To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
trabantowy.prohost.pl/ppl/gs/forum/

Warsztatowo - co potrzebne do zarejstrowania trabanta po przerobkach

tiso - 2009-04-06, 16:17
Temat postu: co potrzebne do zarejstrowania trabanta po przerobkach
rozmawialem z diagnosta i powiedzial mi jak zobaczyl trabanta mojego ze zaden diagnosta nie podbije mi przegladu na trabiego :!: co wy o tym sadzicie :?: co jest potrzebne zeby miec ten przeglad i zerejstrowany normalnie samochod :?:
J.J. - 2009-04-06, 16:28

opinie rzeczoznawcy, udokumentowane wszelkie przerobki itd...
ogolnie raczej slabo :)

marszal - 2009-04-06, 17:58

Ja też mam małe obawy co do przeglądu ale tylko do magla i klatki o resztę raczej się nie czepią mam nadzieje.
J.J. - 2009-04-06, 18:04

no ja pisalem odnosnie zalegalizowaniu swapa.
a jak koles robiacy przeglad nie zna sie na trabie to moze lyknie [;

TrabiVR6 - 2009-04-06, 23:46

Ciekawe czy u mnie sie skapną ze to nie 1.1 :P
bRq - 2009-04-06, 23:53

a co ja mam powiedziec ? :D
Sqall - 2009-04-07, 01:25

mówcie ze takiego dopiero co kupiliście i tyle :D
marszal - 2009-04-07, 01:58

ja dam litrę wódy i myślę ze na tym koniec
Maciek - 2009-04-07, 10:32

Ja mam w dowodzie 1.1, diagnosta jak pobijał przegląd był 150 km od samochodu :P Bardziej się obawiam upierdliwego gliniarza który na swoje widzimisię możne zatrzymać dowód i skierować samochód na badania. Stwierdzi ze auto nie spełnia warunków technicznych bo ma np. za głośny wydech albo zużyte wycieraczki....
Sqall - 2009-04-07, 10:59

moim zdaniem trochę głupie jest remontowanie auta a później podbijanie przeglądu bez auta... ja jak pojadę to chce żeby wszystko sprawdzili czy gdzieś coś się nie poluzowało itp... tylko że ja mam 1.1 :)
Aren - 2009-04-07, 13:47

tu nie chodzi raczej o stan auta ale raczej o swap .. czy ciety dach ...
tiso - 2009-04-07, 14:23

ten diagnosta powiedzial ze on musza byc odpowiednio wzmocnione belki ale co z tego ze ja je wznocnie jak on powiedzial ze on i tak nie pobije przegladu bo to musi byc sprawdzone na wytrzymalosc a co do dachu to niezauwazyl ze byl przerabiany
Kula - 2009-04-07, 15:01

to powzmacniaj i powiedz że to sprawdzone :D

co do chopa dachu. popytam policjantów :)

bRq - 2009-04-07, 23:56

Nie pytaj, bo to jest zmiana konstrukcyjna, a jak wiadomo tylko rzeczoznawca na to moze wyrazic zgode. :P
Kula - 2009-04-08, 08:40

ale będzie wiadomo jak np. oni zareagują na to na drodze ;)
bRq - 2009-04-08, 21:46

to lepiej nie pytac, bo beda wiedzieli ze cos ktos kombinuje... u mnie w miescie jest taki patrol ze zabieraja dowody za ... cokolwiek :|

a tak przy okazji. NIK wzial sie za kontrole stacji diagnostycznych. O lewych przegladach mozna juz zapomniec w sumie. Ponoc ma wejsc jeszcze takie cos jak "domniemanie nielegalnego przegladu" ... w skrocie :D kazdemu beda mogli zabrac dowod :D

tiso - 2009-04-09, 10:52

damy rade jakos
Arczer - 2009-04-26, 13:45

może obejść się nawet bez opinii rzeczoznawcy.

wystarczy firma posiadająca wpis wg Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług (PKWiU) nr 5020A.

a na polski rozum jest to wpis do KRS-u o uprawnieniach do dokonywania zmian konstrukcyjnych


lepiej miec zrobione to porządnie i w 100% legalnie w dowodzie, nawet kosztem wyższych opłat, ale w razie czegokolwiek później masz święty spokój

pewien sympatyczny Pan Władza :-D podał najlepszy tego przykład:
"spowodujesz wypadek, ktoś zostanie poszkodowany i jak dopatrzą się, ze masz coś przerobione, a nie potwierdzone zmianami konstrukcyjnymi - to możesz płacić mu rentę do końca życia... "

bRq - 2009-04-26, 23:00

tylko jaka firma wyda ci taka opinie "na twarz" :P chodzi tez o jakas firme blacharska? :D
TrabiVR6 - 2009-04-26, 23:21

Ja mam 5020A ale w/g PKD ale to nie to samo chyba :P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group