[1.1] Amortyzatory |
Autor |
Wiadomość |
Ponti89
DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35 Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 160 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2011-07-08, 10:22
|
|
|
Jak się da rozebrać to tak samo :)
Ja mam dwie wersje :P ktore dają sie rozkręcić i te ktore nie :P musisz zobaczyć u siebie ;p a jak się dają rozkręcać to tak samo :) |
_________________
|
|
|
|
|
oldschool
DDR: 1.1
Wiek: 38 Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 18 Skąd: milicz
|
Wysłany: 2011-07-08, 10:34
|
|
|
aa faktycznie, jeden mam rozbieralny a drugi nie:-P
a sprężyn nie masz dla mnie? :-P |
|
|
|
|
oldschool
DDR: 1.1
Wiek: 38 Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 18 Skąd: milicz
|
Wysłany: 2011-07-08, 10:44
|
|
|
a Tak miałem do teraz:P
|
|
|
|
|
Ponti89
DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35 Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 160 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2011-07-08, 11:13
|
|
|
NIe lepiej było je obciąć już ;p?
bałbym się tym jezdzić :O
hehe i nie nie mam :D ale jak chcesz sprężyny to poszukaj na forum Vw POlo :) tam mają często na sprzedanie :) chodzi mi o sprężyny na przód :) tylko bedziesz musiał przerobić dolny talerzyk bo od Polo są szersze :)
pzdr |
_________________
|
|
|
|
|
oldschool
DDR: 1.1
Wiek: 38 Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 18 Skąd: milicz
|
Wysłany: 2011-07-08, 12:17
|
|
|
a na takich -40 jak to wygląda? w miare czy wysoko? |
|
|
|
|
Ponti89
DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35 Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 160 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2011-07-08, 14:49
|
|
|
ja mam - 60 i gleba jest bardzo nisko :P Praktycznie o wszystko zawadzisz ;p sanki to z 5cm od ziemi są ;p jak nie mniej ;p jak nie chcesz dużej gleby to - 40 powinny być ok :P
pzdr |
_________________
|
|
|
|
|
marszal
DDR: trabant polo
Wiek: 40 Dołączył: 18 Gru 2008 Posty: 220 Skąd: Jasło koło Osobnicy
|
Wysłany: 2011-07-08, 15:07
|
|
|
wez pod uwage jaka felga o opona |
_________________ Lepiej miec Parkinsona i troche rozlać, niż mieć Alzheimera i zapomniec wypić. |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2011-07-08, 16:27
|
|
|
Ja mialem sanki 3cm od ziemi i rzadko kiedy haczylem nimi :P za to tlumik dostawal ostry wpr... :D |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
Zdunsky
DDR: 1.1
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-07-08, 20:08
|
|
|
Kamik najlepiej z tym tłumikiem rozkminił i pociągnął przez kabine. :D |
_________________ Jedzie dorożka, dzwonek dzwoni zgadnij panie ile koni. |
|
|
|
|
Młody95
DDR: Trabant:)
Wiek: 29 Dołączył: 23 Lip 2011 Posty: 9 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2011-08-30, 00:12
|
|
|
Panowie to ja się podepne żeby nie zakładać nowego tematu :) chodzi o glebe :) JAkie amorki i sprężyny przód i jakie amorki i sprężyny tył chodzi o polo 1.1 trzeba coś przerabiać czy wszystko pasuje plug&play? |
|
|
|
|
Ponti89
DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35 Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 160 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2011-08-30, 09:08
|
|
|
Temat "GLEBA" 11 stron :) poczytaj :)
pzdr |
_________________
|
|
|
|
|
Młody95
DDR: Trabant:)
Wiek: 29 Dołączył: 23 Lip 2011 Posty: 9 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2011-08-30, 18:44
|
|
|
Wiem czytałem ale tam nie pisze nic konkretnego . Chciał bym tylko się dowiedzieć jakie amorki i jakie sprężyny i co przerobić i tyle |
|
|
|
|
Ponti89
DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35 Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 160 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2011-08-30, 22:18
|
|
|
To jedynie p&p pasuje Trabantowe ;p wszystko inne trzeba i tak przerabiać ;p
Najprosciej skrócić i usztywnić oryginalne Trabantowe amorki :) (rozkręcić, wyjąc tłoczysko, skrócić odpowiednią ilość, zalać gęstrzym olejem np z lagów od motorów, skręcić itd, no i uszczelki powymieniać)
opcja druga wkłady sportowe od polo 86c albo golfa 1 :)
sprężyny najprościej oryginalne skrócić, z innymi to trzeba dobierać, jak trochę większe to talerzyk dopasować :) z polo 86c są szersze wiec musisz dać inny talerzyk, ja mam takie springi i dopasowałem oryginalny talerzyk własnie z polo do amorów trabanta.
