(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
[601] Szczur
Autor Wiadomość
GroobY 

DDR: not
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 20
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-01-05, 23:22   

dzisiaj nadszedł czas rozbiórki silników

Miejsce pracy:


zabieramy się do pierwszego:


szafa na części:


jedziemy dalej z koksem:


wał:


psikus:


no to na warsztat drugi silnik:


niestety okazało się że ma ona duże rysy na jednym z cylindrów i nie było sensu go rozbierać dalej

troche się tego wszystkiego nazbierało:
 
 
 
Kula 
kawał skur*ysyna

DDR: szczur 72"
Wiek: 35
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 375
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-01-05, 23:33   

no jak Grooby napisał, nie obyło się bez fuck up-ów... Pierwszy to ten tłok ale to pierdołą, i potem rysy na cylindrze w zajefajnie zdrowym bloku...

Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, niedługo buda ląduje w garażu i czas najwyższy skończyć to co się zaczęło 2 lata temu z zamiarem konserwacji :P

Na razie prognozy są takie, że zostanie w tym sezonie zwykły silnik. Z czasem będę oddawał do regeneracji wał i blok do szlifu i zrobi się kryza i wałek.

To na tyle z dzisiaj. Niedługo kolejne nowości :)
 
 
 
Dzordz 


DDR: 601
Wiek: 34
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 146
Skąd: Krk
Wysłany: 2011-01-06, 13:27   

nie bardziej ci się opłaca włożyć jakiś w miarę zdrowy silnik i jeździć, cieszyć się trabem a w tym samym czasie regenerować i remontować inne 353 tak aby powoli dochodzić do ideału.

P.S widać że nad twoim silnikiem pracują fachowcy z subaru :) albo przynajmniej mają od japońców polarki
_________________
Cały czas do przodu ale szału nie ma
 
 
 
Qbs 
i Zenek...

DDR: 601
Wiek: 40
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 305
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-01-06, 13:58   

Kulka nie wymiękaj. Ma to warczeć na 3 cylindrach do wiosny!
_________________
www.customfactory.pl
CUSTOM FACTORY X WHEEL WIDE
 
 
 
Dzordz 


DDR: 601
Wiek: 34
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 146
Skąd: Krk
Wysłany: 2011-01-06, 14:13   

tez bym chciał aby moje cudo na wiosnę ssało letnie powietrze do trzech garków
_________________
Cały czas do przodu ale szału nie ma
 
 
 
Kula 
kawał skur*ysyna

DDR: szczur 72"
Wiek: 35
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 375
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-01-06, 14:25   

Głównym problemem jest kasa. Jutro jadę popytać w parę miejsc o regenerację i szlif. Jak będzie znośnie z cenami to jest szansa że się uda.

Dzordz napisał/a:
nie bardziej ci się opłaca włożyć jakiś w miarę zdrowy silnik i jeździć, cieszyć się trabem a w tym samym czasie regenerować i remontować inne 353 tak aby powoli dochodzić do ideału.


Właśnie zdjęcie z zapieczonymi pierścieniami przedstawia silnik w stanie mogło wydawać się zajebistym. Po rozebraniu do końca okazało się że huczą zewnętrzne łożyska (mogę wymienić zewnętrzne i środkowe zostawić, ale nauczyłem się że półśrodki do zło). Progu ten silnik też nie miał prawie wcale.

Dzordz napisał/a:
P.S widać że nad twoim silnikiem pracują fachowcy z subaru :) albo przynajmniej mają od japońców polarki


Tylko polarek :P

Kasa to największy zonk w tym całym zamieszaniu. Będę wiedział co ile kosztuje to podejmę ostateczną decyzję co robić.

Pierwszy dead line to koniec lutego/początek marca - Szczur musi stać na kołach i po włożeniu silnika musi jeździć i hamować.
 
 
 
Dzordz 


DDR: 601
Wiek: 34
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 146
Skąd: Krk
Wysłany: 2011-01-06, 14:32   

w Dąbrowie Górniczej jest zakład co się zajmuje wartkami jak do nich dzwoniłem to okazało się że oni wszystko robią na miejscu u nich i za pełen remont silnika krzyczą mi na wszystko 700 zł. Nie wiem czy to drogo czy tanio tak tylko się orjętowałem
_________________
Cały czas do przodu ale szału nie ma
 
 
 
Qbs 
i Zenek...

