Projekty - Trabik 601 ... Pokrak.
MC-Maxim - 2008-12-21, 17:10
Sugereujesz ze jest gratem ? :) Nie jest gratem, ino lakier ma zaniedbany :)
maxxx601 - 2008-12-25, 22:39
MC-Maxim napisał/a: | Nie ma tam strasznej korozii, jakies to uciapane wszystko
|
to mnie rozpierdala ciągle :P jak jest inna korozja jak powierzchniowa - czyli na wylot to co konserwować? :D
MC-Maxim - 2008-12-28, 16:56
Za namową Kargula, wydech prowadze w kabinie ... zaraz za pedałami i w podłoge za jaskółka.
bRq - 2008-12-28, 18:58
to lepiej pospawaj go szczelnie...
oczywiscie wziales pod uwage lato i grzanie w lecie ? :D
Sqall - 2008-12-28, 20:48
tak jak Ci już pisałem ja nie jestem przekonany do tego rozwiązania...
Kargul - 2008-12-28, 20:51
a moim zdaniem to najlepsze rozwiazanie niż wiercić w jaskółce i ją osłabiać... jak dobrze pospawa będzie szczelnie, puści odrazu za jaskółka spowrotem pod podłoge i tak grzać nie będzie, naspawa tunel może jeszcze to wygłuszyć wełną mineralną pomiędzy tunelem a wydechem i nie bedzie tak grzać i głośno też nie będzie.
john'ek - 2008-12-28, 21:56
bedzie miec to co kamik:| beda mu sie trampki topic:| ja tez mu mowilem cos na ten temat ale jak bedzie mu zacieplo to przerobi znow:P
MC-Maxim - 2008-12-28, 22:04
Oczywiście, każde rozwiązanie ma swoje plusy i minusy. Wybrałem ewentualne ciepło, zamiast obawy przed szybszym rozkraczeniem sie na drodze :) W odróżnieniu od innych nie puszczam tłumika przez całą kabine. Zaraz za jaskółka bedzie zwrot w podłoge, takze za wiele go tam nie bedzie. Zabezpiecze termicznym szitem, zrobie tunelik, obuduje i nie powinno być źle.
Kargul - 2008-12-28, 22:04
heheh będzie dobrze... jak oblepi tą wełną mineralną, ja to mam na przednim tłumiku, nie nagrzewa sie to tak i jest o wiele ciszej
J.J. - 2008-12-28, 22:09
ja ci mowilem ze przez srodek jasqlki bylo by lepiej [;
kiedys w trampkach byly inne jasqlki :) i tam nic nie bylo wiec...
no ale twoj czoiz :P
MC-Maxim - 2008-12-28, 23:20
Plus ze jaskółka nie uszkodzona, reszte sie zniesie :)
Tym autkiem raczej bedzie jechało sie mega ciężko, takze wydech w kabinie nie bedzie moim największym zmartwieniem :-P
bRq - 2008-12-28, 23:29
a jak wyglada sprawa ze skretem ? :]
MC-Maxim - 2008-12-29, 08:12
Jeszcze musze ładnei podciąc duro, ale nie jest najgorzej. Myśle że przy dobrych wiatrach skręce prawie na maxa. Oczywiscie jadać powoli na płaskim :D
john'ek - 2008-12-29, 11:27
a masz moze foto jak przednie nadkola cioles?
MC-Maxim - 2008-12-29, 12:00
Gdzieś miałem, ale nic ciekawego :) Poprostu uciąłem je o około połowe, zeby przy wyboju nie dobiło gumą o metal. Wieczorem moge Ci posłać.
Aren - 2008-12-29, 14:34
john'ek napisał/a: | bedzie miec to co kamik:| beda mu sie trampki topic:| ja tez mu mowilem cos na ten temat ale jak bedzie mu zacieplo to przerobi znow:P | no ale kamik nie mial pierwszego wydechu, a tu jest wiec moze troszke temperatura ucieknie. no i zakrety :=)
john'ek - 2008-12-29, 18:43
hm niby tak aren niby masz racje kamik nie mial 1 tlumika:D bo on weglara mial ktory byl inaczej rozmieszczony:) ale i tak cieplo bedize miec:P
czekam na foty
MC-Maxim - 2009-01-04, 18:32
Wydech pod podłogą prawie skończony ;-)
john'ek - 2009-01-04, 19:44
łooo widać opony baloniki sa swietne:) a wydech robisz jakies dodatkowe trzymania?
Aren - 2009-01-04, 19:50
w ilu jednak sie udało gibnąc na bok ? :-D
tak jak ci pisalem, obawiam sie ze go konkretnie zmula te zakrety.. najlepiej byloby wywalic tylni tlumik
MC-Maxim - 2009-01-04, 20:36
W 5. Bedzie dobrze :D
TrabiVR6 - 2009-01-04, 22:04
Aren napisał/a: | obawiam sie ze go konkretnie zmula te zakrety. |
Tez jestem tego zdania :-/
bRq - 2009-01-04, 22:13
szczwegolnie ze to 2suw... i olej w wydechu... :-)
MC-Maxim - 2009-01-04, 22:38
Pozyjemy - zobaczymy :-> zawsze jest cos za cos niestety.
john'ek - 2009-01-05, 17:03
przy tej glebie przeciez nie bedzie lecial 120:P jak bedzie jechac 80 max to i tak bedzie happy:) ja tam uwazam ze niech chlopak dziala przynajmniej juz ma na takiej glebie o jakiej marze:P(na ten dzien)
|
|
|