Projekty - [1.1] Trampolina Custom - 13 lat historii
bRq - 2012-11-24, 09:47
sanki juz chyba pod ziemie wejda, amory z golfa przerobione dodatkowo
lisek - 2012-11-24, 16:52
co jeszcze zostało do zrobienia przy budzie, zajebisty zawias masz ale skończ całego niech będzie kolein petarda w lubuskim :D
bRq - 2012-11-24, 19:43
w sumie to chyba pierdoly
tunel na wydech, obspawac dach do konca, poprawic nadkola tyl bo jak auto jest na samym dole to felgi sie opieraja i ranty po dupie dostaja lekko, skonczyc maglownice (mialem to dzis zrobic, ale nie wyszlo), porobic wzmocnienia do jaskolki... tyle pamietam :P
pingor - 2012-11-24, 19:55
http://www.youtube.com/wa...Jw&feature=plcp
Heh Wartki 353 na Air ]:>
mrkubek - 2012-11-25, 14:48
W ciul wolny.
bRq - 2012-12-01, 12:09
Mierzylem wczoraj ile Trampolina stoi nad ziemia.
Jaskolka - 2,5cm
Prog z przodu - 5cm
Prog z tylu 6cm
Nowe mocowania magla dorobione :)
W poniedzialek dotocze sobie redukcje do koncowek drazkow (M12/M14)
Wlasnie ide pasowac magiel i krzyzak.
Jest wena, jest czas - trzeba to wykorzystac. ]:>
pingor - 2012-12-02, 13:32
Pokaż foty ;)
bRq - 2012-12-02, 14:11
1cm luzu ;)
Mocowanie z profilu zamknietego (z lewej zaspawany, ale jeszcze nie wyciety)
Na aucie. Sanki troche juz przezyly, ale beda ladne :lol:
:die:
Ponti89 - 2012-12-02, 14:18
bRq napisał/a: | Na aucie. Sanki troche juz przezyly, ale beda ladne :lol: |
hehe nie narzekaj Twoje i tak jeszcze ładnie wyglądają ;D
pzdr
pingor - 2012-12-02, 14:47
Haha chyba cię natchnąłem do prac bo nieźle gonisz robotę hehe ]:>
bRq - 2012-12-03, 22:44
pingor... nie ukrywam, ze nie :D
Redukcje wytoczone z nierdzewki M12x1,5(fiat)→M14x1,5(VW), dokrecone na drazek (bedzie przyspawane w pozniejszym terminie).
pingor - 2012-12-04, 07:33
bRq napisał/a: | pingor... nie ukrywam, ze nie :D
|
Przynajmniej obydwoje mamy chęci do roboty ]:> a na forum się dzieje coś poza krytyką
J.J. - 2012-12-04, 07:59
nie sądzisz, że pewna krytyka napędza ?
bRq - 2012-12-04, 18:14
Nie wiem jak u marszala, ale u mnie kola ledwo drgna jak sie podnosi i opuszcza auto (chodzi o zbieznosc) ... Drazki w tej maglownicy sa na tej samej szerokosci (~58cm) co mocowanie wahaczy.
http://youtu.be/6B3Db5h02Vg
bRq - 2013-02-11, 22:50
Let the battle begin :P (again?)
KamiL_ON - 2013-02-11, 22:55
Ja wiem że najlepszą zabawę człowiek ma z wkładania i wyciągania... tak zwany ruch posuwisto zwrotny :-)
Ale czy Ty nie przesadzasz :?: :?: :?:
bRq - 2013-02-12, 16:48
Nie, ogrodnikiem nie jestem :-P
Ponti89 - 2013-02-12, 17:05
I teraz to juz nie wiem ;p czy Abf czy C20xe jest wieksze ;p na tym zdjeicu teraz wydaje mi sie ze Twoj silnik jest jednak mniejszy ;/ ;p
pzdr
bRq - 2013-02-12, 17:24
ja mam 9A, ABF jest wyzszy
Ponti89 - 2013-02-12, 17:35
no to moze i dlatego ;)) bo myślałem ze masz ABf;) ale i tak widze skrzynia mniejsza i więcej luzu jakos ;))
no ale sie chciało kombinowac...to teraz trzeba myślec co jak upchnąć ;):)
pzdr
bRq - 2013-02-26, 21:02
W koncu dorwalem amory... Krotsze 2cm od poprzednich :) jutro moze wezme sie za kolejna (mam nadzieje, ze juz ostatnia) przerobke macphersonow... moze 3cm uda sie urwac, zeby uzyskac "rant do rantu" :) Golfowskie maja 31,5cm, a te maja 29,5 ;)
bRq - 2013-02-27, 22:53
W koncu jestem usatysfakcjonowany :D
Leoadko - 2013-02-27, 23:04
No i ładnie :) Co zrobisz z sankami, żeby nie opierał się o asfalt, bo z tego co widzę to masz Traba kołami na jakiś klockach?
bRq - 2013-03-02, 12:10
no stoi na klockach bo sanki sa 3cm pod ziemia :P trzeba bedzie je przerobic, albo podciac tak jak Tiso ma to zrobione :)
tymczasem ide walczyc z silnikiem... profile pod sufit kupione i rury pod lapy ;)
Ostatnio dotoczylem przejsciowke do lozysk macphersonow guma Trabant i lozysko Volkswagena...
Leoadko - 2013-03-02, 14:16
Wydaje mi się, że podcięcie sanek i ich zaspawanie od dołu wystarczy.
|
|
|