[601] Sedan by GoTi |
Autor |
Wiadomość |
GoTi
DDR: 601 71r
Wiek: 32 Dołączył: 09 Paź 2013 Posty: 79 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2014-07-05, 18:16 [601] Sedan by GoTi
|
|
|
Siema :)
Jest to Trabant 601 w DR z 1971roku :P Na trabanta nakrecilem sie na droppedzie w przybrodzinie rok temu wczesniej jezdzilem e36 compact "złomek" po czym trafila sie opcja zamiany na owego trabanta po czym odrazu sie zgodzilem 2dni pozniej trabant przyjechal do mnie ze slaska. Ogolnie caly czas walcze zeby go odbudowac. W planie ostatnio bylo obnizenie dachu ale blacharz ktory go spawa odradza mi bardzo mocno to i juz sam nie wiem :/
Planu nie ma bo caly czas sie zmienia :) napewno ma byc szeroko mialo byc nisko ale wchodzi air wiec troche pipa ale co tam :D
Od razu po zakupie:
pozdro :) |
Ostatnio zmieniony przez GoTi 2014-10-09, 21:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GoTi
DDR: 601 71r
Wiek: 32 Dołączył: 09 Paź 2013 Posty: 79 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2014-07-09, 14:26
|
|
|
walka trwa
|
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
|
|
|
|
pingor
Kombinator xD
DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 214 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 2014-07-09, 16:01
|
|
|
Że ci się chciało spawać drzwi, ja bym kupił drugie i tyle |
|
|
|
|
Bolsiarz
DDR: Trabant
Wiek: 104 Dołączył: 19 Mar 2014 Posty: 110 Skąd: Obora
|
Wysłany: 2014-07-09, 16:31
|
|
|
Ta, ale czasem nie idzie spasowac do budy innych drzwi :) |
|
|
|
|
GoTi
DDR: 601 71r
Wiek: 32 Dołączył: 09 Paź 2013 Posty: 79 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2014-07-09, 17:53
|
|
|
te spawanie drzwi to pikus :) prawie mam nowe i sa ok :) ale lewe mialem 2 pary i w kazdych mi cos nie pasowalo wiec z 2 wyszly jedne :) |
|
|
|
|
GoTi
DDR: 601 71r
Wiek: 32 Dołączył: 09 Paź 2013 Posty: 79 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2014-07-15, 19:47
|
|
|
hmm?
|
|
|
|
|
GoTi
DDR: 601 71r
Wiek: 32 Dołączył: 09 Paź 2013 Posty: 79 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2014-08-01, 18:24
|
|
|
pierwsze elementy pomalowane :D
|
|
|
|
|
alucarD
Krzysiek
DDR: trabant 1.1
Wiek: 32 Dołączył: 16 Lut 2013 Posty: 28 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 2014-08-03, 09:57
|
|
|
tył będziesz poszerzać ?
czy może taki efekt ? |
|
|
|
|
GoTi
DDR: 601 71r
Wiek: 32 Dołączył: 09 Paź 2013 Posty: 79 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2014-08-03, 16:22
|
|
|
jak bym tak zrobil to by byla koza :D |
|
|
|
|
pingor
Kombinator xD
DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 214 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 2014-08-03, 22:44
|
|
|
GoTi napisał/a: | jak bym tak zrobil to by byla koza :D |
A no dokładnie ;D
Chyba że zaadoptować łuk od błotnika przedniego, żeby zniwelować spłaszczenie wtedy można by zrobić 4x rant do rantu. Przy ori błotnikach auto będzie wyglądać mega śmiesznie |
|
|
|
|
GoTi
DDR: 601 71r
Wiek: 32 Dołączył: 09 Paź 2013 Posty: 79 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2014-08-04, 16:37
|
|
|
pingor moze i to nie glupi pomysl ale napewno by to wygladalo dziwacznie a przy szybkim ar mial bym wsyzstkie blotniki obite :P a druga rzecz jaka rzezba szpachle nei szpachle jak by mialo sie opierac o kolo popelalo by z czasem |
|
|
|
|
GoTi
DDR: 601 71r
Wiek: 32 Dołączył: 09 Paź 2013 Posty: 79 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2014-08-04, 18:52
|
|
|
gladkooo
|
|
|
|
|
alucarD
Krzysiek
DDR: trabant 1.1
Wiek: 32 Dołączył: 16 Lut 2013 Posty: 28 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 2014-08-04, 20:14
|
|
|
można by kombinować i by zrobił żeby szybko opuszczał przed rantem, a potem powolutku zejść do rantu na postoju
roboty by było....
