[1.1] Trabi Polo Kombi 1.6SV |
Autor |
Wiadomość |
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2012-03-28, 23:56
|
|
|
.....pisząc to miałem nadzieje na "inteligencje tuningowców"...
Pewnie ,że możne kupić nawiercane nacinane.
Ja oddaje moje tarcze do na trasowania i na podzielnice ot to ,każdy kto szanuje oddał by to zrobić profesjonalistom.
Nawiercenie samemu to więcej jak pewne ,że tarcza będzie miała bicie. |
_________________
|
|
|
|
|
marszal
DDR: trabant polo
Wiek: 40 Dołączył: 18 Gru 2008 Posty: 220 Skąd: Jasło koło Osobnicy
|
Wysłany: 2012-04-01, 18:01
|
|
|
Przy tak malej srednicy nawiercanie nacinanie i tak nic nie da poza wygladem lepiej zainwestowac w lepsze klocki :D |
_________________ Lepiej miec Parkinsona i troche rozlać, niż mieć Alzheimera i zapomniec wypić. |
|
|
|
|
Placik
DDR: trabant 1.6 SV (1.1)
Dołączył: 24 Sty 2012 Posty: 33 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 2012-10-08, 19:13
|
|
|
Wreszcie po pół roku znów trochę ruszyłem z trabantem.
Pomalowałem komorę silnika, zamontowałem maglownice z CC/SC.
Z maglownicy drążki są za bardzo pod kątem, ale to sie w miarę wyprostuje tylko zawieszenie muszę obniżyć co najmniej 10cm. Strasznie wysoko stoi Trab na zawieszeniu z corsy.
No i w końcu też silnik osadziłem i mam nadzieje ze już tam zostanie i nie będę musiał go już ponownie wyciągać.
IMAG0083.jpg
|
|
Plik ściągnięto 210 raz(y) 87,9 KB |
IMAG0082.jpg
|
|
Plik ściągnięto 226 raz(y) 102,61 KB |
|
|
|
|
|
Ponti89
DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35 Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 160 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2012-10-09, 08:39
|
|
|
A sprawe z biegami jak rozwiązujesz ? zostawiasz oryginalny wodzik ten przy skrzyni ?
bo u mnie za bardzo nie ma miejsca na niego i chyba bede musiał zrobic tak jak pisałem na czacie, ze jedynka do tyłu w miejscu 2 ;)
nie lepiej było niżej zamontować ten magiel ? pod wzmocnieniem ?
http://imageshack.us/a/img51/646/0117ml.jpg
pzdr |
_________________
|
|
|
|
|
Placik
DDR: trabant 1.6 SV (1.1)
Dołączył: 24 Sty 2012 Posty: 33 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 2012-10-09, 17:29
|
|
|
Cytat: | zostawiasz oryginalny wodzik ten przy skrzyni ? |
TAK. Ale troszkę przerobiony-skrócony
Cytat: | nie lepiej było niżej zamontować ten magiel ? pod wzmocnieniem ? |
Magiel dlatego tak wysoko żeby było miejsce na wodzik/wybierak |
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2012-10-12, 16:38
|
|
|
Placik, Tak patrzę na nieuzbrojone auto i kąt pochylenia drążków lepiej zrób sobie miejsce na drążki kierownicze bo z tego co widzę obniżenie jest nieuniknione.
Masz łatwiej niż zwykle w przypadku obniżenia dałeś McPhersony z Corsy więc gotowy zestaw obniżający się kłania nisko. |
_________________
|
|
|
|
|
Placik
DDR: trabant 1.6 SV (1.1)
Dołączył: 24 Sty 2012 Posty: 33 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 2013-02-05, 22:32
|
|
|
No i wreszcie znowu troche ruszyłem z tarbim.
Zrobiłem kolumnę kierowniczą i wmontowałem kierownicę
W końcu duro na swoim miejscu, poprawiłem i pomalowałem podłogę.
Wstępnie farba anty korozyjna ale na to przyjdzie chlorokauczuk.
Dopiero teraz pociągnę trochę elektryki i odpalę silnik
Robota małymi kroczkami ale byle do przodu
IMAG0169.jpg
|
|
Plik ściągnięto 139 raz(y) 81 KB |
IMAG0166.jpg
|
|
Plik ściągnięto 108 raz(y) 73,74 KB |
IMAG0095.jpg
|
|
Plik ściągnięto 150 raz(y) 134,78 KB |
IMAG0094.jpg
|
|
Plik ściągnięto 162 raz(y) 161,31 KB |
|
|
|
|
|
pingor
Kombinator xD
DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 214 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 2013-02-06, 19:03
|
|
|
No ładnie ładnie :lol:
Tylko błagam wrzucaj foty na jakiś serwer normalny bo tutaj są nieźle zmasakrowane i aż oczy bolą :-P |
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
|
|
|
|
Placik
DDR: trabant 1.6 SV (1.1)
Dołączył: 24 Sty 2012 Posty: 33 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 2013-02-06, 21:28
|
|
|
Jak sie kliknie na foty to się otworzą w wyższej rozdzielczości tzn w takiej jakiej robiłem "kalkulatorem" |
|
|
|
|
Placik
DDR: trabant 1.6 SV (1.1)
Dołączył: 24 Sty 2012 Posty: 33 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 2013-02-26, 20:30
|
|
|
Prace nad trabantem weszły w kolejną fazę tzn. silnik całkowicie na swoim miejscu wiązka z sterownika poprowadzona w peszlach i silnik odpalony. Zagadał za drugim kręceniem.
