Rasta TDI |
Autor |
Wiadomość |
tomekstrojny
DDR: 1.1 Trab
Dołączył: 21 Gru 2009 Posty: 22 Skąd: Staszów
|
Wysłany: 2011-03-03, 07:43
|
|
|
marszal napisał/a: | takie pytanie mam zamierzasz wkladac gwinta ???
jezeli tak to prawdopodobnie przy dobrej glebie bedzie ocierac o zaciski z tylu :-/ |
Ups, szkoda, że na to nie wpadłem wcześniej :). No nic, zobaczymy w praniu jak to będzie wyglądać, najwyżej da się nowe przejściówki pod tarcze.
TrabiVR6 napisał/a: | bRq napisał/a: | Czekam na rozwoj wydarzen |
Ja również
AAZ to nie TDI :-P |
No nie, jeszcze nie :), tylko u mnie TDI to będzie Turbo Diesel + Intercooler :)
Zobaczcie co koleś w MK2 z tego wycisnął:
http://www.youtube.com/us.../18/m9tg2_j4JuE
Koleś mieszka niedaleko mnie i może się podejmie budowy mojego AAZ. On ma wydłubane 180KM, mi wystarczy 110 ;)
Pozdro ;) |
|
|
|
|
TrabiVR6
DDR: VR6
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 03 Paź 2007 Posty: 232 Skąd: Głowno
|
Wysłany: 2011-03-03, 20:09
|
|
|
Tak ku woli ścisłości będzie TDi a nie TDI :P Dobra zeby nie było że się czepiam szczegółów :D
PozDDRo i Miłej pracy ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2011-03-04, 00:50
|
|
|
Szczerze powiem, że nie lubię tego silnika. Mój ojciec jeździ sobie golfem 3 z nim (chyba). Posypało się już chyba wszystko co tylko mogło, łącznie z urwanym kołem rozrządu (na wale) co jest bardzo częstym przypadkiem w tych silnikach. 110ps to one miały chyba na przepływce itp. więc za duży wyczyn to, to nie będzie.
Czekam na relacje z prac. Nie rób za szybko bo tylko spierdolisz, ale też nie bierz przykładu z Brq xD :P |
|
|
|
|
tomekstrojny
DDR: 1.1 Trab
Dołączył: 21 Gru 2009 Posty: 22 Skąd: Staszów
|
Wysłany: 2011-04-06, 18:10
|
|
|
Update w pierwszym poście :) |
|
|
|
|
marszal
DDR: trabant polo
Wiek: 40 Dołączył: 18 Gru 2008 Posty: 220 Skąd: Jasło koło Osobnicy
|
Wysłany: 2011-04-06, 19:09
|
|
|
co do alternatora daj go poprostu wiecej do gory i powinien sie zmiescic
te silniki nie roznia sie az tak bardzo chyba :D
u mnie jakos wlazlo
|
_________________ Lepiej miec Parkinsona i troche rozlać, niż mieć Alzheimera i zapomniec wypić. |
|
|
|
|
tomekstrojny
DDR: 1.1 Trab
Dołączył: 21 Gru 2009 Posty: 22 Skąd: Staszów
|
Wysłany: 2011-04-06, 19:15
|
|
|
Bloki silnika bardzo się nie różnią, ale u mnie na tym miejscu jest pompa wtryskowa i nijak idzie to podnieść :). Udało nam się go tylko przybliżyć do silnika, bo przebudowywaliśmy łapę alternatora :) On jest już bliżej niż był oryginalnie :) |
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2011-04-26, 10:08
|
|
|
Jak tam postęp prac bo ten Diesel-ek ciekawy jest.
