To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
trabantowy.prohost.pl/ppl/gs/forum/

Warsztatowo - [1.1] Pompa hamulcowa z serwem

tomekstrojny - 2010-06-29, 18:07
Temat postu: [1.1] Pompa hamulcowa z serwem
Witam,
chciałem zapytać o najlepszą według Was pompę z serwem do traba 1.1. Najlepiej żeby było w miarę mało przebowy nadkola, bo nie mam za bardzo doświadczenia z blachami, a planuję założyć z tyłu tarcze i chciałbym żeby były na serwie.
Jak był taki temat już do sory, ale szukałem i nic podobnego nie znalazłem.
Pozdrawiam!

aguska87 - 2010-06-29, 21:57

ja i Arczer ostatnio walczylismy z serwem od cinkłaczento. potrzebne nam było tylko mocowanie, zeby zalozyc pompe z sajczento. ogolnie serwo w tym pierwszym modelu jest dosyc duze i trudno byloby je zmiescic bez ingerencji blacharskiej. z tego co wiem to dobrym pomyslem jest serwo z jakiegos volkswagena, ale trudno mi teraz powiedziec z jakiego, bo Arczera nie ma pod reka. ale moze zerknie pozniej na to forum
J.J. - 2010-06-29, 22:21

jka chcesz dac na tyl tarcze, to trza poszukac jakiejs 'wiekszej' pompy bo tarcze wymagaja ciut wiecej 'mocy'.
ale to niech Dominik sie wypowie, albo ktoś kto też ma już temat ogarniety :)

TrabiVR6 - 2010-06-29, 22:30

Servo polecam od polo 86c albo golf mk2,małe ! a pompę pod tarcze najlepiej 22mm (napisane na pompie z boku) na 20mm tez daje rade ale spory jałowy skok pedału aha i jakies reduktory by sie przydały ja osobiście nie zakładalem i jest 50/50 ale tył szybciej blokuje :)
bRq - 2010-06-29, 23:17

Orginalnie passat czy golf z tarczami z tylu maja wlasnie pompy 22
TrabiVR6 - 2010-06-30, 00:32

Ale duże servo :P Małe wchodzi bez wiekszych kombinacji
Arczer - 2010-06-30, 00:46

Tak Dominiku święte słowa :D reduktory by się przydały :D chociaż nagły obrót o 180stopni z zawiniętą maską na dachu dał nam niezapomniane przeżycia :D
J.J. - 2010-06-30, 07:57

a co ma pompę 25?
Zdunsky - 2010-07-02, 22:40

T4 ma 24,5 a 25 to chyba tylko z ABSem.
Maciek - 2010-07-03, 19:54

Polecam zestaw servo z polo86c bo jest małe, długa przedłużka żeby nie klepać nadkola, i pompa 22 z passata, pasuje do serva. Serwo da sie założyć na mocowaniu z polo, wystarczy rozpiłować otwory mocujące do budy ale nie obejdzie się bez klepania nadkola. No i jakiś reduktor, dobrze jest po prostu wykręcić z czegokolwiek, zamiast dźwigni zamykająco-otwierającej (tej co do belki idzie) założyć śrubę i regulować wedle uznania z wnętrza...
Bross - 2010-07-14, 00:06

skoro o serwie mowa ,to ja kupiłem servo z golf MK2 jest małe, czy ktos ma jakiś mały schemacik by wykonać przejściówkę - adapter do trabanta polo ??
czy oryginalne reduktory nie starczają co jest nie tak , jeśli zmieniać to na jakie :?: z czego - ów reduktory mają być.

Kula - 2010-07-14, 13:21

wycinasz końcówkę mocowania trabantowego, wspawujesz kawałek grodzi z golfa, wzmacniasz, podklepujesz nadkole jak trzeba i jazda.

Chyba że chcesz odsunąć pompę z serwem od grodzi to 2 kawałki grubej blachy, rurka i widzisz co jak i gdzie ponawiercać/spawać.

tomekstrojny - 2010-10-29, 11:55

ho ho chwile mnie nie było dzięki wszystkim na odpowiedz problem serwa rozwiązany został problem rdzy :) ale walcze jak będe miał coś więcej to też się pochwale że świętokrzyskie nie śpi :P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group