(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] Wycieraczki
Autor Wiadomość
Eagle 


DDR: 1.1
Wiek: 38
Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 47
Skąd: Chełm
Wysłany: 2008-07-11, 22:33   [ALL] Wycieraczki

Nie wyganiajcie mnie z tym pytaniem na CT bo tam pytałem ale nikt nie odpowiedział...
Ruszyłem ten płaskowniczek który jest w 1.1 przy silniczku wycieraczek to teraz jak włącze wycieraczki to mi sie sama odkręca nakrętka 6(na klucz 10)która go trzyma, nawet mocne dokręcenie i nakrętka samokontrująca nie pomaga. Zauważyłem że na tym wałęczku jest taki jakby wieloklin delikatny. to może na nim ma być mocno nasadzony ten płaskowniczek? Ale jak tak to czym to zrobić? POMOCY! To auto mnie wykończy psychicznie i fizycznie :(
_________________
http://forum.germanstyle....p?p=12333#12333 ----> moja rakieta ;p
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2008-07-11, 23:26   

Powinien byc wieloklin. Powinno wystarczyc, ze mocno dokrecisz ten plaskownik do silnika i on sie zaklinuje. U mnie bylo dokrecone tylko 1 nakretka 6 z podkladka i sie trzymalo. Po odkreceniu nakretki bez uzycia sily mozna bylo zdjac ten plaskownik.
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
Eagle 


DDR: 1.1
Wiek: 38
Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 47
Skąd: Chełm
Wysłany: 2008-07-12, 11:14   

To chyba mam zjechany ten wieloklin. Ech... jeszcze mi brakowało żebym musiał szukać silniczka do 1.1 ;/
_________________
http://forum.germanstyle....p?p=12333#12333 ----> moja rakieta ;p
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2008-07-12, 14:46   

Sprawdz czy masz wielowypust na silniczku
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
Eagle 


DDR: 1.1
Wiek: 38
Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 47
Skąd: Chełm
Wysłany: 2008-07-12, 18:01   

Gdzie?Tam gdzie wchodzi ten wałek do silniczka? Nie widze wielowypustu... A tutaj się obraca ten płaskownik na tym wieloklinie więc on już zrąbany jest :evil:
_________________
http://forum.germanstyle....p?p=12333#12333 ----> moja rakieta ;p
 
 
 
Maciek 


DDR: 1.1
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 231
Skąd: Bielsko biała
Wysłany: 2008-07-15, 09:28   

Spróbuj pierdyknąc w ten płaskownik młotkiem żeby zrobić delikatne jajo z tego otworu. Myślę ze powinno pomóc.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4
 
 
 
hajs 
Farmer na dolinie

DDR: Trabant 1.1
Wiek: 35
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 2
Skąd: Zamość
Wysłany: 2008-07-23, 23:51   

Ostatecznie zamiast szukać nowego silniczka, weź silnik na warsztat, obetnij ten zajechany wieloklin i wspawaj ŚRUBE M8 8.8 z twardym gwintem.

Bedziesz miał wtedy możliwość regulaci położenia tego ramienia i mocnego dokrecenia go poprzez zakontrowanie z dwóch stron bez obawy o gwint, a tej regulacji nie bedziesz miał, gdy zrobisz jajo z ramienia...

Powodzenia w przeróbce :-)
 
 
 
Maciek 


DDR: 1.1
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 231
Skąd: Bielsko biała
Wysłany: 2008-07-25, 20:45   

Myślałem raczej delikatnie zmienić kształt aby ciasno siadł na wieloklinie, poza tym tam jest stożek. Bardziej prawdopodobne wydaje mi się ze otwór w tym ramieniu się wyrobił i te część należy wymienić a nie silnik. Pasuje z 601, ewentualnie spróbuj spasować z kaszlaka, koleś coś mi kiedyś mówił że sztukował te wajchy częściami z 126p (fuj fuj fuj)
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4
 
 
 
Eagle 


DDR: 1.1
Wiek: 38
Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 47
Skąd: Chełm
Wysłany: 2008-08-04, 12:17   

Waliłem młotkiem i nic nie dało :-P U mnie wieloklin był objechany tylkow części, na którą nachodził płaskownik. Dorobiłem płaskownik podobny wymiarami do oryginalnego, otówr zrobiłem bodaj 9, spiłowałem go trochę żeby z jednej strony był większy, dałem podkładke spręzynującą, nakrętke i ładnie się trzyma. Natomiast z drugiej strony płaskownika dałem zwykłą śrubę i nakrętke. Póki co działa. Ale było sporo kombinowania z kształtem płaskownika. Prościej było wywiercić większy otówr w starym, ale chciałem go zatrzymać na wypadek jakbym znalazł inny silniczek.
_________________
http://forum.germanstyle....p?p=12333#12333 ----> moja rakieta ;p
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 1,79 sekundy. Zapytań do SQL: 12