Ocena stanu tchnicznego przegóbów |
Autor |
Wiadomość |
Maciek
DDR: 1.1
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 231 Skąd: Bielsko biała
|
Wysłany: 2009-04-01, 21:05 Ocena stanu tchnicznego przegóbów
|
|
|
No właśnie. Mam przed sobą dwie pary przegubów, jak ocenić ich stan, powiedzmy organoleptyczne? Nie pamiętam żeby któryś z nich strzelał ale nowe też nie są, a chciałbym wybrać najlepsze. Jak je sprawdzić? złapać, skręcić, pogłaskać, ugotować w occie? |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4 |
|
|
|
|
Kula
kawał skur*ysyna
DDR: szczur 72"
Wiek: 36 Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 375 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2009-04-02, 13:28
|
|
|
przedewszystkim poszukał bym luzów. jak nie ma to przelał bym benzyną ekstrakcyjną, wyczyścił stary smar i naładował nowego i jazda. |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2009-04-02, 18:27
|
|
|
ropa chyba lepiej wymywa smar,olej itp :) |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
Kula
kawał skur*ysyna
DDR: szczur 72"
Wiek: 36 Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 375 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2009-04-03, 13:55
|
|
|
no to ropą. czymś co rozpuści stary smar i wypłucze syf. ;P |
|
|
|
|
Maciek
DDR: 1.1
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 231 Skąd: Bielsko biała
|
Wysłany: 2009-04-03, 17:22
|
|
|
W sumie to 4 pary, znalazłem jeszcze komplet do 601 i wartburga, ale drugie chyba mają dłuzszy wieloklin. A to żeby smar zmienić to się domyśliłem :P |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4 |
|
|
|
|
|