Warsztatowo - Pompa z serwem w Trabancie 1,1
eljot87 - 2009-09-28, 17:10 Temat postu: Pompa z serwem w Trabancie 1,1 Interesuje mnie z czego najlepiej by było wsadzić pompę wraz z serwem do Trabanta 1,1. Mam jednak dwa założenia (nie pytajcie czemu... powiedzmy... "sztuka dla sztuki"):
1. chciałbym zostać przy dówch sekcjach (obwodach);
2. chciałbym zostać przy czujniku świateł stopu na pompie.
Przeglądałem książkę "Volkswagen Polo 1981-1994" Wydawnictwa Komunikacji i Łączności, z której wynika, że w tych modelach VW Polo montowane były pompy z serwem, dwusekcyjne z czujnikiem stopu na pompie. Czy to prawda? Czy gwinty w pompie są takie same jak gwinty na przewodach Trabanta?
Maciek - 2009-09-28, 21:23
Z czujnikiem na pompie w polo sie nie spotkałem ale ta pompa ma dwa duże plusy:
1.Pasują przewody
2.Jest dosyć krótka i mieści się nawet z długim adapterem.
Jak cię odstraszy ten skosny zbiornik zamontuj prosty z golfa.
eljot87 - 2009-09-28, 22:22
"ta pompa" to znaczy z polo miedzy 81 a 94?
bRq - 2009-09-28, 22:42
W polo 90-94 czujnik na pewno byl na pedalach.
Nie pytam czemu, ale wg mnie lepszy jest czujnik na pedalach - swiatla szybciej sie zapalaja.
btw. jak cos to mam taka pompe z serwem do sprzedania :P
eljot87 - 2009-09-29, 15:18
"taką" czyli 90-94? i tam gwinty są takie same jak w trabie?
bRq - 2009-09-29, 15:39
sprawdze, ale powinny byc te same jak w kazdym vw ;)
Bercik_wsk - 2009-10-25, 16:17
Trochę odgrzewam kotleta, ale może komuś sie przyda jeszcze. W Polo/Derby w rocznikach '74-'81 pompa hamulcowa była z miejscem na czujnik stopu ;)
eljot87 - 2009-10-25, 21:39
wiem:p
|
|
|