To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
trabantowy.prohost.pl/ppl/gs/forum/

Projekty - [1.1] Trampolina Custom - 13 lat historii

bRq - 2012-11-24, 09:47

sanki juz chyba pod ziemie wejda, amory z golfa przerobione dodatkowo
lisek - 2012-11-24, 16:52

co jeszcze zostało do zrobienia przy budzie, zajebisty zawias masz ale skończ całego niech będzie kolein petarda w lubuskim :D
bRq - 2012-11-24, 19:43

w sumie to chyba pierdoly
tunel na wydech, obspawac dach do konca, poprawic nadkola tyl bo jak auto jest na samym dole to felgi sie opieraja i ranty po dupie dostaja lekko, skonczyc maglownice (mialem to dzis zrobic, ale nie wyszlo), porobic wzmocnienia do jaskolki... tyle pamietam :P

pingor - 2012-11-24, 19:55

http://www.youtube.com/wa...Jw&feature=plcp

Heh Wartki 353 na Air ]:>

mrkubek - 2012-11-25, 14:48

W ciul wolny.
bRq - 2012-12-01, 12:09

Mierzylem wczoraj ile Trampolina stoi nad ziemia.
Jaskolka - 2,5cm
Prog z przodu - 5cm
Prog z tylu 6cm

Nowe mocowania magla dorobione :)
W poniedzialek dotocze sobie redukcje do koncowek drazkow (M12/M14)
Wlasnie ide pasowac magiel i krzyzak.
Jest wena, jest czas - trzeba to wykorzystac. ]:>

pingor - 2012-12-02, 13:32

Pokaż foty ;)
bRq - 2012-12-02, 14:11

1cm luzu ;)


Mocowanie z profilu zamknietego (z lewej zaspawany, ale jeszcze nie wyciety)


Na aucie. Sanki troche juz przezyly, ale beda ladne :lol:


:die:

Ponti89 - 2012-12-02, 14:18

bRq napisał/a:
Na aucie. Sanki troche juz przezyly, ale beda ladne :lol:


hehe nie narzekaj Twoje i tak jeszcze ładnie wyglądają ;D
pzdr

pingor - 2012-12-02, 14:47

Haha chyba cię natchnąłem do prac bo nieźle gonisz robotę hehe ]:>
bRq - 2012-12-03, 22:44

pingor... nie ukrywam, ze nie :D
Redukcje wytoczone z nierdzewki M12x1,5(fiat)→M14x1,5(VW), dokrecone na drazek (bedzie przyspawane w pozniejszym terminie).

pingor - 2012-12-04, 07:33

bRq napisał/a:
pingor... nie ukrywam, ze nie :D


Przynajmniej obydwoje mamy chęci do roboty ]:> a na forum się dzieje coś poza krytyką

J.J. - 2012-12-04, 07:59

nie sądzisz, że pewna krytyka napędza ?
bRq - 2012-12-04, 18:14

Nie wiem jak u marszala, ale u mnie kola ledwo drgna jak sie podnosi i opuszcza auto (chodzi o zbieznosc) ... Drazki w tej maglownicy sa na tej samej szerokosci (~58cm) co mocowanie wahaczy.

http://youtu.be/6B3Db5h02Vg

bRq - 2013-02-11, 22:50

Let the battle begin :P (again?)


KamiL_ON - 2013-02-11, 22:55

Ja wiem że najlepszą zabawę człowiek ma z wkładania i wyciągania... tak zwany ruch posuwisto zwrotny :-)


Ale czy Ty nie przesadzasz :?: :?: :?:

bRq - 2013-02-12, 16:48

Nie, ogrodnikiem nie jestem :-P
Ponti89 - 2013-02-12, 17:05

I teraz to juz nie wiem ;p czy Abf czy C20xe jest wieksze ;p na tym zdjeicu teraz wydaje mi sie ze Twoj silnik jest jednak mniejszy ;/ ;p
pzdr

bRq - 2013-02-12, 17:24

ja mam 9A, ABF jest wyzszy
Ponti89 - 2013-02-12, 17:35

no to moze i dlatego ;)) bo myślałem ze masz ABf;) ale i tak widze skrzynia mniejsza i więcej luzu jakos ;))
no ale sie chciało kombinowac...to teraz trzeba myślec co jak upchnąć ;):)
pzdr

bRq - 2013-02-26, 21:02

W koncu dorwalem amory... Krotsze 2cm od poprzednich :) jutro moze wezme sie za kolejna (mam nadzieje, ze juz ostatnia) przerobke macphersonow... moze 3cm uda sie urwac, zeby uzyskac "rant do rantu" :) Golfowskie maja 31,5cm, a te maja 29,5 ;)


bRq - 2013-02-27, 22:53

W koncu jestem usatysfakcjonowany :D


Leoadko - 2013-02-27, 23:04

No i ładnie :) Co zrobisz z sankami, żeby nie opierał się o asfalt, bo z tego co widzę to masz Traba kołami na jakiś klockach?
bRq - 2013-03-02, 12:10

no stoi na klockach bo sanki sa 3cm pod ziemia :P trzeba bedzie je przerobic, albo podciac tak jak Tiso ma to zrobione :)
tymczasem ide walczyc z silnikiem... profile pod sufit kupione i rury pod lapy ;)

Ostatnio dotoczylem przejsciowke do lozysk macphersonow guma Trabant i lozysko Volkswagena...

Leoadko - 2013-03-02, 14:16

Wydaje mi się, że podcięcie sanek i ich zaspawanie od dołu wystarczy.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group