ale efekt trochę nie pasuje do trabanta |
|
|
|
|
GoTi
DDR: 601 71r
Wiek: 32 Dołączył: 09 Paź 2013 Posty: 79 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2014-08-04, 20:29
|
|
|
alucarD dokaldnie :) wachacz musi zejsc az sie oprze o podloge :) i kolo bedzie sie chowac jak to zawsze jest :) |
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2014-08-05, 13:50
|
|
|
Co do deski ja bym użył szpachli aluminiowej (na felgach mam i nic nie pęka.)
dobrze by było gdybyś z tyłu otwory zaślepił szpachlą z włóknem (Fiber Novol)
Tak to ok ale serio z doświadczenia wiem co pęka ,a co nie :D
Powodzenia w pracy przy dobrym projekcie. |
_________________
|
|
|
|
|
GoTi
DDR: 601 71r
Wiek: 32 Dołączył: 09 Paź 2013 Posty: 79 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2014-08-05, 20:17
|
|
|
hmm jakie otwory ? :D wszystko zaspawane a szpachla bedzie jeszcze szlifowana ;)
i dzieki mysle ze kiedys wyjedzie :D |
|
|
|
|
pingor
Kombinator xD
DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 214 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 2014-08-05, 21:39
|
|
|
Ja spawałem deskę w 1.1 na to szpachel - popęka !!!
Włókno szklane - to dobra rada jak nie chcesz robić 2 razy (ja niestety muszę ale i tak plan się zmienił w między czasie, ale na pewno teraz będę podklejał też włóknem) |
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2014-08-05, 22:11
|
|
|
nie wszystko zaspawane - zostały co najmniej 2 niezaspawane i nie zaszpachlowane otwory po ramce ozdobnej. (nie żebym się czepiał)
Zanim pomalujesz dospawaj sobie od dołu półkę na włączniki . bo później będziesz kombinował jak koń pod górę.
półka będzie niewidoczna jak dobrze pomyślisz.
|
_________________
|
|
|
|
|
GoTi
DDR: 601 71r
Wiek: 32 Dołączył: 09 Paź 2013 Posty: 79 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2014-08-06, 15:34
|
|
|
hmm zadne otwory bo ten daszek bedize zlaozony jak i schowek z klapka ;)
a co do tych rpzelacznikow to wiem ale u mnie tylko jeden od swiatel i nic wiecej :P |
|
|
|
|
pingor
Kombinator xD
DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 214 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 2014-08-06, 17:59
|
|
|
A włącznik kompresora i jakieś takie gdzie ukrywasz ?
Manometrów nie będziesz mieć na wierzchu? |
|
|
|
|
GoTi
DDR: 601 71r
Wiek: 32 Dołączył: 09 Paź 2013 Posty: 79 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2014-08-06, 18:34
|
|
|
jaki wlacznik ? :P cisnieniowy wlacznik z czyjniekiem i nie msuze nic wlaczac :D steruje samo na kiedy wlaczyc kiedy wylaczyc :) a co do manometrow to albo schowek albo gdzies miedzy fotelami nie wiem tego jeszcze :) a sterowanie to z centralnego zrobione a co do stalego to na kablu cos odpinanego;p |
|
|
|
|
alucarD
Krzysiek
DDR: trabant 1.1
Wiek: 32 Dołączył: 16 Lut 2013 Posty: 28 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 2014-08-06, 19:30
|
|
|
Radzę ci zrobić jak bross mówi
choć by ci przełączniki teraz nie były potrzebne
to jednak z czasem znajdzie się rzecz którą byś chciał uruchomić za pomocą przełącznika... |
|
|
|
|
pingor
Kombinator xD
DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 214 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 2014-08-06, 20:46
|
|
|
Szerokiej drogi jak ci się presostat załączy na wyłączonym silniku :D
To jest chyba najgorsza rzecz jaka może być kompresor na stałe podłączony bez pstryczka pod ręką. A dwa alternator i tak nie generuje na postoju tyle prądu ile potrzeba i kompresor zjada prąd z aku. Ja swój staram się załączać tylko jak jadę. Presostat mam na pstryczka elektryczka ;)
Pod siedzeniem manometry hmmm i co lusterko do tego damskie żeby wyregulować zawieszenie do jazdy hahahahahhaha
Nie powiem wygląd może i będzie ideał bo wszystko gdzieś pochowasz ale praktyczne to to na pewno nie będzie ... |
|
|
|
|
GoTi
DDR: 601 71r
Wiek: 32 Dołączył: 09 Paź 2013 Posty: 79 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2014-08-06, 20:57
|
|
|
pingor dobrze bedzie :) a manometry nie pod tylko miedzy fotelami :P chodzilo tam gdzie reczny (jeszcze nie wiem czy bedize on :P ) wiec nie wiem gdzie te manometry ale to narazie jest pikus bo to sa duperele ;)
a co do praktycznosci nie potrzebuje tego trab to czysty fun nie do jazdy na codzien |
|
|
|
|
|