To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
trabantowy.prohost.pl/ppl/gs/forum/

Projekty - [601] Sedan Toruń

BIZER - 2011-11-27, 22:57

tak żeby nie było ze się nic nie dzieje. założone 2 błotniki przód i złożone zwrotnice z hebelkami przednimi.


jakby mi ktoś jakiś czas temu powiedział, że się pierdzielił z pasowaniem duroplastów to bym nie uwierzył.
od kilku dni wiem jaka to jest męka żeby top wsio spasować względem siebie i do budy. masakra. na używanych duro mi wyszło ze przedni błotnik z drzwiami na gorze ma 3 mm odstępu a na dole 10mm :D
także olewam używki i dajemy nówki.


fotki niebawem.

Aren - 2011-11-27, 23:12

z nowkami uważaj zeby nie miec takiej lipy jak ja ; /





przod / drzwi . albo zle składowany, albo nie wiem :/ ch uj mnie strzela jak widze te załamanie

lojciec14 - 2011-11-28, 17:59

Tam przecież w miejscu tego łączenia duro jest przyklejone do drzwi i do budy. Więc nie do końca rozumiem o co chodzi? Bo faktycznie widać uskok, ale wydawało mi się, że skoro to są sztywne miejsca mocowania, to powinno wszystko pasować? ;>
Aren - 2011-11-28, 21:19

no i tak jest, tylko duroplast był ch jowy i dopiero po złozeniu bylo widac
Geras - 2011-11-29, 18:11

no mi tez tak nie wyszlo z pasowanie jak bym chcial ;] ale generalnie bardzo ciezko zgrac je wszystkie i jeszcze jak sa nowe
BIZER - 2011-11-29, 23:59

no mielismy jeden nowy tylny. jakies badziewie było to we 3 go naciągalismy na bude tak byl gnojec wygiety ze nie szło załozyc. ale sie udało z pomoca braci moich :D
tera przod i drzwi zostały i bedzie baja.
nowe z tego co zauwazylem zasze są lekko wieksze niz powinny i idzie ładnie dociąc i spasowac. zobaczymy po niedzieli jak to wyjdzie

Aren - 2011-11-30, 15:54

BIZER napisał/a:
nowe z tego co zauwazylem zasze są lekko wieksze niz powinny i idzie ładnie dociąc
dociąc i nic pozatym :D
Dyziek - 2011-12-04, 19:28

Aren napisał/a:
dociąc i nic pozatym
przecież to juz bardzo dużo :) ja nie mam niewiadomo ile poszerzone a nie wyobrazam sobie złożenia go na staruch... brakowało coś między 0,5 - 1cm! a nowe elegancko :)
Oczywiście różnią się (przynajmniej u mnie tak było) górnym profilowaniem - znaczy tym zaokragleniem w górnej części, do tego załamania jak u Arena... dobrze że mam mat bo nie rzuca się w oczy ]:>
Ogólnie po samym nałożeniu wyglądało bardzo nieciekawie ale do klejenia dawałem podkładki pod duro tak żeby się ułozyło według mojego widzimisię :]
I jak Wam nie wstyd krytykowac chłopaka :debil: Ważnie, że robią i się starają! No kurde same cukrowe traby na tym forum żeby się tak czepiać..? Bez przesady... Każdy robi jak może i jak uważa za słuszne...

J.J. - 2011-12-04, 21:28

Ja sie tam ciesze, że sie robi :)
Tylko chce to później wszystko widzieć na zlotach, a nie na allegro ;)
bo potem można zrobic GS.pl - portal projektow z allegro :D

Aren - 2011-12-04, 23:56

Dyziek napisał/a:
cukrowe traby na tym forum żeby się tak czepiać..? Bez przesady... Każdy robi jak może i jak uważa za słuszne...
człowieku gdzie ty widzisz czepianie ? :p

chyba ze jaskółka, ale wyjasnione

Geras - 2011-12-05, 20:50

no ja tez sie zastanawialem co zrobic z tym niedopasowanym duro z przodu ;] orginalnie to tam kit napchany jest tez chcialem tam cos napchac 8d ale cyba jakos dalem rade zoabczymy jak zaloze drzwi od lakiernika ... narazie nic nie robie bo pizga strasznie :evil:
Aren - 2011-12-23, 11:58

No i jak postępy?
Geras - 2011-12-23, 16:47

bizera trabi stoi kasy brak ale w styczniu ruszamy. błotniki pokupowane tył załozony przód jeszcze i drzwi potem konserwacja profili taka narazie do malowania , zwrotnice zrobione tak jak u mnie przetoczone tuleje i zwrotnica na tokarce wszystko w osi zajebiscie ;] . Kiedys szlifowałem to reką nie polecam tej metody tuleje długo tak nie pochulają.
lisek - 2011-12-23, 19:19

kolego może powiedzieć co konkretnie toczyłeś chodzi ci o te tulejki zwrotek przednich
Geras - 2011-12-26, 10:19

U mnie były zabielone gniazda na tuleje, potem były wyrównane sworznie dolne i górne i na końcu tuleje przetoczone. U bizera trzeba było wytoczyć nowe sworznie, bo tamte do niczego już się nie nadawały. I tak jak pisałem wcześniej najlepiej jest to robić rozwiertakiem nastawnym albo tokarka, wtedy tuleja całą swoją powierzchnią dolega do sworznia (kiedyś robiłem to ręką albo robiłem jakieś dziwne urządzenia do szlifowania, ale naprawdę to nie ma sensu 1. napierdolisz się z tym jak dziki kot ;] 2.nie jest to zrobione tak jak być powinno .(tulejki szybciej się zużywają) .. sorki za polskie znaki kobita mi zalatwila klawe 8d


aaaaaaaa w ogóle to chciałem życzyć wszystkiego dobrego albo najlepszego w nowym roku 2012, żeby wszystkie projekty były ukończone, a marzenia były w zasięgu reki. :D
(detali i części w dobrych cenach ) i żebyśmy spotkali się na jakimś mega zlocie w Polsce oczywiście.