DDR: 601
Wiek: 40
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 305
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-01-06, 18:43   

szlif szlifem, ale odpowiednie tłoki nadwymiarowe musisz zdobyć.
_________________
www.customfactory.pl
CUSTOM FACTORY X WHEEL WIDE
 
 
 
Kula 
kawał skur*ysyna

DDR: szczur 72"
Wiek: 35
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 375
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-01-06, 19:07   

potrzebuję na ostatni szlif (75.00) czyli jakieś 74.95?
 
 
 
Qbs 
i Zenek...

DDR: 601
Wiek: 40
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 305
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-01-06, 20:12   

ostatni to jest 75,50
_________________
www.customfactory.pl
CUSTOM FACTORY X WHEEL WIDE
 
 
 
Kula 
kawał skur*ysyna

DDR: szczur 72"
Wiek: 35
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 375
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-01-06, 20:23   

wg. książki dla 353.0 tak, ale ja mam 353.1 i tam piszą że 75.00 jest ostatni dla tego silnika.
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-01-06, 22:17   

Ja za mocno się nie znam ale czy szlifów nie robi się co 0,25 ? Czy nie wystarczy zobaczyć oryginalną średnice później odjąć 3szlify i wyjdzie?
 
 
 
Qbs 
i Zenek...

DDR: 601
Wiek: 40
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 305
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-01-07, 11:06   

a teraz jaką masz średnice tłoka?
_________________
www.customfactory.pl
CUSTOM FACTORY X WHEEL WIDE
 
 
 
Kula 
kawał skur*ysyna

DDR: szczur 72"
Wiek: 35
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 375
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-01-07, 18:30   

74,45 i ma bardzo mały próg.
 
 
 
GroobY 

DDR: not
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 20
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-01-17, 09:53   

nowe fotele do szczura

 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-01-17, 13:44   

Kozak. To z mk2? Też chciałem coś takiego kupić.
 
 
 
Rastak 

DDR: 601s
Wiek: 32
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 6
Skąd: Kutno
Wysłany: 2011-01-17, 14:23   

to chyba opel
 
 
 
Kula 
kawał skur*ysyna

DDR: szczur 72"
Wiek: 35
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 375
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-01-17, 15:59   

opel albo BMW, w mk1 były podobne, w mk2 też. Niestety nie mają szyn i będą raczej "na sztywno"

a tak poza tym to kubeł D&W który wcześniej chciałem wkładać jest na sprzedaż. Foty dla chętnych i cena na PW
 
 
 
GroobY 

DDR: not
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 20
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-01-17, 20:51   

dzisiaj się nie przemęczyliśmy za bardzo :lol:

głowica rozebrana:

 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2011-01-17, 23:36   

Fotele z Calibry :P golfy mialy inne :)
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
Kula 
kawał skur*ysyna

DDR: szczur 72"
Wiek: 35
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 375
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-01-17, 23:49   

a tam mogą być nawet z taty nano, wzór mi się podoba :)
 
 
 
Qbs 
i Zenek...

DDR: 601
Wiek: 40
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 305
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-01-18, 17:59   

uważaj bo łatwo poukręcać gwinty od tych wszystkich śrubek w tej głowicy.
_________________
www.customfactory.pl
CUSTOM FACTORY X WHEEL WIDE
 
 
 
GroobY 

DDR: not
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 20
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-01-22, 12:53   

dzisiaj zostało ogarnięty wyjazd, w poniedziałek transport szczura do miejsca gdzie będzie składany





szybki demontaż i wyjęcie wszystkiego z traba




*bonus - szczęśliwy właściciel :lol:

 
 
 
lojciec14 


DDR: 1986
Wiek: 32
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 94
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2011-01-22, 15:37   

Syf pod maską prawie jak u mnie :D:D
_________________

 
 
 
Kula 
kawał skur*ysyna

DDR: szczur 72"
Wiek: 35
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 375
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-01-22, 17:01   

Syf był jest i będzie :)
z innych news-ów: wał u regeneracji, blok i glowica się szlifuja.
W tygodniu rusza prace
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12