(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
Meszt 601 szary
Autor Wiadomość
4p.m 

DDR: meszt 601
Wiek: 33
Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 38
Skąd: Bielsko
Wysłany: 2014-03-24, 19:41   

spoko loko juz temat ugrany :) w przyszłym tyg powinien juz byc ;)
 
 
 
4p.m 

DDR: meszt 601
Wiek: 33
Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 38
Skąd: Bielsko
Wysłany: 2014-04-16, 12:07   

Dawno mnie tu nie było, ale temat poszedł do przodu, kolejna porcja gratów gotowa do założenia, tym razem wentylator i tylny zawias :) Resor sklepany ale coś mi sie wydaje ze bedzie za mało więc jutro robie przymiarke.




 
 
 
pingor 
Kombinator xD


DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 214
Skąd: Leszno
Wysłany: 2014-04-16, 19:54   

Good job :) dobrze że praca idzie do przodu ;)
 
 
 
4p.m 

DDR: meszt 601
Wiek: 33
Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 38
Skąd: Bielsko
Wysłany: 2014-04-16, 22:05   

no tyle dobrze;) jeszcze tylko amorki, blachy i ten nieszczęsny aku, żeby wyjechac na droge:P
 
 
 
4p.m 

DDR: meszt 601
Wiek: 33
Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 38
Skąd: Bielsko
Wysłany: 2014-05-11, 16:36   

I znów chwila przerwy na forum, ale starałem sie coś zrobić w miedzyczasie...
Czyszczenie linek

resor po klepaniu

Ogranięcie tylnego zawiasu i hamulców



Po poskładaniu do kupy siedzi tak

i znów przód


Wpadł aku i filter


Jeszcze trzeba ogarnąc ten bałagan pod maską i będzie git;)
Odpalony, ale trzeba wyregulować. Mam nadzieje ze uda mi sie za niedługo wyjechac na droge:)
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 32
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2014-05-12, 10:01   

z tym filtrem bedzie chujnia, miałem tak, pozniej wyzej, wkoncu wyladowal za kierunkowskazem i dopiero chodził jak trzeba.

ogolnie robota spoko, ale słabo na maxa siedzi
 
 
 
m o r t i 

DDR: 601
Wiek: 40
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 173
Skąd: Nowe Chechło/Bytom
Wysłany: 2014-05-12, 11:43   

ja tak mialem i chodzilo to db

co prawda teoria głosi zeby nie montowac filtra zaraz na gazniku tylko ciut wydłużyc dolot ale to kwestia silnika i ustawienia gaznika

przetestujesz sam ocenisz

moze byc tak ze bedzie sie fajnie wkrecal na obroty ale nagle v-max spadnie do 80
 
 
 
4p.m 

DDR: meszt 601
Wiek: 33
Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 38
Skąd: Bielsko
Wysłany: 2014-05-12, 11:58   

tak z tym filtrem to jeszcze będzie kombinowanie narazie założyłem ot tak, to było dopiero pierwsze odpalenie, przede mna jeszcze dokładna regulacja ale i tak sie ciesze :) a co do gleby to z czasem napewno bede chciał niżej ale jak narazie dla mnie jest git;) musze jeszcze rozwiazac kwestie wydechu i innych drobiazgów...
 
 
 
4p.m 

DDR: meszt 601
Wiek: 33
Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 38
Skąd: Bielsko
Wysłany: 2014-05-12, 20:19   

jednak mam pewien dylemat, bo póki co zbieram fundusze na malowanie i tapicere, więc pozostaje pytanie czy pucować go i poprawić lakier na zderzakach i miejscami czy raczej zostawić z zewnątrz takiego "zaniedbanego". co sądzicie?:)
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2014-05-12, 20:36   

Rób co chcesz :)

Ja bym zrobił komore na 100% gotową. Wylakierowaną i swiecącą. Później zabrał się za środek. Tak samo, lakier i tapicerka. Dopiero na koniec Lakierowanie zewnętrznę. Chyba ze masz kasy to Lakieruj wszystko na raz.

Jakies szersze felgi będą?
 
