(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
[601] Mój helmucik
Autor Wiadomość
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2013-11-16, 23:09   

W takim razie robota na poziomie :)
 
 
 
marszal 


DDR: trabant polo
Wiek: 40
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 220
Skąd: Jasło koło Osobnicy
Wysłany: 2013-11-28, 21:08   

Beje grubo ale bardziej w rally :D
_________________
Lepiej miec Parkinsona i troche rozlać, niż mieć Alzheimera i zapomniec wypić.
 
 
 
Dzordz 


DDR: 601
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 146
Skąd: Krk
Wysłany: 2014-04-07, 17:23   

W chwili wolnego zrobię wam mały up.

Silnik ogarnięty:
-Nowe szpilki głowicy, planowanie i polerka głowicy, uszczelki termostaty regeneracja pompy wody. Złożenie w całość i przymiarka do auta.

Porównanie z R6 3.0 z bmw

Matowanie środka i zabezpieczenie epoksydem

Zabawa w cleanlook-a

Blacharka - Nowy pas przedni i półki na zderzaki

Przymiarka zderzaka


Dalsze zabawy pistoletem i epoksydem

BBS RS do trabanta za duże


Wszystkie prace wykonuje w Klema Custom Garage gdzie od 2 lat pracuje.
Słabo mam czas cokolwiek tu wrzucać ale na funpage garażu https://www.facebook.com/KlemaCustomGarage często znajdują się zdjęcia postępu prac.
_________________
Cały czas do przodu ale szału nie ma
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-04-07, 19:54   

Dzordz, tylne duro masz już przyklejone ?
Przy tylnym pasie masz jakieś szczeliny , jeśli już przyklejone uzupełnij gumą boll'a.

Na razie ogarnąłeś Kawał Dobrej Roboty

Zastanawia mnie czy ta czerwona Tlenkowa ,to coś starego czy dodatkowo "ciapracz" czymś Minio podobnym. Starczy Epoxyd.
_________________
 
 
 
Dzordz 


DDR: 601
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 146
Skąd: Krk
Wysłany: 2014-04-07, 20:20   

Na ten czas nic nie jest klejone :)
_________________
Cały czas do przodu ale szału nie ma
 
 
 
pingor 
Kombinator xD


DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 214
Skąd: Leszno
Wysłany: 2014-04-07, 21:59   

BBS RS ładnie wchodzą do trabiego :D co ty mówisz ;) wyglądał by zacniutko
 
 
 
Dzordz 


DDR: 601
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 146
Skąd: Krk
Wysłany: 2014-08-24, 17:55   

Niestety dla trampa dostałem kontrakt za granicą i wyjechałem. Więc na dzień dzisiejszy stoi on w suchym magazynie. Przed wyjazdem została skończona blacharka oraz został zabezpieczony epoksydem a w profile zamknięte poleciał strumień konserwacji.

Projekt nie będzie jednak porzucony!! Prace trwają z zagranicy. Nawiązałem kontakt z kolegami Cechami z Trabime.cz. Kombinujemy z tylnymi wahaczami, próbuję ich namówić żeby przesunąć mocowanie resoru w dół co da większą glebę oraz możliwość regulacji wysokości auta. Kupiłem już od nich przedni wahacze z regulacją i jak Mama pisała już są w domu. Zobaczymy jak to wygląda w Październiku kiedy zawitam na chwilę do kraju.

Jest też plan założenia tarcz do tyłu. Z nudów zaprojektowałem taki adapter, który powiekszy glebę o 3 cm. Co o nim sądzicie


W zimie auto ma zaplanowaną wizytę w http://race-cages.pl/index.php wiadomo po co :)
_________________
Cały czas do przodu ale szału nie ma
 
 
 
pingor 
Kombinator xD


DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 214
Skąd: Leszno
Wysłany: 2014-08-24, 22:09   

Zrobiłem dokładnie ten sam numer z adapterem. Ty też planujesz ją rozumiem założyć od wewnętrznej strony wahacza żeby kolo nie zostało wypchnięte. Jedynie co ostrzegam cie ze ja zrobiłem tak adapter ze przy maksymalnym opuszczeniu zacisk opiera mi się o okucia amortyzatora - pomysl o tym żebyś ich nie robił dwa razy. Wydaje mi się ze śruby od czop miałem tak jak Ty równo a nie pod kątem czyli musiał byś je obrócić tak żeby zacisk zszedł Ci niżej. Największy plus takiego rozwiązania jest ze obniżasz auto nie robiąc większego negatywu. Lepiej uniknąć zbytnich negatywów bo nie da się szybko na tym jeździć auto jest "nadpobudliwe"
 
 
 
Dzordz 


DDR: 601
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 146
Skąd: Krk
Wysłany: 2014-08-25, 11:32   

Nie boję się ocieranie o amora gdyż u mnie jest resor więc jest sporo miejsca pomiędzy kołem a lagą. Będę mocował go normalnie, bo zależy mi na wypchaniu koła bez używania dystansów.
_________________
Cały czas do przodu ale szału nie ma
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 40
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2014-08-25, 12:07   

Dzordz napisał/a:
Kombinujemy z tylnymi wahaczami

to pomyśl jeszcze o regulacji długości ramienia, które idzie do dzwonka, na środku auta co by zbieżność poprawić :)

fajno, że do przodu :)
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
Dzordz 


DDR: 601
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 146
Skąd: Krk
Wysłany: 2014-08-29, 14:57   

Kolejna partia zabawy w Cadzie 3D.
Adapter na tarcze przód:

Taką klatkę mniej więcej będę chciał zbudować. Rysunek bardziej koncepcyjny aniżeli inżynieryjny.



