Meszt 601 szary |
Autor |
Wiadomość |
4p.m
DDR: meszt 601
Wiek: 33 Dołączył: 24 Sty 2014 Posty: 38 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: 2014-03-24, 19:41
|
|
|
spoko loko juz temat ugrany :) w przyszłym tyg powinien juz byc ;) |
|
|
|
|
4p.m
DDR: meszt 601
Wiek: 33 Dołączył: 24 Sty 2014 Posty: 38 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: 2014-04-16, 12:07
|
|
|
Dawno mnie tu nie było, ale temat poszedł do przodu, kolejna porcja gratów gotowa do założenia, tym razem wentylator i tylny zawias :) Resor sklepany ale coś mi sie wydaje ze bedzie za mało więc jutro robie przymiarke.
|
|
|
|
|
pingor
Kombinator xD
DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 214 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 2014-04-16, 19:54
|
|
|
Good job :) dobrze że praca idzie do przodu ;) |
|
|
|
|
4p.m
DDR: meszt 601
Wiek: 33 Dołączył: 24 Sty 2014 Posty: 38 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: 2014-04-16, 22:05
|
|
|
no tyle dobrze;) jeszcze tylko amorki, blachy i ten nieszczęsny aku, żeby wyjechac na droge:P |
|
|
|
|
4p.m
DDR: meszt 601
Wiek: 33 Dołączył: 24 Sty 2014 Posty: 38 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: 2014-05-11, 16:36
|
|
|
I znów chwila przerwy na forum, ale starałem sie coś zrobić w miedzyczasie...
Czyszczenie linek
resor po klepaniu
Ogranięcie tylnego zawiasu i hamulców
Po poskładaniu do kupy siedzi tak
i znów przód
Wpadł aku i filter
Jeszcze trzeba ogarnąc ten bałagan pod maską i będzie git;)
Odpalony, ale trzeba wyregulować. Mam nadzieje ze uda mi sie za niedługo wyjechac na droge:) |
|
|
|
|
Aren
DDR: 601s 85'
Wiek: 32 Dołączył: 31 Gru 2006 Posty: 1310 Skąd: Zary
|
Wysłany: 2014-05-12, 10:01
|
|
|
z tym filtrem bedzie chujnia, miałem tak, pozniej wyzej, wkoncu wyladowal za kierunkowskazem i dopiero chodził jak trzeba.
ogolnie robota spoko, ale słabo na maxa siedzi |
|
|
|
|
m o r t i
DDR: 601
Wiek: 40 Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 173 Skąd: Nowe Chechło/Bytom
|
Wysłany: 2014-05-12, 11:43
|
|
|
ja tak mialem i chodzilo to db
co prawda teoria głosi zeby nie montowac filtra zaraz na gazniku tylko ciut wydłużyc dolot ale to kwestia silnika i ustawienia gaznika
przetestujesz sam ocenisz
moze byc tak ze bedzie sie fajnie wkrecal na obroty ale nagle v-max spadnie do 80 |
|
|
|
|
4p.m
DDR: meszt 601
Wiek: 33 Dołączył: 24 Sty 2014 Posty: 38 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: 2014-05-12, 11:58
|
|
|
tak z tym filtrem to jeszcze będzie kombinowanie narazie założyłem ot tak, to było dopiero pierwsze odpalenie, przede mna jeszcze dokładna regulacja ale i tak sie ciesze :) a co do gleby to z czasem napewno bede chciał niżej ale jak narazie dla mnie jest git;) musze jeszcze rozwiazac kwestie wydechu i innych drobiazgów... |
|
|
|
|
4p.m
DDR: meszt 601
Wiek: 33 Dołączył: 24 Sty 2014 Posty: 38 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: 2014-05-12, 20:19
|
|
|
jednak mam pewien dylemat, bo póki co zbieram fundusze na malowanie i tapicere, więc pozostaje pytanie czy pucować go i poprawić lakier na zderzakach i miejscami czy raczej zostawić z zewnątrz takiego "zaniedbanego". co sądzicie?:) |
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2014-05-12, 20:36
|
|
|
Rób co chcesz :)
Ja bym zrobił komore na 100% gotową. Wylakierowaną i swiecącą. Później zabrał się za środek. Tak samo, lakier i tapicerka. Dopiero na koniec Lakierowanie zewnętrznę. Chyba ze masz kasy to Lakieruj wszystko na raz.