 
 
4p.m 

DDR: meszt 601
Wiek: 33
Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 38
Skąd: Bielsko
Wysłany: 2014-05-13, 10:40   

znaczy narazie i tak nic nie bede lakierował wole poczekać i mieć na wszystko po kolei hajs, Tak szroka stal będzie i to najpierw chce założyć :) ale póki co wyjade na serii
 
 
 
Bolsiarz 

DDR: Trabant
Wiek: 104
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 110
Skąd: Obora
Wysłany: 2014-06-27, 21:26   

i jak tam, jakieś nowości?? :)
 
 
 
magik 
magik

DDR: 77r oryginal
Wiek: 25
Dołączył: 28 Paź 2010
Posty: 29
Skąd: warszawa
Wysłany: 2014-06-28, 08:02   

dolna spręzyna ściągająca szczęki powinna być od spodu. Reszty nie widzę ale zakładam że loteria
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-06-29, 10:28   

Obie sprężyny są źle założone ,ponieważ ściągają szczęki do bębna co jest nie dopuszczalne.

Sprężyny mają ściągać szczęki do wewnątrz akerplaty (tarczy kotwiczącej)czyli w stronę cylinderka ...

teraz przy ściąganiu bębna mogą być jaja , oby okładziny się nie połamały.

Reszta projektu OK
_________________
 
 
 
magik 
magik

DDR: 77r oryginal
Wiek: 25
Dołączył: 28 Paź 2010
Posty: 29
Skąd: warszawa
Wysłany: 2014-06-30, 07:43   

chyba byłem półprzytomny, no oczywiście Bross masz rację
 
 
 
4p.m 

DDR: meszt 601
Wiek: 33
Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 38
Skąd: Bielsko
Wysłany: 2014-06-30, 22:30   

aa widze ze oko wprawne :D cieszy mnie ze widzicie szczególy i czekałem na to jak tos poruszy ten temat:p wiem wiem zdjecie zrobione przy składaniu i własnie wtedy sie kapnałem ze jest to nie tak :P wszystko poprawione i złożone jak być powinno ;) a co do newsów to troche przystopowało bo miałem mały wypadek i nie byłem do konca sprawny, ale dzis zaczynam urlop wiec postaram sie coś wrzucić;) Jak narazie walcze z wydechem później odpowietrzanie hamulców i wsio jazda próbna ;)
 
 
 
Bolsiarz 

DDR: Trabant
Wiek: 104
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 110
Skąd: Obora
Wysłany: 2014-07-01, 20:21   

Przyjedź na zlot do Kielc :)
 
 
 
4p.m 

DDR: meszt 601
Wiek: 33
Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 38
Skąd: Bielsko
Wysłany: 2014-07-02, 09:18   

Kiedy jest?:) chciałbym;) daleko nie mam więc kto wie. A co do wydechu macie jakiś sposób na to zeby rure od przedniego tłumika poprowadzic miedzy półoska a wahaczem, bo trzeba mi jakis elastyczny łącznik ale jedyny jaki znalazłem to na srednice 36:/
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-07-02, 19:24   

Zakup 2x rure elastyczną od CC. i problem z głowy
_________________
 
 
 
Bolsiarz 

DDR: Trabant
Wiek: 104
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 110
Skąd: Obora
Wysłany: 2014-07-02, 20:23   

4p.m napisał/a:
Kiedy jest?:) chciałbym;)


aktualnie najtańszy Trabantowy zlot!! :)
http://www.trabantowysabat.tk/

http://cartoontrabant.pl/...der=asc&start=0
 
 
 
4p.m 

DDR: meszt 601
Wiek: 33
Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 38
Skąd: Bielsko
Wysłany: 2014-07-02, 23:26   

z tym zlotem opcja jest mega,byle tylko sie uwinać z robota tak zeby objechać :P
 
 
 
4p.m 

DDR: meszt 601
Wiek: 33
Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 38
Skąd: Bielsko
Wysłany: 2014-07-02, 23:44   

Dziś z odwiedzin w garażu:












 
 
 
4p.m 

DDR: meszt 601
Wiek: 33
Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 38
Skąd: Bielsko
Wysłany: 2014-07-07, 21:22   

Bross pisałeś o zakupie 2xzłącza elast. od CC. robiłeś już z niego? moze kojarzysz średnice jakie to ma bo z jednej strony węższa z drugiej szersza.
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-07-08, 08:50   

Ja nie robiłem - wiem ,że już robili z tego wydech do trabanta.
_________________
 
 
 
4p.m 

DDR: meszt 601
Wiek: 33
Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 38
Skąd: Bielsko
Wysłany: 2014-07-08, 22:40   

czaje dowiem sie co i jak może coś z tego będzie ;) podziele sie napewno ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 12