(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.1] Gleba
Autor Wiadomość
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2008-11-10, 00:05   

pasowac moze pasuja, ale jak je obetniesz jakos na pol :D
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
eljot87 

DDR: 1.1 91'
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 362
Skąd: nie stąd
Wysłany: 2008-11-11, 00:32   

bRq napisał/a:
eljot87 napisał/a:
olej te amory z łady/poldka... chujnia na maksa... krotsze tylko o 1cm od standardu... jak bardzo chcesz to ci przerobione mogę odsprzedać... nie założyłem nawet na auto... nówki:p

ja skracałem skok amortyzatorów...

Chyba miales inne amory, bo nawet niemcy na stronie pisza:

LADA - härter und kürzer ( ca-30mm) wie orginal, nicht härteverstellbar
;-)


aż specjalnie zmierzyłem róznicę skoku... między amortyzatorem trabanta oryginalnym a amortyzatorem przedinm poloneza... prawie 20mm. fakt, że to więcej niż na początku myślałem... ale ciągle mało. co do poloneza i łądy pewnie mogła byćróżnica w tych amortyzatorach. wydawało mi się również że miedzy amorem do sprężyny i do resoru oprócz talerzyka dolnego tejest różnica... ale tego nie wiem

co do sprężyn z poldka to teżnie wiem. jeśli ci wymiary pasują to próbuj. ja mam z przodu skrócone sprężyny z jakiegoś vw/audi.
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2008-11-30, 22:16   

nie ma zaleznosci [; moim zdaniem :)
no moze negatyw w polo z przodu ciezej zrobic :]
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2008-11-30, 22:24   

nie jest ciezej... jest na to patent :D
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2008-11-30, 22:26   

co masz na mysli patent ? :-P


J. napisał/a:
nie ma zaleznosci
patrząc głębiej to nie ma. ale trafic w fajnym stanie 601 łatwiej niz 1,1 ktore trzeba "reanimowac" zeby zacząc cos działac pozadnie :)
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2008-11-30, 22:37   

Ja nawet lubie polo za jego silniczek i ogólnie zawiechę ALE gdyby nie te jebane sanki. Jak by ktoś mi pokazał magiczny sposób na podniesienie sanek to normalnie było by świetnie. Szkoda że taki sposób nie istnieje. Ale spokojnie 601 kiedyś tez będzie :)
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2008-11-30, 22:41   

Sqall, a vco cie hamuje przed np wyprostowaniem sanek ?
polosie i tak sa pod katem :) a silnik nie wejdzie ci w maske :]
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2008-11-30, 22:51   

Drążek zmiany biegów trzeba by wyżej dać bo ciężko by wchodziły biegi ale to najmniejszy problem. Trzeba by wyjebać nagrzewnice bo chyba rura od gaznika by zachaczyła. Półosie w sumie dały by rade bo jak bym go podniósł i była by gleba to tak jakby był standard trab. Moga jedynie zachaczyć o bude jak by sie dużo podniosło. Robił ktos takie rzeczy już?
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2008-11-30, 23:57   

Przeniesione :P
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
maxxx601 
fascynacitrabantow

DDR: mpctka 601
Wiek: 38
Dołączył: 01 Gru 2006
Posty: 120
Skąd: bydgoskie
Wysłany: 2008-12-03, 12:39   

znany patent z driftu camber plate na neg w mcpersonie proste
polo miekkie jest :(
a spring z poldolota ciety na pol (na 2 szt) wrzucilem titowi do przodu w 1.1 trzeba rozchylic talerzyka ale niski na maxa i twardy jak beton sie robi - srednio fajne
_________________
Zawsze zakochany w trabantach. Dwusuwowych czystej krwi.
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2008-12-03, 21:20   

Ja mialem sprezyny z Opla Rekorda, amory gaz-olej z vw polo i zawieszenie sprawowalo sie niezle... amory byly troche miekkie (w koncu seria, nie utwardzane) ale sprezyna byla twardsza, przez co zawias robil sie dobry do jazdy na codzien (czyt. mial jakas amortyzacje)

Maxxx w 1.1 ciezko jest bez ciecia kielicha wstawic takie podkladki :roll: juz dawno o tym myslalem :D
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
Maciek 


