To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
trabantowy.prohost.pl/ppl/gs/forum/

Warsztatowo - Klatka bezpieczeństwa

Sqall - 2012-10-10, 10:53
Temat postu: Klatka bezpieczeństwa
Aloha,

Dwa pytania co do klatki:
1. Jak już pospawamy klatke w samochodzie to jak ja poźniej pomalowac :) ? Skoro tego nie idzie wyjąć w całości, a postoletem czesto nie podejdziesz w niedostepne miejsca.

2. Czy skręcana klatka jest słabsza od sztywnej? Jakimi śrubami się łączy elementy? Jak powinno wyglądać łączenie, trzeba dospawać jakieś specjalne mocowanie do rury?

pozddro!

Ponti89 - 2012-10-10, 11:01

Najlepiej to poczytac załącznik J. tam jest wszystko opisane itd ;)
pzdr

marszal - 2012-10-10, 20:48

Jak chcesz robić klatkę to pierwsze zmień sobie liczbę miejsc w dowodzie na 2 mniej problemów na przeglądzie

Ja bym robił skręcaną zawsze można zdemontować a reszta jak wyżej wszystko opisane w załączniku "J"
chociaż nie musisz się pewnie tego trzymać bo w rajdach śmigać nie będziesz

bRq - 2012-10-11, 20:34

Lepiej zrobic wg zalacznika i w razie kontroli wyjac zalacznik i pokazac niebieskim, ze wg niego bylo robione.
Co do malowania, jak masz zdjety dach to wszedzie dojdziesz ;)
Spawana zawsze jest mocniejsza od skrecanej. Sruby, wymiary podstaw, promien giecia, wymiary rur, mocowania budy - wszystko to znajdziesz w Zalaczniku J

http://www.pzm.pl/pliki/z...art253_2012.pdf



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group