Jakies szersze felgi będą? |
|
|
|
|
4p.m
DDR: meszt 601
Wiek: 33 Dołączył: 24 Sty 2014 Posty: 38 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: 2014-05-13, 10:40
|
|
|
znaczy narazie i tak nic nie bede lakierował wole poczekać i mieć na wszystko po kolei hajs, Tak szroka stal będzie i to najpierw chce założyć :) ale póki co wyjade na serii |
|
|
|
|
Bolsiarz
DDR: Trabant
Wiek: 104 Dołączył: 19 Mar 2014 Posty: 110 Skąd: Obora
|
Wysłany: 2014-06-27, 21:26
|
|
|
i jak tam, jakieś nowości?? :) |
|
|
|
|
magik
magik
DDR: 77r oryginal
Wiek: 25 Dołączył: 28 Paź 2010 Posty: 29 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2014-06-28, 08:02
|
|
|
dolna spręzyna ściągająca szczęki powinna być od spodu. Reszty nie widzę ale zakładam że loteria |
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2014-06-29, 10:28
|
|
|
Obie sprężyny są źle założone ,ponieważ ściągają szczęki do bębna co jest nie dopuszczalne.
Sprężyny mają ściągać szczęki do wewnątrz akerplaty (tarczy kotwiczącej)czyli w stronę cylinderka ...
teraz przy ściąganiu bębna mogą być jaja , oby okładziny się nie połamały.
Reszta projektu OK |
_________________
|
|
|
|
|
magik
magik
DDR: 77r oryginal
Wiek: 25 Dołączył: 28 Paź 2010 Posty: 29 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2014-06-30, 07:43
|
|
|
chyba byłem półprzytomny, no oczywiście Bross masz rację |
|
|
|
|
4p.m
DDR: meszt 601
Wiek: 33 Dołączył: 24 Sty 2014 Posty: 38 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: 2014-06-30, 22:30
|
|
|
aa widze ze oko wprawne :D cieszy mnie ze widzicie szczególy i czekałem na to jak tos poruszy ten temat:p wiem wiem zdjecie zrobione przy składaniu i własnie wtedy sie kapnałem ze jest to nie tak :P wszystko poprawione i złożone jak być powinno ;) a co do newsów to troche przystopowało bo miałem mały wypadek i nie byłem do konca sprawny, ale dzis zaczynam urlop wiec postaram sie coś wrzucić;) Jak narazie walcze z wydechem później odpowietrzanie hamulców i wsio jazda próbna ;) |
|
|
|
|
Bolsiarz
DDR: Trabant
Wiek: 104 Dołączył: 19 Mar 2014 Posty: 110 Skąd: Obora
|
Wysłany: 2014-07-01, 20:21
|
|
|
Przyjedź na zlot do Kielc :) |
|
|
|
|
4p.m
DDR: meszt 601
Wiek: 33 Dołączył: 24 Sty 2014 Posty: 38 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: 2014-07-02, 09:18
|
|
|
Kiedy jest?:) chciałbym;) daleko nie mam więc kto wie. A co do wydechu macie jakiś sposób na to zeby rure od przedniego tłumika poprowadzic miedzy półoska a wahaczem, bo trzeba mi jakis elastyczny łącznik ale jedyny jaki znalazłem to na srednice 36:/ |
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2014-07-02, 19:24
|
|
|
Zakup 2x rure elastyczną od CC. i problem z głowy |
_________________
|
|
|
|
|
Bolsiarz
DDR: Trabant
Wiek: 104 Dołączył: 19 Mar 2014 Posty: 110 Skąd: Obora
|
|
|
|
|
4p.m
DDR: meszt 601
Wiek: 33 Dołączył: 24 Sty 2014 Posty: 38 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: 2014-07-02, 23:26
|
|
|
z tym zlotem opcja jest mega,byle tylko sie uwinać z robota tak zeby objechać :P |
|
|
|
|
4p.m
DDR: meszt 601
Wiek: 33 Dołączył: 24 Sty 2014 Posty: 38 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: 2014-07-02, 23:44
|
|
|
Dziś z odwiedzin w garażu:
|
|
|
|
|
4p.m
DDR: meszt 601
Wiek: 33 Dołączył: 24 Sty 2014 Posty: 38 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: 2014-07-07, 21:22
|
|
|
Bross pisałeś o zakupie 2xzłącza elast. od CC. robiłeś już z niego? moze kojarzysz średnice jakie to ma bo z jednej strony węższa z drugiej szersza. |
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2014-07-08, 08:50
|
|
|
Ja nie robiłem - wiem ,że już robili z tego wydech do trabanta. |
_________________
|
|
|
|
|
4p.m
DDR: meszt 601
Wiek: 33 Dołączył: 24 Sty 2014 Posty: 38 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: 2014-07-08, 22:40
|
|
|
czaje dowiem sie co i jak może coś z tego będzie ;) podziele sie napewno ;) |
|
|
|
|
|