[1.1] Gleba |
Autor |
Wiadomość |
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 39 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2008-11-10, 00:05
|
|
|
pasowac moze pasuja, ale jak je obetniesz jakos na pol :D |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
eljot87
DDR: 1.1 91'
Dołączył: 12 Sty 2012 Posty: 362 Skąd: nie stąd
|
Wysłany: 2008-11-11, 00:32
|
|
|
bRq napisał/a: | eljot87 napisał/a: | olej te amory z łady/poldka... chujnia na maksa... krotsze tylko o 1cm od standardu... jak bardzo chcesz to ci przerobione mogę odsprzedać... nie założyłem nawet na auto... nówki:p
ja skracałem skok amortyzatorów... |
Chyba miales inne amory, bo nawet niemcy na stronie pisza:
LADA - härter und kürzer ( ca-30mm) wie orginal, nicht härteverstellbar
;-) |
aż specjalnie zmierzyłem róznicę skoku... między amortyzatorem trabanta oryginalnym a amortyzatorem przedinm poloneza... prawie 20mm. fakt, że to więcej niż na początku myślałem... ale ciągle mało. co do poloneza i łądy pewnie mogła byćróżnica w tych amortyzatorach. wydawało mi się również że miedzy amorem do sprężyny i do resoru oprócz talerzyka dolnego tejest różnica... ale tego nie wiem
co do sprężyn z poldka to teżnie wiem. jeśli ci wymiary pasują to próbuj. ja mam z przodu skrócone sprężyny z jakiegoś vw/audi. |
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 39 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 39 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2008-11-30, 22:24
|
|
|
nie jest ciezej... jest na to patent :D |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
Aren
DDR: 601s 85'
Wiek: 31 Dołączył: 31 Gru 2006 Posty: 1310 Skąd: Zary
|
Wysłany: 2008-11-30, 22:26
|
|
|
co masz na mysli patent ? :-P
J. napisał/a: | nie ma zaleznosci | patrząc głębiej to nie ma. ale trafic w fajnym stanie 601 łatwiej niz 1,1 ktore trzeba "reanimowac" zeby zacząc cos działac pozadnie :) |
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2008-11-30, 22:37
|
|
|
Ja nawet lubie polo za jego silniczek i ogólnie zawiechę ALE gdyby nie te jebane sanki. Jak by ktoś mi pokazał magiczny sposób na podniesienie sanek to normalnie było by świetnie. Szkoda że taki sposób nie istnieje. Ale spokojnie 601 kiedyś tez będzie :) |
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 39 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2008-11-30, 22:51
|
|
|
Drążek zmiany biegów trzeba by wyżej dać bo ciężko by wchodziły biegi ale to najmniejszy problem. Trzeba by wyjebać nagrzewnice bo chyba rura od gaznika by zachaczyła. Półosie w sumie dały by rade bo jak bym go podniósł i była by gleba to tak jakby był standard trab. Moga jedynie zachaczyć o bude jak by sie dużo podniosło. Robił ktos takie rzeczy już? |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 39 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
maxxx601
fascynacitrabantow
DDR: mpctka 601
Wiek: 38 Dołączył: 01 Gru 2006 Posty: 120 Skąd: bydgoskie
|
Wysłany: 2008-12-03, 12:39
|
|
|
znany patent z driftu camber plate na neg w mcpersonie proste
polo miekkie jest :(
a spring z poldolota ciety na pol (na 2 szt) wrzucilem titowi do przodu w 1.1 trzeba rozchylic talerzyka ale niski na maxa i twardy jak beton sie robi - srednio fajne |
_________________ Zawsze zakochany w trabantach. Dwusuwowych czystej krwi.
|
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 39 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2008-12-03, 21:20
|
|
|
Ja mialem sprezyny z Opla Rekorda, amory gaz-olej z vw polo i zawieszenie sprawowalo sie niezle... amory byly troche miekkie (w koncu seria, nie utwardzane) ale sprezyna byla twardsza, przez co zawias robil sie dobry do jazdy na codzien (czyt. mial jakas amortyzacje)
Maxxx w 1.1 ciezko jest bez ciecia kielicha wstawic takie podkladki :roll: juz dawno o tym myslalem :D |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
Maciek
DDR: 1.1
Wiek: 37 Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 231 Skąd: Bielsko biała
|
|
|
|
|
maxxx601
fascynacitrabantow
DDR: mpctka 601
Wiek: 38 Dołączył: 01 Gru 2006 Posty: 120 Skąd: bydgoskie
|
Wysłany: 2008-12-09, 12:05
|
|
|
Brq to moze do amora krotsze te blachy ca sa przyspawane z dolu i przechodza przez gore zwrotnicy dac?? |