Albo bawić się w gwint ale to droga zabawa i dla bardziej wtajemniczonych :D
na tył to za bardzo nie wiem co :P Amorki od poloneza przednie, ale tez trzeba cos przerobić ;p sprezyna przednia na pół ciachnięta od poloneza, tylko tez trzeba talerzyki poszerzać :)
cięzka sprawa ogólnie jak z czymś innym chcesz wojować :D
pzdr |
_________________
|
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2011-09-01, 17:51
|
|
|
Ja mam tył polonez truck cięta fedra i talerzyk spawany
przód amortyzatory plus wkłady KYB od vw polo.
w Trabie (1,4 /1,6) |
_________________
|
|
|
|
|
aratoja
DDR: tabi 1.1
Dołączył: 15 Gru 2009 Posty: 18 Skąd: WRO
|
Wysłany: 2011-09-20, 12:05
|
|
|
a z polo 86c to jakie springi braliście?? -80 przód i -60 tył nie będzie za nisko w 1.1?? |
|
|
|
|
Zdunsky
DDR: 1.1
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-09-20, 16:17
|
|
|
Koza bedzie :D |
_________________ Jedzie dorożka, dzwonek dzwoni zgadnij panie ile koni. |
|
|
|
|
aratoja
DDR: tabi 1.1
Dołączył: 15 Gru 2009 Posty: 18 Skąd: WRO
|
Wysłany: 2011-09-20, 20:12
|
|
|
koza?:P |
|
|
|
|
Zdunsky
DDR: 1.1
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-09-20, 20:57
|
|
|
Zrob niżej jak -80 to powiem ze sie przeliterowałem bo mogło być Kozak :D
Psia kostka sam swojego musze doprowadzić bo stoi na tych kobyłkach z pół roku nie ruszany... |
_________________ Jedzie dorożka, dzwonek dzwoni zgadnij panie ile koni. |
|
|
|
|
PewQ
DDR: Trab 1.1
Dołączył: 02 Paź 2009 Posty: 5 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 2011-09-25, 09:19
|
|
|
Mam pytanie co do wkładów od vw polo bo chyba do końca dobrze tego nie zrozumiałem :)
Otóż posiadając amortyzatory 1.1 wyciągam z nich całą zawartość tzn uszczelniacze, tłoczyska i w ogóle wszystko i do środka amortyzatora 1.1 wkładam np taki wkład http://moto.allegro.pl/vw...822908837.html. Przetaczam amor 1.1 na tyle aby jego górna krawędź zrównała się z wkładem i wtedy dorabiać nakrętkę która trzymała by wkład wewnątrz amora? |
|
|
|
|
Aren
DDR: 601s 85'
Wiek: 32 Dołączył: 31 Gru 2006 Posty: 1310 Skąd: Zary
|
Wysłany: 2011-09-25, 10:44
|
|
|
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Wyciagasz oryginalny wkład z kolumny, wkładasz "sportowy" i skrecasz spowrotem |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2011-09-25, 16:33
|
|
|
Aren napisał/a: | Wyciagasz oryginalny wkład z kolumny, wkładasz "sportowy" i skrecasz spowrotem |
Nie, dobrze kolega napisal. Jak wlozysz amor z Polo do obudowy amora Traba (to co pozostaje po wyjeciu tloczyska, uszczelniaczy, oleju itd.) to zobaczysz ile musisz skrocic obudowe. U mnie bylo to okolo 34mm jak dobrze pamietam (dokladnie tyle ile na CT pisze, zeby tulejke na dno wkladac). Tulejki nie dajemy, bo opcja z tulejka jest do seryjnego zawieszenia, a nam zalezy na nizszym i twardszym stad skracanie obudowy :)
Na serio w tym temacie jest wszystko napisane :) |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
Aren
DDR: 601s 85'
Wiek: 32 Dołączył: 31 Gru 2006 Posty: 1310 Skąd: Zary
|
Wysłany: 2011-09-25, 22:14
|
|
|
a too soory myslalem ze jak w vw polo jest |
|
|
|
|
hehepack
DDR: 1
Dołączył: 03 Maj 2012 Posty: 7 Skąd: Medynia City :)
|
|
|
|
|
Aren
DDR: 601s 85'
Wiek: 32 Dołączył: 31 Gru 2006 Posty: 1310 Skąd: Zary
|
Wysłany: 2012-05-25, 08:58
|
|
|
okulary i przeczytaj trzy posty wyżej
Cytat: | U mnie bylo to okolo 34mm jak dobrze pamietam (dokladnie tyle ile na CT pisze, zeby tulejke na dno wkladac) |
|
|
|
|
|
hehepack
DDR: 1
Dołączył: 03 Maj 2012 Posty: 7 Skąd: Medynia City :)
|
Wysłany: 2012-05-25, 09:58
|
|
|
przepraszam , umknęło mi.
pozostała druga część pytania, czy wkład od golfa I też pasuje.
bo są na allegro za śmieszną kasę wkłady Magneti Marelli |
|
|
|
|
|