BIZER - 2012-01-02, 23:51

taeraz zmiana pracy nowe prawko lekarze i urzedy i siwta wzieły całą kase i wsio stoi niestety ale juz na dniach działamy z przodem i dachem i duroplastami. w styczniu bedzie zamkniety duroplastami. w lutym kompletacja zawiasu i moze cos z napedu.
szczesliwego nowego:)

marecki - 2014-03-12, 01:29

siema, po dlugim czasie przestoju zwiazanymi z roznymi przygodami jakie nam zycie serwuje wracamy z trabim, troche sie zrobilo przez ten czas, bude mamy w srodku w podkladzie tak samo komore silnika, dopasowane wszystkie duro i drzwi, dach tez bo byl zdejmowany, wszystko w podkladzie. duzo tez ogarniete w mechanice, silnik ładnie spiety ze skrzynią, flansza, sprzegło, docisk itp pasuje zeby 353 montowac. silnik praktycznie jest nowy. nowe tłoki szlif bloku, wało regenerowany w warszawie, wszystkie łozyska nowe, nowa pompa paliwa głowica i blok wyrównane,nowe przerywacze i inne takie drobiazgi. sanki uspawane pod mocowania 353, flansza jest gotowa, regeneracja rozrusznika i alternatora. foty postaram sie wrzucic na dniach. troche było przestoju w pracach ale teraz jedziemy... w ciagu kilku dni fotki powstawiam, mam nadzieje ze wam sie spodoba robota bo staram sie to robic " nie na druta"
wsio oczywiscie we wspolpracy z moimi bracmi. pozdro geras i bobek:)

marecki - 2014-03-12, 22:48

kilka fotek


jak sie tu wstawia fotki, tak zeby nie robic linków tylko zeby odrazu było widac obrazek??
jak sa obrazki to wygodniej sie posty czyta:)


dzis wstawilismy naped do budy, weszło na styk ale lekko bedzie trzeba podciąc nadkole z prawej strony zeby było wygodniej.
teraz czas na układ chłodzenia i kolektory ssacy i wydechowy

marecki - 2014-03-12, 23:27










tak to teraz wygląda, troche ciasno...

zamach mam zrobiony wg rysunkow z forum czyli mix wartburgowego kola z wiencem trabantowym, docisk z wartka a ten talerzyk na sprezynie centralnej przełozyłem z docisku trabanta. wałek sprzegłowy to niestety najprostsza metoda czyli połączenie wałków trabant z wartburgiem za pomocą łączenia gwintowego i dodatkowo obspawane chyba tigiem( nie robiłem tego sam)

brakuje mi troche fotek ze wzg na awarie aparatu.
ogólnie standartowe takie przeróbki i nie wiem nawet czy warto fotki wstawiac....

jutro troche nadwozia i zawieszenia pokaze

Bross - 2014-03-12, 23:48

Jest robota :D dawno 353 nie widziałem (tylko wczoraj na placu :D)
Czyste i ładne wykonanie.

Sqall - 2014-03-13, 00:01

Bardzo ładnie. Czym malowany blok?
Aren - 2014-03-13, 10:49

pokaz mocowanie drugiej poduszki
marecki - 2014-03-13, 23:21

buda wyglada teraz tak


w lakier narazie nie robie bo jeszcze mocowania baku i akumulatora trzeba zrobic i moze na klatke sie skusze bo jest opcja ze mi ja gosc wykona za jakis czas.

naped poskladany juz z półosiami wygląda tak( skrzynia to wersja robocza takze nie gadac ze brzydka czy kolor do szynki. jak bedzie dawała rade to wtedy nowe łozyska, szkiełkowanie i albo tak zostanie albo tez ją polakieruje)


mocowanie poduszki tylnej silnika zrobilismy w ten sposób mam nadzieje ze to wszystko bedzie działac


blok pomalowałem jakas farba do zacisków hamulcowych, sam jestem ciekaw ile to wytrzyma

a tu taka fotka historyczna, w takich warunkach zaczynalismy z Gerasem robic trabanty. dobrze ze juz nie ma tak kiepskich warunków


to była masakra....

J.J. - 2014-03-14, 09:53

zajefajnie mieć garaż w garaż z kimś znajomym:)
imo fajniej się robi, można spoty robić przy garażach etc...

ehh te czasy w 3m chyba już nie wrócą :C

btw
nie myślałeś o tarczach przy 353?

marecki - 2014-03-14, 10:27

ano fajnie było ale to ciasnota straszna jest. teraz mam garazyk 6x8m to mozna dłubac
niby wiekszy ale jak nastawiamy tych naszych ddrowskich motocykli i reszte gratow to tez miejsca nie jest zbyt wiele. ile by nie było to zawsze bedzie ciasno:P

tak, myslałem. bede to robił ale za jakis zcas, troche sie pospieszyłem z zawieszeniem i heblamy, wszystko nowe poskladałem i tak narazie zostało.
przednie heble i skrzynia biegow to wersja robocza



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group