To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
trabantowy.prohost.pl/ppl/gs/forum/

Warsztatowo - [1.1] Amortyzatory

Ponti89 - 2011-07-08, 11:22

Jak się da rozebrać to tak samo :)
Ja mam dwie wersje :P ktore dają sie rozkręcić i te ktore nie :P musisz zobaczyć u siebie ;p a jak się dają rozkręcać to tak samo :)

oldschool - 2011-07-08, 11:34

aa faktycznie, jeden mam rozbieralny a drugi nie:-P

a sprężyn nie masz dla mnie? :-P

oldschool - 2011-07-08, 11:44

a Tak miałem do teraz:P


Ponti89 - 2011-07-08, 12:13

NIe lepiej było je obciąć już ;p?

bałbym się tym jezdzić :O
hehe i nie nie mam :D ale jak chcesz sprężyny to poszukaj na forum Vw POlo :) tam mają często na sprzedanie :) chodzi mi o sprężyny na przód :) tylko bedziesz musiał przerobić dolny talerzyk bo od Polo są szersze :)
pzdr

oldschool - 2011-07-08, 13:17

a na takich -40 jak to wygląda? w miare czy wysoko?
Ponti89 - 2011-07-08, 15:49

ja mam - 60 i gleba jest bardzo nisko :P Praktycznie o wszystko zawadzisz ;p sanki to z 5cm od ziemi są ;p jak nie mniej ;p jak nie chcesz dużej gleby to - 40 powinny być ok :P


pzdr

marszal - 2011-07-08, 16:07

wez pod uwage jaka felga o opona
bRq - 2011-07-08, 17:27

Ja mialem sanki 3cm od ziemi i rzadko kiedy haczylem nimi :P za to tlumik dostawal ostry wpr... :D
Zdunsky - 2011-07-08, 21:08

Kamik najlepiej z tym tłumikiem rozkminił i pociągnął przez kabine. :D
Młody95 - 2011-08-30, 01:12

Panowie to ja się podepne żeby nie zakładać nowego tematu :) chodzi o glebe :) JAkie amorki i sprężyny przód i jakie amorki i sprężyny tył chodzi o polo 1.1 trzeba coś przerabiać czy wszystko pasuje plug&play?
Ponti89 - 2011-08-30, 10:08

Temat "GLEBA" 11 stron :) poczytaj :)

pzdr

Młody95 - 2011-08-30, 19:44

Wiem czytałem ale tam nie pisze nic konkretnego . Chciał bym tylko się dowiedzieć jakie amorki i jakie sprężyny i co przerobić i tyle
Ponti89 - 2011-08-30, 23:18

To jedynie p&p pasuje Trabantowe ;p wszystko inne trzeba i tak przerabiać ;p
Najprosciej skrócić i usztywnić oryginalne Trabantowe amorki :) (rozkręcić, wyjąc tłoczysko, skrócić odpowiednią ilość, zalać gęstrzym olejem np z lagów od motorów, skręcić itd, no i uszczelki powymieniać)
opcja druga wkłady sportowe od polo 86c albo golfa 1 :)
sprężyny najprościej oryginalne skrócić, z innymi to trzeba dobierać, jak trochę większe to talerzyk dopasować :) z polo 86c są szersze wiec musisz dać inny talerzyk, ja mam takie springi i dopasowałem oryginalny talerzyk własnie z polo do amorów trabanta.
Albo bawić się w gwint ale to droga zabawa i dla bardziej wtajemniczonych :D
na tył to za bardzo nie wiem co :P Amorki od poloneza przednie, ale tez trzeba cos przerobić ;p sprezyna przednia na pół ciachnięta od poloneza, tylko tez trzeba talerzyki poszerzać :)
cięzka sprawa ogólnie jak z czymś innym chcesz wojować :D
pzdr

Bross - 2011-09-01, 18:51

Ja mam tył polonez truck cięta fedra i talerzyk spawany
przód amortyzatory plus wkłady KYB od vw polo.

w Trabie (1,4 /1,6)

aratoja - 2011-09-20, 13:05

a z polo 86c to jakie springi braliście?? -80 przód i -60 tył nie będzie za nisko w 1.1??
Zdunsky - 2011-09-20, 17:17

Koza bedzie :D
aratoja - 2011-09-20, 21:12

koza?:P
Zdunsky - 2011-09-20, 21:57

Zrob niżej jak -80 to powiem ze sie przeliterowałem bo mogło być Kozak :D

Psia kostka sam swojego musze doprowadzić bo stoi na tych kobyłkach z pół roku nie ruszany...

PewQ - 2011-09-25, 10:19

Mam pytanie co do wkładów od vw polo bo chyba do końca dobrze tego nie zrozumiałem :)

Otóż posiadając amortyzatory 1.1 wyciągam z nich całą zawartość tzn uszczelniacze, tłoczyska i w ogóle wszystko i do środka amortyzatora 1.1 wkładam np taki wkład http://moto.allegro.pl/vw...822908837.html. Przetaczam amor 1.1 na tyle aby jego górna krawędź zrównała się z wkładem i wtedy dorabiać nakrętkę która trzymała by wkład wewnątrz amora?

Aren - 2011-09-25, 11:44

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Wyciagasz oryginalny wkład z kolumny, wkładasz "sportowy" i skrecasz spowrotem

bRq - 2011-09-25, 17:33

Aren napisał/a:
Wyciagasz oryginalny wkład z kolumny, wkładasz "sportowy" i skrecasz spowrotem

Nie, dobrze kolega napisal. Jak wlozysz amor z Polo do obudowy amora Traba (to co pozostaje po wyjeciu tloczyska, uszczelniaczy, oleju itd.) to zobaczysz ile musisz skrocic obudowe. U mnie bylo to okolo 34mm jak dobrze pamietam (dokladnie tyle ile na CT pisze, zeby tulejke na dno wkladac). Tulejki nie dajemy, bo opcja z tulejka jest do seryjnego zawieszenia, a nam zalezy na nizszym i twardszym stad skracanie obudowy :)

Na serio w tym temacie jest wszystko napisane :)

Aren - 2011-09-25, 23:14

a too soory myslalem ze jak w vw polo jest
hehepack - 2012-05-24, 18:02

wybaczcie że odkopię.

chodzi o te wkłady ??
http://allegro.pl/amortyz...2320442317.html

ile się skraca starą obudowę ??

Aren - 2012-05-25, 09:58

okulary i przeczytaj trzy posty wyżej


Cytat:
U mnie bylo to okolo 34mm jak dobrze pamietam (dokladnie tyle ile na CT pisze, zeby tulejke na dno wkladac)

hehepack - 2012-05-25, 10:58

przepraszam , umknęło mi.

pozostała druga część pytania, czy wkład od golfa I też pasuje.

bo są na allegro za śmieszną kasę wkłady Magneti Marelli



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group