DDR: 1.1
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 231
Skąd: Bielsko biała
Wysłany: 2008-12-04, 16:18   

a jak wygląda ten camber plate?
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4
 
 
 
maxxx601 
fascynacitrabantow

DDR: mpctka 601
Wiek: 38
Dołączył: 01 Gru 2006
Posty: 120
Skąd: bydgoskie
Wysłany: 2008-12-09, 12:05   

Brq to moze do amora krotsze te blachy ca sa przyspawane z dolu i przechodza przez gore zwrotnicy dac??
_________________
Zawsze zakochany w trabantach. Dwusuwowych czystej krwi.
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2008-12-09, 13:53   

Mozna zrobic fasolki na otworach w amorach mocowanych do zwrotnicy.
Drugi patent to troche wyciagnac wahacz na zewnatrz (nowy otwor w sankach zrobic).
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
MC-Maxim 


DDR: T1
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 126
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2008-12-21, 20:22   

Czy ktoś wie ile od sanek do ziemi maja najniższe Trabiki w Polsce ? Jezeli tak, prosze o infOO :)
_________________
www.thevintagevwbus.com
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2008-12-21, 21:51   

Moje 1.1 mialo 3cm :P
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
MC-Maxim 


DDR: T1
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 126
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2008-12-21, 22:20   

No to ostro :) Jeszcze jakies typy ?
_________________
www.thevintagevwbus.com
 
 
 
TrabiVR6 


DDR: VR6
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 232
Skąd: Głowno
Wysłany: 2008-12-21, 23:08   

Jak pokręcę gwintem to położę na ziemi sanki :P ale to nie to co 601 :-/
_________________

 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2008-12-22, 00:08   

dokładnie. maximowi chyba bardziej chodziło ile "Gleba" ma do ziemi cm, czyli najniższe 601 w pl (chyba najniższe)
 
 
 
MC-Maxim 


DDR: T1
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 126
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2008-12-22, 06:08   

Ogólnie mi chodziło :) Poprostu chce wiedziec czy ktoś na takim setupie dał rade jezdzić. Ja zawiesilem sie zaraz po wyjezdzie na byle gównie, co widac na filmiku, stąd moje obawy :jabcok:
_________________
www.thevintagevwbus.com
 
 
 
eMTi 
eMTi


DDR: 601 ciapek
Wiek: 35
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 127
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2008-12-22, 11:34   

G0 tez był niziutko ;) ale jak nisko to niepamietam :P
_________________
PozDDRo eMTi
 
 
 
john'ek 
Talib

DDR: Porsche 924 / Łada Samara
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 442
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-12-22, 21:09   

jeśli chodzi o amory do gleby w 601 to polecam to:) ja dostałem na gwiazdkę od mamy:)
_________________
 
 
 
MC-Maxim 


DDR: T1
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 126
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2008-12-22, 21:40   

Mam te same. Ale iestety przy Trabiku na springu z tyłu, amorki nie nadają sie. Nie maja tależyków. Trzeba by cos kombinowac ...
_________________
www.thevintagevwbus.com
 
 
 
Kula 
kawał skur*ysyna

DDR: szczur 72"
Wiek: 35
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 375
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2008-12-22, 21:47   

hehe jak patrze na to zdjęcie to tylko Buła i jego wałki mi sie przypominają:P

sory za OT nie mogłem sie powstrzymać :P

a do tematu. lepsze MIAŁEM bo olejowo-gazowe. nie wiem czy ma znaczenie kolor ale tamte były niebieskie i były fajnie twarde :) mam olejowe delphi teraz na przodzie i miekko ;/ pare razy czułem strzał w pompe hamulcową. takze ja polecam olejowo-gazowe. przede wszystkim do gleby wiekszej niż resor na płasko.
 
 
 
eljot87 

DDR: 1.1 91'
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 362
Skąd: nie stąd
Wysłany: 2008-12-22, 23:03   

a te twoje johnek to są olejowe czy gazowe? a może właśnie olej-gaz?:p

olejówki w sumie są twardsze i dają najmniejszy komfort...
gazówki są trwalsze i bardziej wytrzymałe...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 12