(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
Trabik 601 ... Pokrak.
Autor Wiadomość
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2008-11-30, 22:13   

"kup se" 601. sprzedaj 1,1 bo jak masz mało kasy to troche ciezko bedzie robic polo a 601 to całkiem inna sprawa :-) chodz zalezy tez jak chcesz robic hehe
 
 
 
MC-Maxim 


DDR: T1
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 126
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2008-12-06, 17:20   

7,5" na tyle :)

_________________
www.thevintagevwbus.com
Ostatnio zmieniony przez MC-Maxim 2009-03-04, 19:37, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
tiso 


DDR: 2 x 601
Wiek: 32
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 194
Skąd: szczecinek
Wysłany: 2008-12-06, 17:30   

wyglada zajebiscie :D
pozDDRo 601
tiso
_________________

 
 
 
blacHa 


DDR: 601.353
Wiek: 34
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 181
Skąd: Poznań WLKP
Wysłany: 2008-12-06, 18:07   

genialnie! :)

i chyba też zafunduje mojemu szerokie fele, straż miejska nie da rady z blokadą:D
_________________

 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2008-12-06, 18:29   

blotnik pekl przy wypychaniu?
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
MC-Maxim 


DDR: T1
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 126
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2008-12-06, 18:30   

Nie ... kiedys na niego najechałem :) Fajno ze Trampek sie podoba.
_________________
www.thevintagevwbus.com
 
 
 
blacHa 


DDR: 601.353
Wiek: 34
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 181
Skąd: Poznań WLKP
Wysłany: 2008-12-06, 19:31   

jest zacnie nie powiem:)

oby tak dalej:)

a jakie plany na wnętrze??
i jak z wydechem??
_________________

 
 
 
MC-Maxim 


DDR: T1
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 126
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2008-12-07, 17:02   

Wydech bedzie przez jaskółke puszczony.
_________________
www.thevintagevwbus.com
Ostatnio zmieniony przez MC-Maxim 2009-03-04, 19:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
john'ek 
Talib

DDR: Porsche 924 / Łada Samara
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 442
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-12-07, 17:08   

hm gratulasją:) fajno wygląda:)
_________________
 
 
 
Wojti08 


DDR: Trabant 601s
Wiek: 29
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 49
Skąd: Łubno
Wysłany: 2008-12-07, 19:37   

mega trampiszon oby tak dalej!!! :D
 
 
 
MC-Maxim 


DDR: T1
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 126
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2008-12-13, 22:06   

Pokrak, bez wydechu, na negu, na glebie total ..... to JEZDZI !

http://pl.youtube.com/watch?v=Qksdl_ltRJU
_________________
www.thevintagevwbus.com
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2008-12-13, 22:15   

hyhy :D
zacnie to wyglada :D
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
john'ek 
Talib

DDR: Porsche 924 / Łada Samara
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 442
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-12-14, 00:34   

ja zacnie mało powiedziane:D wiesz dałeś rade... naprawde RESPECT:) gites gites majonez:P
_________________
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2008-12-14, 03:13   

Konkret :)
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2008-12-14, 10:40   

szura na rownym hehehe :D ojj groobo

na tyle 7,5 jest cudasne, ani cm wiecej :-)
 
 
 
MC-Maxim 


DDR: T1
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 126
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2008-12-14, 15:29   

:)
_________________
www.thevintagevwbus.com
Ostatnio zmieniony przez MC-Maxim 2009-03-04, 19:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2008-12-14, 16:08   

tak mnie zastanawia :]
oczyściłeś to nadkole z tej korozji [; ?
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
MC-Maxim 


DDR: T1
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 126
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2008-12-14, 16:14   

Nie ma tam strasznej korozii, jakies to uciapane wszystko. Przed spawaniem czyscilem miejsca spawow, i oczywiście przed zalozeniem duro doczyszcze reszte.

A tu filmik dla lubiących dzwiek 2 taktu :) Czyli to samo co poprzednio tylko bez muzy. I bez wydechu hehe.

http://pl.youtube.com/watch?v=qvkV08so3TE
_________________
www.thevintagevwbus.com
 
 
 
john'ek 
Talib

DDR: Porsche 924 / Łada Samara
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 442
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-12-14, 23:55   

wrauuu:)
_________________
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2008-12-15, 18:59   

Trzeba bylo mniej poszerzyc, a sciac rant nadkola :) tak zeby opona prawie dotykala do duro... ja u siebie chce taki efekt uzyskac

Jak juz pisalem... Lezy zajebiscie dobrze. Podstawa tuningu - gleba, felga tutaj w zupelnosci wystarcza zeby auto walilo na kolana...
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
MC-Maxim 


DDR: T1
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 126
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2008-12-15, 19:05   

bRq napisał/a:
Trzeba bylo mniej poszerzyc, a sciac rant nadkola :) tak zeby opona prawie dotykala do duro... ja u siebie chce taki efekt uzyskac

Jak juz pisalem... Lezy zajebiscie dobrze. Podstawa tuningu - gleba, felga tutaj w zupelnosci wystarcza zeby auto walilo na kolana...


Duro nie jest przykręcone, także finalnie bedzie tak że niewiele bedzie odstawalo od felgii :)
Ciesze sie ze pokrak sie podoba :)
_________________
www.thevintagevwbus.com
 
 
 
Qbs 
i Zenek...

DDR: 601
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 305
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-12-15, 19:32   

a mnie sie nie podoba. fajnie ze felgi masz poszerzone, fajnie ze gleba taka ze szorujesz na prostej, tylko szkoda ze rozpadnie sie niedlugo to wszystko i bedzie kolejny trabant zasilal zasoby huty. byle zglebic i zeby sie toczylo bez wzgledu na stan techniczny. to nie jest milosc do motoryzacji tylko brak szacunku.
_________________
www.customfactory.pl
CUSTOM FACTORY X WHEEL WIDE
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2008-12-15, 19:34   

Qbs widac jak czytasz forum... Poszukaj tematu Maxima, w ktorym pyta co i jak wzmocnic w aucie (budzie) zeby nie pekala. :roll:
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
Qbs 
i Zenek...

DDR: 601
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 305
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-12-15, 19:46   

czytalem to. ale wiem doskonale ze zadne wzmacnianie tu na nic sie nie zda. jedynym solidnym wzmocnieniem jest nowa jaskolka i solidne progi. a poza tym moge miec swoje zdanie i moze mi sie nie podobac, tak? nie patrze na to bezkrytycznie i czasami wolalbym zeby fanatycy hardkorowego obnizania zajeli sie np matizami, a klasyki zostawili w oryginale. nie mowie nie obnizaniu wcale bo sam bede to niedlugo robil po raz kolejny, ale do mojej blachy nie ma sie co czepiac i do tego nie zamierzam szurac szynka po asfalcie gubiac kolejne kawalki zjedzonych przez rdze profili.
_________________
www.customfactory.pl
CUSTOM FACTORY X WHEEL WIDE
 
 
 
MC-Maxim 


DDR: T1
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 126
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2008-12-15, 21:10   

:D Przepraszam, jutro podnosze :D

A tak na poważnie. Każdy ma swoj gust ... i tyle.
_________________
www.thevintagevwbus.com
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 12