15:12   

nie wiem sam czy założyć filrt stożkowy czy zostawić oryginał hmmm... inni mówią tak inni tak sam już nie wiem
 
 
 
TrabiVR6 


DDR: VR6
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 232
Skąd: Głowno
Wysłany: 2008-08-06, 01:12   

Filtr stożkowy ładniej sie prezentuje pod maska i zapewnia leprze dotlenianie silnika.Jak również dźwięk zasysanego powietrza bardziej słyszalny w większych pojemnościach.W przypadku silników gaźnikowych warto przeprowadzić regulację ze względu na zmianę ciśnień w dolocie ;-) Co do wzrostu mocy itp. znikome przyrosty :-P Wiodące marki na rynku rekomendują średnio+3% ale to jest wartość umowna kazde auto inaczej reaguje na taki zabieg.U niektórych może to być nawet spadek -5% (np. Fiat JTD) Przy montażu warto zadbać o dopływ zimnego powietrza oraz osłonięcie termiczne filtra.

Wojti08 napisał/a:
nie wiem sam czy założyć filrt stożkowy czy zostawić oryginał hmmm... inni mówią tak inni tak sam już nie wiem


Musisz sam zdecydować ;-)
_________________

 
 
 
john'ek 
Talib

DDR: Porsche 924 / Łada Samara
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 442
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-09-24, 14:56   

Wojti08 powiedzmy tak... to co Tiso pokazał nie daje nic:P procz bzykania powietrza i wyglądu ale smiesznego bo 50 maja malutkie filterki... ja miałem załozony stozek od weglarskiego ale z calym dolotem powietrza i moge ci powiedziec ze tak jak trabi vr6 mowi moze zwiekszyla sie moc od 2do5% nie wiecej... brzmienie fajne... ale musialem zmieniac ustawienia gaznika bo powietrza lykal sporo... a i zgasl ci trab bo miales nie ustawione dosc dobrze zassal powietrza sporo i sie zadlawil...
_________________
 
 
 
morti 

DDR: 601
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 6
Skąd: BTM
Wysłany: 2009-07-07, 08:59   

a ja wam powiem ze 601 w dawnych czasach bezposrednio mialy takie gabki na gazniku montowane ale musialbys zamontowac komore rozprezna to by dawalo rade. a tak to owszem bedzie mega zywo reagowac na wciskaniu gazu ale spadnie ci predkosc max. i ten dzwiek do miasta idelanie na trase lepiej seria
_________________
Byl WOŚP i Oldchool i LowBenz i Mini a teraz jest kiosk ( Partner 1.6 HDI )
 
 
 
rafal 


DDR: 601
Wiek: 37
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 145
Skąd: Żary
Wysłany: 2010-09-09, 06:38   

na Tuning Deluxe widziałem traba 601 ze stożkiem ale wsadzonym w puche po orginalnym filtrze.Nie wiem jak mu to latało ale stożek wielkości cylindra wyglądał bynajmniej nieproporcjonalnie do silnika
 
 
 
Kula 
kawał skur*ysyna

DDR: szczur 72"
Wiek: 36
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 375
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-09-09, 09:05   

takie rozwiązanie fajnie ryczy xD
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 40
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-09-09, 22:59   

lepiej ryczy z wyjetym filtrem i bez jednej czesci dolotu (tego rondla co sie spina filtr) :D
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 13