To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
trabantowy.prohost.pl/ppl/gs/forum/

Warsztatowo - [1.1] Gleba

bRq - 2008-11-10, 00:05

pasowac moze pasuja, ale jak je obetniesz jakos na pol :D
eljot87 - 2008-11-11, 00:32

bRq napisał/a:
eljot87 napisał/a:
olej te amory z łady/poldka... chujnia na maksa... krotsze tylko o 1cm od standardu... jak bardzo chcesz to ci przerobione mogę odsprzedać... nie założyłem nawet na auto... nówki:p

ja skracałem skok amortyzatorów...

Chyba miales inne amory, bo nawet niemcy na stronie pisza:

LADA - härter und kürzer ( ca-30mm) wie orginal, nicht härteverstellbar
;-)


aż specjalnie zmierzyłem róznicę skoku... między amortyzatorem trabanta oryginalnym a amortyzatorem przedinm poloneza... prawie 20mm. fakt, że to więcej niż na początku myślałem... ale ciągle mało. co do poloneza i łądy pewnie mogła byćróżnica w tych amortyzatorach. wydawało mi się również że miedzy amorem do sprężyny i do resoru oprócz talerzyka dolnego tejest różnica... ale tego nie wiem

co do sprężyn z poldka to teżnie wiem. jeśli ci wymiary pasują to próbuj. ja mam z przodu skrócone sprężyny z jakiegoś vw/audi.

J.J. - 2008-11-30, 22:16

nie ma zaleznosci [; moim zdaniem :)
no moze negatyw w polo z przodu ciezej zrobic :]

bRq - 2008-11-30, 22:24

nie jest ciezej... jest na to patent :D
Aren - 2008-11-30, 22:26

co masz na mysli patent ? :-P


J. napisał/a:
nie ma zaleznosci
patrząc głębiej to nie ma. ale trafic w fajnym stanie 601 łatwiej niz 1,1 ktore trzeba "reanimowac" zeby zacząc cos działac pozadnie :)
Sqall - 2008-11-30, 22:37

Ja nawet lubie polo za jego silniczek i ogólnie zawiechę ALE gdyby nie te jebane sanki. Jak by ktoś mi pokazał magiczny sposób na podniesienie sanek to normalnie było by świetnie. Szkoda że taki sposób nie istnieje. Ale spokojnie 601 kiedyś tez będzie :)
J.J. - 2008-11-30, 22:41

Sqall, a vco cie hamuje przed np wyprostowaniem sanek ?
polosie i tak sa pod katem :) a silnik nie wejdzie ci w maske :]

Sqall - 2008-11-30, 22:51

Drążek zmiany biegów trzeba by wyżej dać bo ciężko by wchodziły biegi ale to najmniejszy problem. Trzeba by wyjebać nagrzewnice bo chyba rura od gaznika by zachaczyła. Półosie w sumie dały by rade bo jak bym go podniósł i była by gleba to tak jakby był standard trab. Moga jedynie zachaczyć o bude jak by sie dużo podniosło. Robił ktos takie rzeczy już?
bRq - 2008-11-30, 23:57

Przeniesione :P
maxxx601 - 2008-12-03, 12:39

znany patent z driftu camber plate na neg w mcpersonie proste
polo miekkie jest :(
a spring z poldolota ciety na pol (na 2 szt) wrzucilem titowi do przodu w 1.1 trzeba rozchylic talerzyka ale niski na maxa i twardy jak beton sie robi - srednio fajne

bRq - 2008-12-03, 21:20

Ja mialem sprezyny z Opla Rekorda, amory gaz-olej z vw polo i zawieszenie sprawowalo sie niezle... amory byly troche miekkie (w koncu seria, nie utwardzane) ale sprezyna byla twardsza, przez co zawias robil sie dobry do jazdy na codzien (czyt. mial jakas amortyzacje)

Maxxx w 1.1 ciezko jest bez ciecia kielicha wstawic takie podkladki :roll: juz dawno o tym myslalem :D

Maciek - 2008-12-04, 16:18

a jak wygląda ten camber plate?
maxxx601 - 2008-12-09, 12:05

Brq to moze do amora krotsze te blachy ca sa przyspawane z dolu i przechodza przez gore zwrotnicy dac??
bRq - 2008-12-09, 13:53

Mozna zrobic fasolki na otworach w amorach mocowanych do zwrotnicy.
Drugi patent to troche wyciagnac wahacz na zewnatrz (nowy otwor w sankach zrobic).

MC-Maxim - 2008-12-21, 20:22

Czy ktoś wie ile od sanek do ziemi maja najniższe Trabiki w Polsce ? Jezeli tak, prosze o infOO :)
bRq - 2008-12-21, 21:51

Moje 1.1 mialo 3cm :P
MC-Maxim - 2008-12-21, 22:20

No to ostro :) Jeszcze jakies typy ?
TrabiVR6 - 2008-12-21, 23:08

Jak pokręcę gwintem to położę na ziemi sanki :P ale to nie to co 601 :-/
Sqall - 2008-12-22, 00:08

dokładnie. maximowi chyba bardziej chodziło ile "Gleba" ma do ziemi cm, czyli najniższe 601 w pl (chyba najniższe)
MC-Maxim - 2008-12-22, 06:08

Ogólnie mi chodziło :) Poprostu chce wiedziec czy ktoś na takim setupie dał rade jezdzić. Ja zawiesilem sie zaraz po wyjezdzie na byle gównie, co widac na filmiku, stąd moje obawy :jabcok:
eMTi - 2008-12-22, 11:34

G0 tez był niziutko ;) ale jak nisko to niepamietam :P
john'ek - 2008-12-22, 21:09

jeśli chodzi o amory do gleby w 601 to polecam to:) ja dostałem na gwiazdkę od mamy:)
MC-Maxim - 2008-12-22, 21:40

Mam te same. Ale iestety przy Trabiku na springu z tyłu, amorki nie nadają sie. Nie maja tależyków. Trzeba by cos kombinowac ...
Kula - 2008-12-22, 21:47

hehe jak patrze na to zdjęcie to tylko Buła i jego wałki mi sie przypominają:P

sory za OT nie mogłem sie powstrzymać :P

a do tematu. lepsze MIAŁEM bo olejowo-gazowe. nie wiem czy ma znaczenie kolor ale tamte były niebieskie i były fajnie twarde :) mam olejowe delphi teraz na przodzie i miekko ;/ pare razy czułem strzał w pompe hamulcową. takze ja polecam olejowo-gazowe. przede wszystkim do gleby wiekszej niż resor na płasko.

eljot87 - 2008-12-22, 23:03

a te twoje johnek to są olejowe czy gazowe? a może właśnie olej-gaz?:p

olejówki w sumie są twardsze i dają najmniejszy komfort...
gazówki są trwalsze i bardziej wytrzymałe...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group