_________________ Zawsze zakochany w trabantach. Dwusuwowych czystej krwi.
|
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 39 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2008-12-09, 13:53
|
|
|
Mozna zrobic fasolki na otworach w amorach mocowanych do zwrotnicy.
Drugi patent to troche wyciagnac wahacz na zewnatrz (nowy otwor w sankach zrobic). |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
MC-Maxim
DDR: T1
Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 126 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2008-12-21, 20:22
|
|
|
Czy ktoś wie ile od sanek do ziemi maja najniższe Trabiki w Polsce ? Jezeli tak, prosze o infOO :) |
_________________ www.thevintagevwbus.com |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 39 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
MC-Maxim
DDR: T1
Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 126 Skąd: Sosnowiec
|
|
|
|
|
TrabiVR6
DDR: VR6
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 03 Paź 2007 Posty: 232 Skąd: Głowno
|
Wysłany: 2008-12-21, 23:08
|
|
|
Jak pokręcę gwintem to położę na ziemi sanki :P ale to nie to co 601 :-/ |
_________________
|
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2008-12-22, 00:08
|
|
|
dokładnie. maximowi chyba bardziej chodziło ile "Gleba" ma do ziemi cm, czyli najniższe 601 w pl (chyba najniższe) |
|
|
|
|
MC-Maxim
DDR: T1
Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 126 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2008-12-22, 06:08
|
|
|
Ogólnie mi chodziło :) Poprostu chce wiedziec czy ktoś na takim setupie dał rade jezdzić. Ja zawiesilem sie zaraz po wyjezdzie na byle gównie, co widac na filmiku, stąd moje obawy :jabcok: |
_________________ www.thevintagevwbus.com |
|
|
|
|
eMTi
eMTi
DDR: 601 ciapek
Wiek: 35 Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 127 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2008-12-22, 11:34
|
|
|
G0 tez był niziutko ;) ale jak nisko to niepamietam :P |
_________________ PozDDRo eMTi |
|
|
|
|
john'ek
Talib
DDR: Porsche 924 / Łada Samara
Wiek: 36 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 442 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2008-12-22, 21:09
|
|
|
jeśli chodzi o amory do gleby w 601 to polecam to:) ja dostałem na gwiazdkę od mamy:) |
_________________
|
|
|
|
|
MC-Maxim
DDR: T1
Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 126 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2008-12-22, 21:40
|
|
|
Mam te same. Ale iestety przy Trabiku na springu z tyłu, amorki nie nadają sie. Nie maja tależyków. Trzeba by cos kombinowac ... |
_________________ www.thevintagevwbus.com |
|
|
|
|
Kula
kawał skur*ysyna
DDR: szczur 72"
Wiek: 35 Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 375 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2008-12-22, 21:47
|
|
|
hehe jak patrze na to zdjęcie to tylko Buła i jego wałki mi sie przypominają:P
sory za OT nie mogłem sie powstrzymać :P
a do tematu. lepsze MIAŁEM bo olejowo-gazowe. nie wiem czy ma znaczenie kolor ale tamte były niebieskie i były fajnie twarde :) mam olejowe delphi teraz na przodzie i miekko ;/ pare razy czułem strzał w pompe hamulcową. takze ja polecam olejowo-gazowe. przede wszystkim do gleby wiekszej niż resor na płasko. |
|
|
|
|
eljot87
DDR: 1.1 91'
Dołączył: 12 Sty 2012 Posty: 362 Skąd: nie stąd
|
Wysłany: 2008-12-22, 23:03
|
|
|
a te twoje johnek to są olejowe czy gazowe? a może właśnie olej-gaz?:p
olejówki w sumie są twardsze i dają najmniejszy komfort...
gazówki są trwalsze i bardziej wytrzymałe... |
|
|
|
|
|