Pas przedni proponuje zrobić na przykręcanie około 45 minut roboty. |
_________________
|
|
|
|
|
tomekstrojny
DDR: 1.1 Trab
Dołączył: 21 Gru 2009 Posty: 22 Skąd: Staszów
|
Wysłany: 2011-06-01, 07:14
|
|
|
Mały edit w pierwszym temacie - powrót po dwóch miesiacach ;) |
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2011-06-01, 08:16
|
|
|
Strasznie mi to wszystko wieje drutem... Podejrzewam, że będzie tragedia z tym przodem. |
|
|
|
|
tomekstrojny
DDR: 1.1 Trab
Dołączył: 21 Gru 2009 Posty: 22 Skąd: Staszów
|
Wysłany: 2011-06-01, 10:30
|
|
|
Czemu myślisz że będzie tragedia nie mam fot. ale wszystko jest już spasowane maska otwiera się ładnie gril pasuje jedynym mankamentem jest to że jak się okazało trab był bity i szpachlą były wyrównane szczeliny między np. maską a grilem czy między grilem a pasem przednim teraz to jest wyklepane i nie będzie 4 mm szpachli więć na plus ;). Próbowaliśmy wszystkiego żeby ten alternator tam upchać nie było siły pochylaliśmy przód i tak i tak i naszym zdaniem tak będzie najlepiej te 6 cm do przodu jak będę miał zdjęcia całości to upchnę na forum . pozdro |
|
|
|
|
Aron
DDR: nie ma
Wiek: 34 Dołączył: 25 Sty 2010 Posty: 18 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2011-06-01, 17:14
|
|
|
W staszowie mam znajomka, zglebiony czerwony Malec FL, Tomasz J - kojarzysz może? :D |
|
|
|
|
tomekstrojny
DDR: 1.1 Trab
Dołączył: 21 Gru 2009 Posty: 22 Skąd: Staszów
|
Wysłany: 2011-06-02, 19:07
|
|
|
Kurde nie znam chłopa, i powiem ci że maligana na glebie u siebie w mieście nie widziałem. Jeździ czasem zielone cabrio ale to chyba tyle, chyba że to nie ten Staszów bo są w Polsce dwa jeden na mazurach a drugi koło Kielc. pozdro |
|
|
|
|
wnuq601
DDR: jak najbardziej trabant
Wiek: 43 Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 70 Skąd: uć
|
Wysłany: 2011-06-05, 20:18
|
|
|
Sqall napisał/a: | Strasznie mi to wszystko wieje drutem... Podejrzewam, że będzie tragedia z tym przodem. |
zgadzam się i zepsuło to trochę projekt.
a ten zielony jest mi znany. Przy sprzedaży utrzymywano że jest do niewielkich poprawek, tymczasem tragedia |
_________________ ga-ciowy'
|
|
|
|
|
blacHa
DDR: 601.353
Wiek: 35 Dołączył: 07 Sty 2008 Posty: 181 Skąd: Poznań WLKP
|
Wysłany: 2011-12-24, 22:20
|
|
|
tomekstrojny, dzieje się coś?? W sumie poszło na fotach do przodu i stanęło?
Pokazuj jak tam dieselek :D |
_________________
|
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2011-12-31, 12:27
|
|
|
Niedlugo gwint z tylu zagosci :) tak cos czuje :D |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2012-01-04, 20:58
|
|
|
Jakieś postępy :?:
co z gwintem :?: |
_________________
|
|
|
|
|
tomekstrojny
DDR: 1.1 Trab
Dołączył: 21 Gru 2009 Posty: 22 Skąd: Staszów
|
Wysłany: 2012-01-08, 15:34
|
|
|
hoho kope lat nic nie dodawałem bo jakoś nie ma czym się chwalić pomału coś tam motamy czekam na wahacze z przodu bo pojechały do regeneracji i wymiany sworznia na grubszy co by zwrotnice z seata podeszły i gwint na przód już gotowy czeka na te wahacze... a co do gwintu to zależy kiedy bRq na tą pocztę się wybierze i jak długo ten listonosz będzie z nim pomykał jak tylko zmontuje przód to chciałbym tą maglownice z seata włożyć i resztę do skręcania dopasować :D wahacze z tyłu trochę wzmocnione gdzieś znalazłem foty jak ktoś to zrobił i też się z tym pobawiliśmy w poniedziałek idą do piachu i może będą już pomalowane
nie mam jak zrobić fot bo wysłużony HP odmówił współpracy po chyba 6 latach i musimy coś nowego zakupić i
chyba tyle na razie nie ma bardzo się czym chwalić ale pomału do przodu wiecie jak to jest jak się ma czas to nie ma kasy żeby robić jak jest kasa to ni huhu z czasem na robotę :)
A i jeszcze jedno macie jakąś manufakturę co te tuleje i wszystkie gumowe elementy zamienia w poliuretanowe cudeńka bo szukałem ale gdzie bym nie zadzwonił to mi mówią albo rysunki techniczne albo stare części żeby im wysłać a nie ma takiej co już to robiła do traba i wystarczy im powiedzieć że też chce :D
pozdro |
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
|
|
|
|
Aren
DDR: 601s 85'
Wiek: 32 Dołączył: 31 Gru 2006 Posty: 1310 Skąd: Zary
|
Wysłany: 2012-01-08, 15:50
|
|
|
tomekstrojny napisał/a: | jak jest kasa to ni huhu z czasem na robotę |
polecam skarbonki ; ) |
|
|
|
|
galik06
Sebastian
DDR: Trabant 1.1
Wiek: 35 Dołączył: 19 Wrz 2011 Posty: 8 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 2012-03-10, 10:53
|
|
|
projekt fajny, sam chciałem dizla, ale widać w hu.. jest przeróbek, jaka wizja na środek trampka ?
btw dzieje sie coś ? |
|
|
|
|
eMTi
eMTi
DDR: 601 ciapek
Wiek: 35 Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 127 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2012-07-21, 23:47
|
|
|
i jak tam klekot? |
_________________ PozDDRo eMTi |
|
|
|
|
|