To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
trabantowy.prohost.pl/ppl/gs/forum/

Projekty - ____601____

J.J. - 2012-03-01, 14:57

jakoś nie chce mi się lakierować całej budy na nowo :D
bRq - 2012-03-02, 23:00

dlatego ja czekam ze szpachlowaniem do samego konca jak zawieszenie bedzie skonczone (od poczatku juz mam 4 zmiane w zawieszeniu :lol: ).
Aren - 2012-03-02, 23:16

Wracajac do tematu ;]

uklad paliwowy skonczony, bak z 601 z wlewem od 1,1 na pompce 0,24 bara + zbiorniczek przelewowy z 1,1

znaczek deluxe alu na miejscu

uklad hamulcowy ogarniety

graty do 353 w domu + nowa glowica

jeszcze wydech ostatecznie poprawic i przeglad :D

lisek - 2012-03-03, 07:55

aren : gdzie robisz przegląd i czy na tych wahaczach co masz czy zmieniasz
Aren - 2012-03-03, 08:14

U mnie nie widac ze jest cokolwiek robione bo wzmocnienie od dolu wyglada jak oryginalne. Najpierw atakuje normalna stacje diagnostyczna tyle ze na waskich kolach, jak beda problemy to cos sie wymysli
lisek - 2012-03-03, 09:53

w Żaganiu jest dobry przegląd :D ale nie ten na kolejowej tylko ten drugi
Aren - 2012-03-03, 11:31

Ta na kolejowej od rafala chcieli papier homologacje na glebe hahah
lisek - 2012-03-03, 12:54

na kolejowej to czuby ale ten drugi jest spoko właśnie jesteś już w Żarach, i mas zmoże gumki pod alu, chrom klamki bo ja mam od plastikowych i wygląda to okropnie
Aren - 2012-03-03, 16:22

Nie ma mnie jeszcze, gumek chyba nie mamy a resor odbiore w tygodniu bo nie mialem czasu.

Koniec ot! W tygodniu porobie jakies foty moze

Zdunsky - 2012-03-06, 00:44

Do tej pompki conie to mi sie wydaje ze trzeba tak. Z potencjometrem czy opornikiem to musisz najpierw rozkminić jaką moc ma ta pompka. Jeśli nie ma w papierach od tej pompki to wepnij miernik w obwód i zobacz ile amper pobiera jak zatkasz przewody paliwowe (W=V*A) potem biegiem do sklepu elektronicznego kupujesz potencjometr np 50 Wat czy ile tam ci wyjdzie na 12v i możesz regulować ciśnienie.
Aren - 2012-03-06, 08:22

Jeszcze musze sprobowac obrocic zbiorniczek przelewowy tak jak marszal mowil.

Zrobilem uklad paliwowy, pompka 0,24bara, przewod paliwowy 8mm, przelewowy 6mm i 8mm do gaznika.
Podlaczylem pompke, zalalem paliwo i przelew nie nadaza odbierac paliwo i leje w gaznik az sie przelewa w ziemie.. :/

i teraz wlasnie jest rozkmina co zrobic zeby spowolic przeplyw beny




z lepszych info, audio gotowe, jednostka Pioneer jakis tam, tweetery z przodu wpasowane w polke pod deska, z tylu kultowe Pioneery na polce, wszystko na wzrotnicach, wzmacniacz alpine i woofer 20 cm bandpass. Radio mam pod kanapa z tylu jak i wzmacniacz .
Do bagaznika nie wchodzi juz nawet butelka mineralnej...

Aren - 2012-03-10, 20:29

No i stało się to czego nie chciałem



Uploaded with ImageShack.us


pierdole ten bak w bagażniku przy 601, wleci 353 to wróci bez pompki



kierunki ogarnięte, przełącznik byl poryty

Qbs - 2012-03-11, 00:17

Aren napisał/a:
pierdole ten bak w bagażniku przy 601, wleci 353 to wróci bez pompki

nie wymiękaj, pogłówkuj jeszcze chwilkę. Nie wiem czy zadajesz sobie sprawę, że przy 353 będziesz miał 10 razy więcej takich rozkmin przy których ręce opadają.

Bross - 2012-03-11, 02:59

Mnie tu coś nie pasuje z połączeniem o którym mówi Aren, ...
powinno być tak

i powinno działać bez problemu ,to że zalewa gaźnik nie jest winą pompki która podaje paliwo i po drodze rozdziela ciśnienie i paliwo na powrót. 0,24 bara nawet Niemce stosują w 601.
czy masz sprawny zaworek iglicowy pływaka. :?:

szkoda ,że nie zrobiłeś przewodów w miedzi,
Ja żałuje ,że dałem gumowe przewody paliwowe wewnątrz w miejscu gdzie z wnętrza przechodzą pod maskę szybko parcieją co rok zmiana kwałka 1m przewodu.... Teraz do 353 lądują miedziane i tekelan także problem z głowy. Polecam.

Aren - 2012-03-11, 10:26

Strzałkami na zbiorniczku się sugerowałem. wcale tak nie jest jak pokazałeś na tym rysunku


OD GÓRY:
- przelew
- zasilanie z pompki
- zasilanie do gaźnika




Qbs napisał/a:
ren napisał/a:
pierdole ten bak w bagażniku przy 601, wleci 353 to wróci bez pompki

nie wymiękaj, pogłówkuj jeszcze chwilkę.


