(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.1] Trabi Polo Kombi 1.6SV
Autor Wiadomość
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2012-03-28, 23:56   

.....pisząc to miałem nadzieje na "inteligencje tuningowców"...

Pewnie ,że możne kupić nawiercane nacinane.
Ja oddaje moje tarcze do na trasowania i na podzielnice ot to ,każdy kto szanuje oddał by to zrobić profesjonalistom.

Nawiercenie samemu to więcej jak pewne ,że tarcza będzie miała bicie.
_________________
 
 
 
marszal 


DDR: trabant polo
Wiek: 40
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 220
Skąd: Jasło koło Osobnicy
Wysłany: 2012-04-01, 18:01   

Przy tak malej srednicy nawiercanie nacinanie i tak nic nie da poza wygladem lepiej zainwestowac w lepsze klocki :D
_________________
Lepiej miec Parkinsona i troche rozlać, niż mieć Alzheimera i zapomniec wypić.
 
 
 
Placik 

DDR: trabant 1.6 SV (1.1)
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 33
Skąd: Radlin
Wysłany: 2012-10-08, 19:13   

Wreszcie po pół roku znów trochę ruszyłem z trabantem.
Pomalowałem komorę silnika, zamontowałem maglownice z CC/SC.
Z maglownicy drążki są za bardzo pod kątem, ale to sie w miarę wyprostuje tylko zawieszenie muszę obniżyć co najmniej 10cm. Strasznie wysoko stoi Trab na zawieszeniu z corsy.

No i w końcu też silnik osadziłem i mam nadzieje ze już tam zostanie i nie będę musiał go już ponownie wyciągać.

IMAG0083.jpg
Plik ściągnięto 210 raz(y) 87,9 KB

IMAG0082.jpg
Plik ściągnięto 226 raz(y) 102,61 KB

 
 
 
Ponti89 


DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 160
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2012-10-09, 08:39   

A sprawe z biegami jak rozwiązujesz ? zostawiasz oryginalny wodzik ten przy skrzyni ?
bo u mnie za bardzo nie ma miejsca na niego i chyba bede musiał zrobic tak jak pisałem na czacie, ze jedynka do tyłu w miejscu 2 ;)
nie lepiej było niżej zamontować ten magiel ? pod wzmocnieniem ?
http://imageshack.us/a/img51/646/0117ml.jpg
pzdr
_________________

 
 
 
Placik 

DDR: trabant 1.6 SV (1.1)
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 33
Skąd: Radlin
Wysłany: 2012-10-09, 17:29   

Cytat:
zostawiasz oryginalny wodzik ten przy skrzyni ?

TAK. Ale troszkę przerobiony-skrócony
Cytat:
nie lepiej było niżej zamontować ten magiel ? pod wzmocnieniem ?

Magiel dlatego tak wysoko żeby było miejsce na wodzik/wybierak
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2012-10-12, 16:38   

Placik, Tak patrzę na nieuzbrojone auto i kąt pochylenia drążków lepiej zrób sobie miejsce na drążki kierownicze bo z tego co widzę obniżenie jest nieuniknione.

Masz łatwiej niż zwykle w przypadku obniżenia dałeś McPhersony z Corsy więc gotowy zestaw obniżający się kłania nisko.
_________________
 
 
 
Placik 

DDR: trabant 1.6 SV (1.1)
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 33
Skąd: Radlin
Wysłany: 2013-02-05, 22:32   

No i wreszcie znowu troche ruszyłem z tarbim.
Zrobiłem kolumnę kierowniczą i wmontowałem kierownicę
W końcu duro na swoim miejscu, poprawiłem i pomalowałem podłogę.
Wstępnie farba anty korozyjna ale na to przyjdzie chlorokauczuk.
Dopiero teraz pociągnę trochę elektryki i odpalę silnik
Robota małymi kroczkami ale byle do przodu

IMAG0169.jpg
Plik ściągnięto 139 raz(y) 81 KB

IMAG0166.jpg
Plik ściągnięto 108 raz(y) 73,74 KB

IMAG0095.jpg
Plik ściągnięto 150 raz(y) 134,78 KB

IMAG0094.jpg
Plik ściągnięto 162 raz(y) 161,31 KB

 
 
 
pingor 
Kombinator xD


DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 214
Skąd: Leszno
Wysłany: 2013-02-06, 19:03   

No ładnie ładnie :lol:
Tylko błagam wrzucaj foty na jakiś serwer normalny bo tutaj są nieźle zmasakrowane i aż oczy bolą :-P
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 40
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2013-02-06, 19:57   

kliknij na nie.
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
Placik 

DDR: trabant 1.6 SV (1.1)
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 33
Skąd: Radlin
Wysłany: 2013-02-06, 21:28   

Jak sie kliknie na foty to się otworzą w wyższej rozdzielczości tzn w takiej jakiej robiłem "kalkulatorem"
 
 
 
Placik 

DDR: trabant 1.6 SV (1.1)
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 33
Skąd: Radlin
Wysłany: 2013-02-26, 20:30   

Prace nad trabantem weszły w kolejną fazę tzn. silnik całkowicie na swoim miejscu wiązka z sterownika poprowadzona w peszlach i silnik odpalony. Zagadał za drugim kręceniem.
Teraz już będzie z górki

Filmik jedno z pierwszych odpaleń trabanta
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 40
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-02-26, 21:04   

to jak juz wszystko chodzi to wrzucic 2.0 to zaden problem :D
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
Placik 

DDR: trabant 1.6 SV (1.1)
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 33
Skąd: Radlin
Wysłany: 2013-02-26, 21:36   

Taaa... yhy...
Najpierw tym wyjadę i się naciesze
2.0 to znów od początku, inna skrzynia, pierdziele to...
 
