To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
trabantowy.prohost.pl/ppl/gs/forum/

Warsztatowo - [ALL] rysunek techniczny tylnych adpterów do tarcz ?

tiso - 2009-02-22, 15:46
Temat postu: [ALL] rysunek techniczny tylnych adpterów do tarcz ?
potrzebóje rysunku technicznego adapterów tylnych tarcz od golfa
TrabiVR6 - 2009-02-22, 19:23



Grubość wedle uznania :->

tiso - 2009-02-22, 20:08

dzieki
marszal - 2009-02-22, 20:27

Najlepiej dać tokarzowi wahacz i całą resztę z golfa no i adapter może mieć spokojnie 105 mm albo jeszcze wiecej średnicy zostanie więcej materiału kolo tych małych śrubek.
ilirobus - 2011-03-03, 20:47

I know that it is a old thread, but I think it will be good to have this stuff here. ;-)
Bombel - 2011-08-07, 16:21

Mam 3 pytania odnośnie adapterów:
1.Czy powierzchnię przy wahaczu wystarczy zabielić czy trzeba toczyć (pyta mnie gość który będzie mi takowe robić)?
2. Z jakiej stali ma to być zrobione?(coś mówił o jakichś numerkach)
3. Jaką polecacie grubość (pytanie dla osób które mają zamontowane cuś takiego)?
Z góry dziękuję za odpowiedzi

bRq - 2011-08-09, 10:44

Bombel napisał/a:
Mam 3 pytania odnośnie adapterów:
1.Czy powierzchnię przy wahaczu wystarczy zabielić czy trzeba toczyć (pyta mnie gość który będzie mi takowe robić)?
2. Z jakiej stali ma to być zrobione?(coś mówił o jakichś numerkach)
3. Jaką polecacie grubość (pytanie dla osób które mają zamontowane cuś takiego)?
Z góry dziękuję za odpowiedzi

1. Najlepiej dac tokarzowi wahacz, zeby zrobil faze w adapterze na dziure w wahaczu (adapter bedzie lepiej osadzony, nie bedzie sie trzymal tylko na srubach).
2. Stal w sumie obojetne jaka... Ja mam zrobione ze zwyklej czarnej blachy.
3. Minimum 10mm. Ja u siebie mam 40mm, ale zrobilem tak specjalnie, zeby kola lepiej byly odsadzone :)

Bombel - 2011-08-09, 23:14

Dzięki
wilku - 2012-04-15, 22:18

Witajcie,
adapter jest na hamulce tarczowe do trabanta 601 na tył? Zaciski i tarcze od golfa I / II? piastę jaką trzeba zastosować do tego pakietu? Może ktoś mi opisać cały zabieg?

Zdunsky - 2012-04-16, 01:41

Tak. 601 tył.

To jest tak. Piasta jest zintegrowana z tarczą 226 średnicy 10 mm grubości, normalnie idziesz do sklepu albo alegro i kupujesz tarcze z łożyskem do golfa dwujki. Piasta nie myl z czopem. Na allegro są zestawy w dobrej cenie gdzie masz już łożyska i wystarczy nabić taką tarcze na czop (333 501 117 lewy 333 501 118 prawy).

Zacisk i klocki są dobre od golfa mk 2, 3 i 4 pod tarcze 226 nie syncro.



Przykładowe piasy z allegro.

Pamiętaj, rozstaw 4x100 ...

wilku - 2012-04-16, 06:47

To nabijam na czop w trabancie, wcześniej przykręcam ww adapter, na to zacisk i już?
TrabiVR6 - 2012-04-16, 10:19

http://germanstyle.pl/viewtopic.php?t=1428
wilku - 2012-04-16, 14:09

Chyba nadal nie łapie:D

Czop z czego jest?

[ Dodano: 2012-04-16, 14:41 ]
Dobra, chyba mam, ten adapter przykręcam do wahacza, na to idzie taki czop http://allegro.pl/czop-pi...2223565871.html , łożysko i piastotarcza. Tak?

Maciek - 2012-04-16, 15:12

Tak. Mam takie adaptery do sprzedania w zasadzie po cenie materiału.
wilku - 2012-04-16, 15:50

Powiedz ile.
Ten sam adapter pasuje też do wersji na bębny hamulcowe, w tej opcji muszę dorobić jakieś otwory, czy do tego mocuje blachę kotwiczą i nabijam bęben i już gotowe?

Maciek - 2012-04-16, 22:09

Poszło pw.
wilku - 2012-04-17, 20:13

Lepiej przejść na tarcze, czy zostać z tyłu na bębnach? Założenie jest takie że ma być to dupowóz cultowy na codzień. Silnik oryginał, ewentualnie lekko przerabiany, dopracowywany, mam skrzynie hyco i chcę by została i działała, dlatego opcja przekładki na 353 odpadła.
Maciek - 2012-04-17, 21:23

Nie ma sensu. Szkoda kasy i pracy. Za połowę tej kwoty masz bębny zrobione na cacy i hamulec git.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group