Teraz już będzie z górki
Filmik jedno z pierwszych odpaleń trabanta |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2013-02-26, 21:04
|
|
|
to jak juz wszystko chodzi to wrzucic 2.0 to zaden problem :D |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
Placik
DDR: trabant 1.6 SV (1.1)
Dołączył: 24 Sty 2012 Posty: 33 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 2013-02-26, 21:36
|
|
|
Taaa... yhy...
Najpierw tym wyjadę i się naciesze
2.0 to znów od początku, inna skrzynia, pierdziele to... |
|
|
|
|
pingor
Kombinator xD
DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 214 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 2013-02-26, 22:57
|
|
|
Oj tam 2.0 od razu xD
Ja się cały czas czaje na 1.4 z golfa. Fajne osiągi a dobre spalanie ]:>
I może kiedyś by się go zaturbiło.
A 2.0 to już mały pochłaniacz paliwa hehe |
|
|
|
|
Ponti89
DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35 Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 160 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2013-02-26, 23:41
|
|
|
Placik napisał/a: | aaa... yhy...
Najpierw tym wyjadę i się naciesze
2.0 to znów od początku, inna skrzynia, pierdziele to... |
a bo Ty masz jaką skrzynie ? f13 tak ?
ja mam f20 i wieksza wlasnie ;/ Z 2.0 to pierdzielenia za duzo w trabie z Opla ;p
pzdr |
_________________
|
|
|
|
|
TrabiVR6
DDR: VR6
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 03 Paź 2007 Posty: 232 Skąd: Głowno
|
Wysłany: 2013-02-27, 00:15
|
|
|
pingor napisał/a: | A 2.0 to już mały pochłaniacz paliwa hehe |
Mam troche inna teorie :P
Maly silniczek sie meczy a duży ma nadmiar mocy i moze sie okazać oszczedniejszy niż mniejszy W moim przypadku VR na trasie 90 km/h spalanie 6,5L/100km ;] |
_________________
|
|
|
|
|
pingor
Kombinator xD
DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 214 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 2013-02-27, 10:04
|
|
|
Jako drugie auto w domu mamy Focusa kombi (USA) 2.0 w automacie i w mieście przy mojej jeździe to z 12l, a trasa to jak się wyprzedza to może do 8l się zejdzie ]:> |
|
|
|
|
Ponti89
DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35 Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 160 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2013-02-27, 10:49
|
|
|
to i tak jeszcze malo ;) |
_________________
|
|
|
|
|
Placik
DDR: trabant 1.6 SV (1.1)
Dołączył: 24 Sty 2012 Posty: 33 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 2013-02-27, 13:55
|
|
|
Ponti89 napisał/a: | Placik napisał/a: | aaa... yhy...
Najpierw tym wyjadę i się naciesze
2.0 to znów od początku, inna skrzynia, pierdziele to... |
a bo Ty masz jaką skrzynie ? f13 tak ?
ja mam f20 i wieksza wlasnie ;/ Z 2.0 to pierdzielenia za duzo w trabie z Opla ;p
pzdr |
Tak mam tą F13 ona jest do smal block. W oplu powyżej 1.8 włącznie to bigblock wiec za mało miejsca. Ogólnie oplowskie skrzynie są większe w porównaniu z VW.
Te 1.6 w zupełności mi w tabie wystarczy, a nie wykluczone że sie podciągnie go troszeczke na mocy. Na półce już leży i czeka wałek z kadeta 1.3s,jeszcze przepustnica z 1.8 do tego nowe panewki, pierścienie itp i będzie dobrze |
|
|
|
|
Ponti89
DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35 Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 160 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2013-02-27, 15:11
|
|
|
sa strasznie duze! i najgorsze to, ze nie ma tylu różnych co w VW ze moge zawsze przypasować ;/ silnik 2.0 jako tako wchodzi na spokojnie ale ta skrzynia pierdzieli wszystko ;/ więc sanki ładnie rzeźbić trzeba bo nie chce zeby mi silnik wystawał nad maske choć i tak jest stosunkowo wysoko już miska olejowa ;/
pzdr |
_________________
|
|
|
|
|
Placik
DDR: trabant 1.6 SV (1.1)
Dołączył: 24 Sty 2012 Posty: 33 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 2013-02-27, 19:09
|
|
|
Dokładnie Ponti89 silnik wchodzi a ze skrzynią kłopoty. Dlatego też rzeźbiłem sanie aby silnik nie wystawał ponad maska i półosie były w miarę prosto. A miska tak jak mówisz jest wysoko od sanek. Z tym swapem od opla to pod górkę nic nie jest łatwe |
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2013-03-03, 22:03
|
|
|
Placik, Trabant ma coś więcej wspólnego z VW niż z Oplem dlatego u Ciebie pod górę z tym swapem, ale spoko, przecież niewiela Ci zostało.
Już pali ,a nawet jeździ, więć powoli składaj i widzimy się u Hani :D |
_________________
|
|
|
|
|
sobol2
sobol2
DDR: sobol2
Wiek: 37 Dołączył: 06 Gru 2010 Posty: 5 Skąd: Rzeszówe
|
Wysłany: 2013-03-03, 23:20
|
|
|
pingor napisał/a: | Oj tam 2.0 od razu xD
Ja się cały czas czaje na 1.4 z golfa. Fajne osiągi a dobre spalanie ]:>
I może kiedyś by się go zaturbiło.
A 2.0 to już mały pochłaniacz paliwa hehe |
Mi tam 1.8 ADL na trasie schodzi do 5.5 |
_________________ pozDRRawiam |
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2013-03-04, 01:04
|
|
|
Ja myslałem, że jak się szlachta bawi to na koszta (paliwa) nie patrzy :D chcecie oszczędnie to zamiast modzić traba jakies inne auto kupcie :P |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2013-03-04, 19:27
|
|
|
Polo 86C2F 1.4D pali na trasie 4L/100, a po miescie 5 :P |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
|