Warsztatowo - [601] Dętka czy nie?
Kramer - 2008-07-05, 16:01 Temat postu: [601] Dętka czy nie? pytanie proste,
zakładac na nie dętki czy nie ma to szansy przetrwac ... oponki 175/50/13
felga 7j
jeżeli nie to co robic ...
Maniek - 2008-07-05, 16:26
Po co dentka? ;-)
Nie widze sensu jak sa szczelne.... :D
J.J. - 2008-07-05, 16:33
dętka po przejechaniu kilkudziesieciu km ci pizdnie...
dętka nie ulozy sie tak dobrze w niskoprofilowej oponie bo jednak jest różnica kształtu ( wysokości głównie )
a felga trzyma powietrze :) jak masz szczelny spaw :) a jak nie to nie ma problemow go uszczelnic :)
Kramer - 2008-07-05, 20:24
spoko ale znajomy wulkanizator opowiedział mi że nie ma możliwosci założyc opony bezdętkowej na felge dętkową , dlatego to pytanie, że nie bedzie to trzymac więc obalcie któryś z mitów ...
bRq - 2008-07-05, 20:48
mozliwosc jest :P tylko przy ostrzejszym zakrecie opona moze ci sie zsunac.
Ja w trabie mialem zalozone wentyle z zuka (na wiekszy otwor - do detek) a powietrze uciekalo przez opone... nie dalo sie tego uszczelnic. Moze to przez stare opony :)
Kramer - 2008-07-05, 21:51
wulkanizator powiedział że dętka nie ma prawa pizgnac jeśli jest poprwnie założona ....
[ Dodano: 2008-07-05, 21:52 ]
już głupi jestem ,,,
bRq - 2008-07-05, 22:15
to zapytaj go czy jezdzil na takim setupie ? Detka do profilu 80 w profilu 50... Ja jezdzilem. Detka peka, a czasami wentyl sie urywa.
I nie jest to wina zle zalozonych detek.
Kramer - 2008-07-05, 22:25
czyli jedyna opcja to brak dętek ... albo fele na złom
bRq - 2008-07-05, 22:35
a uszczelnic sie nie da? :P
Kramer - 2008-07-05, 22:42
nie no felgi juz są uszczelnione tylko chodzi o ten wypustke i o ryzyko zsunięcia :roll:
bRq - 2008-07-05, 22:44
jak nie bedziesz szybko jezdzil to powinno byc ok ;) no i koniecznie musisz miec cisnienie duze w oponach (okolo 2,2? moze wiecej)
Kramer - 2008-07-05, 22:47
a czy ta fegla ma taki wypuscik
Maniek - 2008-07-05, 22:49
Eee ale te felgi chyba wszystkie sa bezdentkowe
Kramer - 2008-07-05, 22:52
a czemu uważasz że są bezdętkowe bo felgi są teraz w malowaniu i lakiernik mówi że nie maja tej wy i wpustki z jednej strony ...
bRq - 2008-07-05, 23:02
slabe foto bo nie widac za bardzo... Ogolnie chodzi o to ze na rancie jest przetloczenie (okolo 1cm od brzegu) na wysokosc 5mm. Na to opona wskakuje przy zakladaniu i sie trzyma ;)
Kramer - 2008-07-05, 23:06
poxilina :D
Maniek - 2008-07-06, 00:15
Ja nie wiedzialem trabantowej albo warburgowej dentkowki
Kruchy - 2008-07-06, 19:22
Lakiernik powiadasz ...
PozDDRo...
Kramer - 2008-07-06, 19:36
hehe nie chciałem cie ujawniac nie wiedziałem czy chcesz ;)
Anonymous - 2008-07-08, 14:06
Kramer, widzę, że jesteś z okolic Łodzi. W tym momencie się przyznaj gdzie poszerzyles felgi [;
Aren - 2008-07-08, 14:57
Kupione od szuberta
Kramer - 2008-07-08, 20:16
true ale ogółem warto polecic gostka z cultstyle niejakiego piotra 64
J.J. - 2008-07-09, 00:41
on robił w cnfie
a tam raczej szczelnie to robią więc śmiało zakładaj opone :)
Kruchy - 2008-07-09, 21:29
Felgi uszczelniłem dla pewności, bo w paru miejscach były pęcherze powietrza w spawach, jednak nie zmienia to faktu, że tu nie chodzi o szczelność a o brak stopki w feldze.
Ale to się wszystko okaże, fele są na ukończeniu także już niedługo będzie wiadomo...
PozDDRo...
Kramer - 2008-07-09, 22:43
ta dam znac i jakieś fotki może ,,,
[ Dodano: 2008-07-25, 22:17 ]
no wiec tak póki co założone bez dętki , jeszcze nie smigane więc wszystko okaże sie na dniach ...
[ Dodano: 2008-08-15, 21:31 ]
ogółem śmiało moge powiedziec, że bez dętek daje rade , auto dojechało do niemcowni i z powrotem, z różnymi prędkościami, czasem miotane po koleinach czasem wchodząc ostro w zakręt... także bez obaw ;]
|
|
|