Projekty - Grau Opa
Barkas - 2010-03-19, 15:43
W Warszawie wiosna :)
Bongo - 2010-03-24, 19:45
jak gleba sie szykuje z tego co wyczytalem to bedzie zaj^$@%ty
Kula - 2010-03-24, 20:02
Bongo napisał/a: | jak gleba sie szykuje z tego co wyczytalem to bedzie zaj^$@%ty |
hahaha
Qbs - 2010-03-24, 23:42
aż się poplułem kanapką :lol:
john'ek - 2010-03-25, 09:48
groobo ziomek pocisnął:)
Bongo - 2010-03-25, 15:51
dobra osmieszylem sie ale lubie glebe xd dla mnie wszytkie auta na glebie sa boskie
PS. zrob chociaz cos z tym pozytywem na tyle bo to brzydko wyglada :P przynajmniej niech proste kolko bedzie
Qbs - 2010-03-25, 19:22
Bongo napisał/a: | PS. zrob chociaz cos z tym pozytywem na tyle bo to brzydko wyglada przynajmniej niech proste kolko bedzie |
nie pogrążaj się :)
john'ek - 2010-03-25, 20:42
ale nie w przypadku takiego auta jak ten trab:) on nie po to robił wszystko na igłe żeby teraz dać glebe:) nie jest już takim zboczeńcem jak my:P
Bongo - 2010-03-26, 13:32
qbs nie musisz odrazu z hama jechac :-)
john'ek - 2010-03-26, 13:53
dość OT:) bo Barkas się zasmuci:P no a Bongo:) wystarczy pomyśleć bo później tak komentują;P wiem coś o tym:PP
Bongo - 2010-03-26, 17:49
Ok wujku johnku :P a co do trabika masz jeszcze jakies plany ? :lol:
bRq - 2010-03-27, 00:40
Podejrzewam, ze glowny plan - przeprawa z rejestracja - zostaly juz wykonane :)
Bongo - 2010-03-27, 08:45
na jakim zlocie bedzie mozna go zobaczyc ?? :lol:
Barkas - 2010-03-27, 20:53
Dla mnie ten trabant jest najpiękniejszy na świecie. Nic w nim nie będzie przerabiane.
Co do planów - dwa wcześniejsze (remont i rejestracja) - zakończone.
Ciąg dalszy - zloty i przejażdżki - mam nadzieję że wiele ich będzie :)
Ale uprzedzam - daleko się zapuszczać nie zamierzamy.
Aren - 2010-03-27, 21:06
lawetowóz : } tyle ze tu juz z szacunku do pracy i wlozonego serca do trabanta
gleba ^^ heheh
aguska87 - 2010-03-28, 10:51
Zbyszek, powiedz jak w praktyce wygląda rejestracja na żółte blachy. nie chodzi mi o techniczną stronę, w sensie chodzenie po urzędach, rzeczoznawcach, itd, ale o to co Ci to daje i czego od Ciebie wymagają.
Trabant wyszedł genialnie, ale to już czytasz w każdym poście, więc nie będę się powtarzać. Łódź i Warszawa w osobach Kuchara i Zbyszka mogą pochwalić się Trabantami lepszymi, niż zamierzali to twórcy z Zwickau :)
Barkas - 2010-03-31, 23:02
Hej :)
Dzięki za miłe słowa - mimo iż pochwał jest sporo, każda cieszy :)
Zalety żółtych tablic:
Oczywiste:
- jeden przegląd (wieczysty);
- możliwość wykupowania OC okresowo (to samo jest jak się ma opinię o unikatowości lub auto 40-letnie);
- zniżki na oc (np. pzu);
mniej oczywiste:
- łatwiejsze dochodzenie odszkodowania z oc sprawcy w razie kolizji;
- jak jakiś łepek zrobi rysę czy urwie lusterko to już nie będzie małej szkodliwości czynu;
- szacunek na drodze (łatwiej się włączyć do ruchu, ludzie zachowują odstęp większy z tyłu i takie tam);
- możliwość zarejestrowania auta bez dowodu rejestracyjnego;
wady:
- konieczność zgłaszania konserwatorowi wyjazdów za granicę (dotyczy też aut 40-letnich bez żółtych blach);
- przy sprzedaży za granicę duże kłopoty (trzeba wnieść sporą opłatę za zgodę);
- konieczność zgłaszania konserwatorowi większych napraw;
- teoretycznie odpowiedzialność, także karna, za ew. zniszczenie zabytku;
- konieczność tłumaczenia gapiom "co to za tablice";
- generalnie o auto trzeba dbać.
***
Nareszcie mogę uchylić rąbka tajemnicy. Koniec wodzenia za nos że oryginał i takie tam pierdy :)
Trabant nareszcie wylądował na glebie. Czekam jeszcze na przedłużki wahaczy (by pozbyć się pozytywu) i poszerzone fele oraz opony. Duro już podcięte - wchodzi 8 cali :D
;)
aguska87 - 2010-04-01, 00:42
Barkas napisał/a: | możliwość wykupowania OC okresowo (to samo jest jak się ma opinię o unikatowości lub auto 40-letnie);
- zniżki na oc (np. pzu);
|
ale nawet jak nie ma się żółtych tablic, ale jest dziadkiem można wykupić na kilka miesięcy. co więcej, ta oplata jest niewiele niższa niż za cały rok i się po prostu nie opłaca. Arczer przerabiał to w zeszłym roku
Barkas napisał/a: | konieczność zgłaszania konserwatorowi wyjazdów za granicę (dotyczy też aut 40-letnich bez żółtych blach); |
o tym słyszałam, ale nie wiedziałam, że dotyczy to także dziadków bez żółtych blach. jestem zaskoczona.
Barkas napisał/a: | Nareszcie mogę uchylić rąbka tajemnicy. Koniec wodzenia za nos że oryginał i takie tam pierdy :)
Trabant nareszcie wylądował na glebie. |
a teraz odezwą się obrońcy starych oryginałów :-) . czy gleba nie wykracza za bardzo poza możliwość dokonywania zmian w samochodzie zabytkowym? ;-)
Bongo - 2010-04-01, 08:28
heh qbs i kto tu sie pograzyl.
john'ek - 2010-04-01, 08:46
no Bongo ty bo jak byś troche przypatrzył się foto to Barkas usiadł przy Photoshopie i zrobił glebe wystarczy looknąc na tylne koło które przy robieniu gleby nie ułozy ci się nigdy w tej pozycji:) po za tym przejzyj zdjecia tego auta a zobaczysz orginalne to foto:P
lojciec14 - 2010-04-01, 08:54
Taką glebe da się jeszcze wytrzymać :D Dodało to tylko uroku dziadkowi. Z drugiej strony szkoda, bo pełnego oryginału się teraz ze świeczką szuka :D
Zweitakter - 2010-04-01, 09:02
eee jaki tam orginał :roll:
wszystkie srubki ocynkowane :(
john'ek - 2010-04-01, 09:32
przynajmniej ma pewność, że je odkręci od blachy a nie że będzie odrywał z blachą!!
Bongo - 2010-04-01, 10:02
wiem o tym ze to photo shop ale wyglada genialnie (procz pozytywu)
Aren - 2010-04-01, 11:31
1 kwiecien dzisiaj dla przypomnienia :)
|
|
|