 
 
pingor 
Kombinator xD


DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 214
Skąd: Leszno
Wysłany: 2013-02-26, 22:57   

Oj tam 2.0 od razu xD

Ja się cały czas czaje na 1.4 z golfa. Fajne osiągi a dobre spalanie ]:>
I może kiedyś by się go zaturbiło.

A 2.0 to już mały pochłaniacz paliwa hehe
 
 
 
Ponti89 


DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 160
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2013-02-26, 23:41   

Placik napisał/a:
aaa... yhy...
Najpierw tym wyjadę i się naciesze
2.0 to znów od początku, inna skrzynia, pierdziele to...


a bo Ty masz jaką skrzynie ? f13 tak ?
ja mam f20 i wieksza wlasnie ;/ Z 2.0 to pierdzielenia za duzo w trabie z Opla ;p
pzdr
_________________

 
 
 
TrabiVR6 


DDR: VR6
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 232
Skąd: Głowno
Wysłany: 2013-02-27, 00:15   

pingor napisał/a:
A 2.0 to już mały pochłaniacz paliwa hehe


Mam troche inna teorie :P
Maly silniczek sie meczy a duży ma nadmiar mocy i moze sie okazać oszczedniejszy niż mniejszy W moim przypadku VR na trasie 90 km/h spalanie 6,5L/100km ;]
_________________

 
 
 
pingor 
Kombinator xD


DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 214
Skąd: Leszno
Wysłany: 2013-02-27, 10:04   

Jako drugie auto w domu mamy Focusa kombi (USA) 2.0 w automacie i w mieście przy mojej jeździe to z 12l, a trasa to jak się wyprzedza to może do 8l się zejdzie ]:>
 
 
 
Ponti89 


DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 160
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2013-02-27, 10:49   

to i tak jeszcze malo ;)
_________________

 
 
 
Placik 

DDR: trabant 1.6 SV (1.1)
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 33
Skąd: Radlin
Wysłany: 2013-02-27, 13:55   

Ponti89 napisał/a:
Placik napisał/a:
aaa... yhy...
Najpierw tym wyjadę i się naciesze
2.0 to znów od początku, inna skrzynia, pierdziele to...


a bo Ty masz jaką skrzynie ? f13 tak ?
ja mam f20 i wieksza wlasnie ;/ Z 2.0 to pierdzielenia za duzo w trabie z Opla ;p
pzdr


Tak mam tą F13 ona jest do smal block. W oplu powyżej 1.8 włącznie to bigblock wiec za mało miejsca. Ogólnie oplowskie skrzynie są większe w porównaniu z VW.

Te 1.6 w zupełności mi w tabie wystarczy, a nie wykluczone że sie podciągnie go troszeczke na mocy. Na półce już leży i czeka wałek z kadeta 1.3s,jeszcze przepustnica z 1.8 do tego nowe panewki, pierścienie itp i będzie dobrze
 
 
 
Ponti89 


DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 160
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2013-02-27, 15:11   

sa strasznie duze! i najgorsze to, ze nie ma tylu różnych co w VW ze moge zawsze przypasować ;/ silnik 2.0 jako tako wchodzi na spokojnie ale ta skrzynia pierdzieli wszystko ;/ więc sanki ładnie rzeźbić trzeba bo nie chce zeby mi silnik wystawał nad maske choć i tak jest stosunkowo wysoko już miska olejowa ;/
pzdr
_________________

 
 
 
Placik 

DDR: trabant 1.6 SV (1.1)
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 33
Skąd: Radlin
Wysłany: 2013-02-27, 19:09   

Dokładnie Ponti89 silnik wchodzi a ze skrzynią kłopoty. Dlatego też rzeźbiłem sanie aby silnik nie wystawał ponad maska i półosie były w miarę prosto. A miska tak jak mówisz jest wysoko od sanek. Z tym swapem od opla to pod górkę nic nie jest łatwe
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2013-03-03, 22:03   

Placik, Trabant ma coś więcej wspólnego z VW niż z Oplem dlatego u Ciebie pod górę z tym swapem, ale spoko, przecież niewiela Ci zostało.
Już pali ,a nawet jeździ, więć powoli składaj i widzimy się u Hani :D
_________________
 
 
 
sobol2 
sobol2


DDR: sobol2
Wiek: 37
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 5
Skąd: Rzeszówe
Wysłany: 2013-03-03, 23:20   

pingor napisał/a:
Oj tam 2.0 od razu xD

Ja się cały czas czaje na 1.4 z golfa. Fajne osiągi a dobre spalanie ]:>
I może kiedyś by się go zaturbiło.

A 2.0 to już mały pochłaniacz paliwa hehe

Mi tam 1.8 ADL na trasie schodzi do 5.5
_________________
pozDRRawiam
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2013-03-04, 01:04   

Ja myslałem, że jak się szlachta bawi to na koszta (paliwa) nie patrzy :D chcecie oszczędnie to zamiast modzić traba jakies inne auto kupcie :P
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 40
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-03-04, 19:27   

Polo 86C2F 1.4D pali na trasie 4L/100, a po miescie 5 :P
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 14