To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
trabantowy.prohost.pl/ppl/gs/forum/

Projekty - [601] trab by blacHa!

blacHa - 2011-02-25, 17:16

myślałem, czy by nie zrobić wlewu po znaczkiem DDR, odsłaniasz znaczek i jest wlew, ale wszystko powolutku, w weekend kolejne foty:)
bRq - 2011-02-26, 09:54

wlew pod rejestracja na tylnym pasie mozesz zrobic ;)
Aren - 2011-02-26, 10:10

;) To juz nie lepiej zrobic jeden otwor przy zawiasie klapy i tak dac wlew ? :)
TrabiVR6 - 2011-02-26, 15:20



Tak też można :)

blacHa - 2011-03-01, 23:11

coś dzisiaj podziałałem, jeden wahacz z tyłu wymieniony, zdarta konserwacja z nadkola i położona nowa, w tygodniu skończę drugą stronę i zabieram się za przód;)



EDIT 12.03.2011

no więc, tydzień nic nie robiłem, ale przyszły za to części:)
w najbliższym czasie rusza remont przedniej zawiechy:)


blacHa - 2011-04-02, 00:01

Kolejne nowości:)

Zabrałem się za wywalenie sanek i czyszczenie;)
Zdarłem całą konserwację na nadkolach z przodu i pomalowałem, jak z tyłu. Sanki pomalowane na czarno, wahacze, złożone zwrotnice.







Kupiona i założona nowa pompa hamulcowa 2 stopniowa, nowe sprzęgło, założone koło zamachowe (śruby wklejone na klej do połączeń gwintowanych)






Przyszła i pora na układ wydechowy, facet naprawdę się postarał, ale fantazja go poniosła i zamiast przedniego tłumika od wartka, który mu dałem, zamontował tłumik od żuka...
Pojedzie do przerobienia oczywiście, ale poza tym nie ma się do czego przyczepić:)





Qbs - 2011-04-02, 00:18

zielone tulejki z tworzywa są że tak powiem trochę do D, bo się zacierają.
Może ten tłumik od żula będzie dawał radę, sprawdź osiągi i spalanie.

maglownicę byś sobie zregenerował, bo harmonijka nie powinna być podarta.

blacHa - 2011-04-02, 09:25

niestety innych nie mogłem dostać, więc są zielone, maglownice składałem z 3 i wydaje mi się, że jest ok, a harmonijka jest nowa:) nie widać tego wszystkiego na dalszych zdjęciach poprostu.
Dzordz - 2011-04-02, 10:54

Wydaje mi sie ze wydech i tak bedziesz musiał przerabiac i go podniesc, nad wahacz i jakos przez jaskółe. Przy takiej glebie i juz mocniejczym motorze nie bedzie ci sie chcialo o niego dbac i zmasakrujesz go za pomoca polskich dróg.
Bross - 2011-04-04, 18:21

Całkiem spoko.
Ale tłumik z żuka Totalnie nie pasuje wykonaniem wewnętrznym pod silnik 353.
załatw sobie książkę "silniki spalinowe" autorstwa Macieja Bernharda.
póki co jak będziesz robił testy zwróć szczególną uwagę na uszczelki kolektora - prawdopodobnie Ci je wydmucha. Mi przy wadliwej komorze rozprężnej wywaliło uszczelki po 50km.

lojciec14 - 2011-04-04, 19:47

Nieźle to wygląda :) Sam myślałem o 353 i może kiedyś się skuszę :) Na razie jednak kasa musi iść na ważniejsze kwestie. A dopiero potem zabawa ;)
blacHa - 2011-04-08, 19:38

chwilowo narazie takie:)



no i nowe amorki na przód, lekko usiadł jeszcze teraz:)


Dzordz - 2011-04-08, 21:37

ładnie :) zeby wygladało super brakuje opony i jakiejs dobrej felgi, oraz troche maly neg z przodu masz o ile skracales resor przy klepaniu ??
bRq - 2011-04-09, 13:17

Te amorki z Lady pasuja na tyl do 1.1 ?
blacHa - 2011-04-09, 14:51

neee, amorki pasują na przód do 601, na tył narazie pomysłu nie mam:(
Bross - 2011-04-26, 10:59

hehe a tu już komora przerobiiona (dyfuzor) problemy z wysoką temperaturą ustąpiły...
blacHa, opisz to i owo co masz Pomodzone.

blacHa - 2011-05-28, 19:01

trochę powoli się zmienia, narazie przerobiony został wydech (musieli odciąć kolano od pierwszego cylindra i wyprowadzić prosto, założyć dyfuzor i póżniej poszło) narazie nad wahaczem na sztywno, wkrótce peszel, lekko odnowiłem też kosę i tyle.
Niedługo na zlot do Czech, pewnie po powrocie będę dłubać dalej.
A i już są fele poszerzki (7,25J)-dzięki Kruchy! :)






Aren - 2011-05-28, 23:31

czekam na foty gdy juz bedzie na kole 8-)
Kula - 2011-05-29, 00:52

wydech dobrze zrobiony :) jedzie jak należy teraz?
blacHa - 2011-05-29, 10:38

Aren, zanim laczek wjedzie to jeszcze trochę:) na jakieś zloty chcę pojechać to siano mnie będzie ograniczać:(

Kula, jest dużo lepiej, narazie tylko wracałem z tej poprawki, pojeżdżę to się okaże co jeszcze trzeba zmienić, na pewno podstawka pod gaźnik, ale to już w trakcie;)

Dyziek - 2011-07-30, 13:33

Ruszyło coś :?: :-D
blacHa - 2011-08-07, 21:15

no więc, auto po Czechach trafiło na warsztat, bo już w Polsce po powrocie kolektor wydechowy pękł...
ale za to fajne fanty wjechały:D

tak więc zaczęło się przygotowywanie nowej atrapy w old style,





jest znaczek starego typu to z maski też musiał zniknąć, do tego już jest normalny zamek, więc maska ma standardowy stelaż.





jako, że dach był wcześniej malowany spray'em to też postanowiłem go odświeżyć.
nie dało się tego szlifować, więc zdarłem całe chyba 8 warstw, aż do gołego duro. potem 2 warstwy podkładu i narazie raz kolor.



no i jak wspomniałem na początku, kolektor odszedł w niepamięć. okazało się, że jego okno było maleńkie, to nie miało prawa dobrze jeździć, dlatego kupiłem oryginalny Barkasowy kolektor. dorobiłem dojście przesuwając go bardziej do lewej i wszystko weszło.



myślę, że na Kraków już wjedzie nowa felga, póki co dorwałem dwie opony.




obecnie auto wygląda tak:


Bross - 2011-08-07, 21:28

Fajnie się przedstawia do Krakowa na pewno się uporasz :D
niezły old gril

Zdunsky - 2011-08-08, 00:10

Popraw ten lakier na atrapie.
Aren - 2011-08-08, 19:01

szkoda ze jak wpadniesz na nasz dziki zachod nie bedzie na stalowie


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group