W piątek przyjedzie do mnie do pomocy Czarny z Legnicy z pompką od webasto która podobno sama się rozłącza gdy ma zbyt duże ciśnienie, czyli ma to zadziałać bez tego zbiorniczka przelewowego

Qbs - 2012-03-11, 12:36

Aren napisał/a:
OD GÓRY:
- przelew
- zasilanie z pompki
- zasilanie do gaźnika


w ten sposób masz to bez sensu podłączone, bo w chwili obecnej działa to tak samo jak by tego zbiorniczka nie było i bezpośrednio z baku paliwo szło do gaźnika :/ teraz zbiorniczek nawet nie ma kiedy się wypełnić i przelać. poza tym sprawny pływak i zaworek iglicowy nie powinien dopuścić do przelewania.

powinno to być połączone tak jak bross pokazał.

Aren - 2012-03-11, 12:47

jestem pewny, że podłączylem to na 100% tak jak pokazują strzałki.

faktycznie jest to bez sensu.. :/ dobra, spróbuję jeszcze zmienić tę kolejność, ale na nieodpalonym silniku to troche głupota sprawdzać to, zakładam 3ci gaźnik i nadal źle chodzi

na rafala gaźniku chodził na półssaniu, na pełnym ssaniu lał w ziemie, na gazniku z henka nie chodzil dobrze w ogole, teraz ten co mam to chodzi w miare ale jak dodaje gazu to jest moment zamuły i dopiero przyśpieszają obroty. do tego strasznie szybko znika paliwo, 1L w ciągu 20 min pracy?


może ma ktoś gaźnik który będzie chodził napewno albo może znajdzie się ktoś tak szarmancki i kochany że wyślę do niego moj gaźnik i mi za opłatą wyreguluje go?

lisek - 2012-03-11, 13:01

takie małe ot aren jakbyś miał kogoś kto ogarnia dobrze gaźniki daj mi znać bo tez muszę coś do siebie wystrugać
Qbs - 2012-03-11, 13:27

Aren napisał/a:
może ma ktoś gaźnik który będzie chodził napewno albo może znajdzie się ktoś tak szarmancki i kochany że wyślę do niego moj gaźnik i mi za opłatą wyreguluje go?

gaźnik reguluje się na rozgrzanym i odpalonym aucie, więc wysyłka nie wchodzi w grę, poza tym jest to banalnie proste, bo jest jedna śruba regulacyjna. Co najwyżej można go zregenerować, bo jeśli jest już wysłużony to regulacje na nic się nie zdadzą.
wyślij go do jakiejś firmy która się tym zajmuje np do tej http://www.reges.pl/gazniki.htm tam pewnie ci ustawią przepustnice i ustawią poziom paliwa a skład mieszanki ustawia się na ucho jak już go założysz.

Bross - 2012-03-11, 20:55

Zrób tak jak narysowałem schemacik i powinno działać miałem tak i było dobrze.
po za tym Aren trochę mnie nielubi.... Jeśli jednak coś Cię nakłoni to urzyj miedzianej rurki wygiętej w pożądanym kierunku inaczej możesz złamać króćce.

Geras - 2012-03-12, 18:52

ja tam gaznik zrobilem z ksiazka dokladnie kazda dyszka ;] i chodzi nie do konca dobrze bo jeszcze kwestia zrobienie nowych tulejek bo falszywe lapie i zmienia obroty a tulejki beda z fosforo-brazu :D Jest bardzo odporny na ścieranie i zgniatanie moj dziadek tokarz robil to siebie w syrenie mam jeszcze jeden gaznik na ktorym silnik chodzi jak zegar a regulacja tych gaznikow jest bardzo prosta .

ja polecam gaznik ten z mala komora plywakowa (starsze typy ) chyba 28 HB 2-4, wex ksiazke kurskiego rozbierz go calego wydmuchaj i poskladaj daj tokarzowi zeby ci tulejki zrobil na osce '

a tu masz to przelewanie
Kontrola urządzenia rozruchowego

W przypadku zauważenia zwiększanego zużycia paliwa lub stwierdzenia objawów zbyt bogatej mieszanki należy sprawdzić szczelność zaworu obrotowego urządzenia rozruchowego.

W tym celu należy (przy nagrzanym silniku) wykręcić całkowicie śrubę oporową przepustnicy oraz wkręcić do oporu śrubę regulacji mieszanki biegu jałowego i następnie sprawdzić, czy silnik pracuje przy zamkniętej przepustnicy bez włączenia urządzenia rozruchowego. Jeżeli silnik w tych warunkach. pracuje, świadczy to o nieszczelności zaworu obrotowego urządzenia rozruchowego, powodującej przecieki paliwa do gardzieli.

Wadę tę można usunąć przez przetoczenie i dotarcie powierzchni zamykającej zaworu obrotowego lub przez wymianę urządzenia rozruchowego.

tu masz jeszcze

http://jazzu.republika.pl...nik/gaznik.html

a gaznika nikt ci nie ustawi musisz sam ustawic na swoim silniku a juz w ogole na swoim wydechu ;] tak jak pisze qbs ustawia ci tak jak sam mozesz to zrobic krok po kroku z ksiazka jak juz tak sobie (wstepnie ustawisz i poskladasz to wtedy na cieplym silniku mozesz sobie regulowac

Aren - 2012-03-20, 19:19



lisek - 2012-03-20, 19:45

mimo że już widziałem trabanta parę razy na żywo dalej się zadziwiam jaki on jest zajebisty, niema co gratuluje projektu
eMTi - 2012-03-20, 19:46

miażdży... 8-)
J.J. - 2012-03-20, 20:43

robi robote :}


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group