Projekt naby gotowy do wykonania.


Robię takie projekty bo okazało się że mój znajomy co tnie w CNC zakupił ostatnio frezarkę CNC i na razie nie chce nic wykonywać dla klientów dopóki nie nauczy się jej obsługi. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Szukam jeszcze rysunków kryz do połączenia silnika 353 ze skrzynią trabantowa. Jak macie coś to mi prześlijcie albo tu wrzućcie.
_________________
Cały czas do przodu ale szału nie ma
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2014-09-02, 22:41   

Fajne projekty robisz. Mozna sie do Ciebie zgłosić jesli będę cos potrzebował?
 
 
 
Dzordz 


DDR: 601
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 146
Skąd: Krk
Wysłany: 2014-09-02, 23:21   

Nie widzę problemu:)
_________________
Cały czas do przodu ale szału nie ma
 
 
 
Dzordz 


DDR: 601
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 146
Skąd: Krk
Wysłany: 2014-09-09, 10:15   

Siemka.

Po pierwszej wypłacie i przeglądnięciu ebay-a w UK, noszę się z zamiarem kupna felg. I teraz pytanie czy wejdzie. Pamiętając że auto będzie w stylu classic-street racing, które najlepiej. Wszystkie kosztują w granicy 200 funtów.
W moim trabim mam tarcze z przodu i z tylu będą tarcze lub bębny z VW.
Interesują mnie następujące felgi:
13x8

13x8

13x7

13x8

Planuje na nie założyć opony 175 50 13 najchętniej Yokohama A539
Dodatkowo znalazłem inspiracje na deskę. Jak się wam wydaje będzie takie wykończenie współgrało z charakterem auta??
_________________
Cały czas do przodu ale szału nie ma
 
 
 
m o r t i 

DDR: 601
Wiek: 40
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 173
Skąd: Nowe Chechło/Bytom
Wysłany: 2014-09-09, 11:09   

felgi piękne i klasyczne

uwazaj co by nie były do mini bo ono ma rozstaw 4x101,cos

a deska mało racingowa moze by tak kiere z rally ??
 
 
 
Dzordz 


DDR: 601
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 146
Skąd: Krk
Wysłany: 2014-09-09, 11:18   

Nie boję się innego rozstawu. Jak coś to się nawierci inne otwory. Man tokarza co wierci takie rzeczy po 20 zł od koła bierze (tarcza i piasta). Do tego wbije się radełkowane szpilki i będzie. Więc to nie problem. Bardziej obawiam się o et tych felg i ich szerokość - 8 cali wydaje się dużo.

Co do kiery to mam inna :)
_________________
Cały czas do przodu ale szału nie ma
 
 
 
pingor 
Kombinator xD


DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 214
Skąd: Leszno
Wysłany: 2014-09-09, 14:49   

Póki masz auto nie pomalowane możesz poszerzać nadkola do woli :D
Jednak przy felgach z małym ET albo i nawet ET na minusie raczej bym pomyślał o redukcjach od wewnątrz bo jak dasz 1,5 cm redukcje to jakbyś miał felgę na zewnątrz jeszcze o dodatkowe 0,5 cala :D

A do rajdówki za duży negat też nie dobry ;p
 
 
 
Maciek 


DDR: 1.1
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 231
Skąd: Bielsko biała
Wysłany: 2014-09-10, 18:27   

Zdecydowanie te pierwsze. Poza tym sam planuje założyć revolution (zdjęcie nr 2) 13x7 : )
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4
 
 
 
Dzordz 


DDR: 601
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 146
Skąd: Krk
Wysłany: 2014-09-12, 11:13   

Puki co boję się je kupować z powodu et.
Pierwsze felgi mają et -7. Może to wyglądać słabo na aucie:(
_________________
Cały czas do przodu ale szału nie ma
 
 
 
pingor 
Kombinator xD


DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 214
Skąd: Leszno
Wysłany: 2014-09-12, 21:31   

Obawiał bym się tego samego przy takim ET....
 
 
 
Bolsiarz 

DDR: Trabant
Wiek: 104
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 110
Skąd: Obora
Wysłany: 2014-10-12, 14:57   

jest i chyba mistrz drugiego planu? http://allegro.pl/bmw-318...4692921951.html

jak tam, coś się dzieje w temacie?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 7