Projekty - [1.1] Trabi Polo Kombi 1.6SV
Bross - 2012-03-28, 23:56
.....pisząc to miałem nadzieje na "inteligencje tuningowców"...
Pewnie ,że możne kupić nawiercane nacinane.
Ja oddaje moje tarcze do na trasowania i na podzielnice ot to ,każdy kto szanuje oddał by to zrobić profesjonalistom.
Nawiercenie samemu to więcej jak pewne ,że tarcza będzie miała bicie.
marszal - 2012-04-01, 18:01
Przy tak malej srednicy nawiercanie nacinanie i tak nic nie da poza wygladem lepiej zainwestowac w lepsze klocki :D
Placik - 2012-10-08, 19:13
Wreszcie po pół roku znów trochę ruszyłem z trabantem.
Pomalowałem komorę silnika, zamontowałem maglownice z CC/SC.
Z maglownicy drążki są za bardzo pod kątem, ale to sie w miarę wyprostuje tylko zawieszenie muszę obniżyć co najmniej 10cm. Strasznie wysoko stoi Trab na zawieszeniu z corsy.
No i w końcu też silnik osadziłem i mam nadzieje ze już tam zostanie i nie będę musiał go już ponownie wyciągać.
Ponti89 - 2012-10-09, 08:39
A sprawe z biegami jak rozwiązujesz ? zostawiasz oryginalny wodzik ten przy skrzyni ?
bo u mnie za bardzo nie ma miejsca na niego i chyba bede musiał zrobic tak jak pisałem na czacie, ze jedynka do tyłu w miejscu 2 ;)
nie lepiej było niżej zamontować ten magiel ? pod wzmocnieniem ?
http://imageshack.us/a/img51/646/0117ml.jpg
pzdr
Placik - 2012-10-09, 17:29
Cytat: | zostawiasz oryginalny wodzik ten przy skrzyni ? |
TAK. Ale troszkę przerobiony-skrócony
Cytat: | nie lepiej było niżej zamontować ten magiel ? pod wzmocnieniem ? |
Magiel dlatego tak wysoko żeby było miejsce na wodzik/wybierak
Bross - 2012-10-12, 16:38
Placik, Tak patrzę na nieuzbrojone auto i kąt pochylenia drążków lepiej zrób sobie miejsce na drążki kierownicze bo z tego co widzę obniżenie jest nieuniknione.
Masz łatwiej niż zwykle w przypadku obniżenia dałeś McPhersony z Corsy więc gotowy zestaw obniżający się kłania nisko.
Placik - 2013-02-05, 22:32
No i wreszcie znowu troche ruszyłem z tarbim.
Zrobiłem kolumnę kierowniczą i wmontowałem kierownicę
W końcu duro na swoim miejscu, poprawiłem i pomalowałem podłogę.
Wstępnie farba anty korozyjna ale na to przyjdzie chlorokauczuk.
Dopiero teraz pociągnę trochę elektryki i odpalę silnik
Robota małymi kroczkami ale byle do przodu
pingor - 2013-02-06, 19:03
No ładnie ładnie :lol:
Tylko błagam wrzucaj foty na jakiś serwer normalny bo tutaj są nieźle zmasakrowane i aż oczy bolą :-P
J.J. - 2013-02-06, 19:57
kliknij na nie.
Placik - 2013-02-06, 21:28
Jak sie kliknie na foty to się otworzą w wyższej rozdzielczości tzn w takiej jakiej robiłem "kalkulatorem"
Placik - 2013-02-26, 20:30
Prace nad trabantem weszły w kolejną fazę tzn. silnik całkowicie na swoim miejscu wiązka z sterownika poprowadzona w peszlach i silnik odpalony. Zagadał za drugim kręceniem.
Teraz już będzie z górki
Filmik jedno z pierwszych odpaleń trabanta
bRq - 2013-02-26, 21:04
to jak juz wszystko chodzi to wrzucic 2.0 to zaden problem :D
Placik - 2013-02-26, 21:36
Taaa... yhy...
Najpierw tym wyjadę i się naciesze
2.0 to znów od początku, inna skrzynia, pierdziele to...
pingor - 2013-02-26, 22:57
Oj tam 2.0 od razu xD
Ja się cały czas czaje na 1.4 z golfa. Fajne osiągi a dobre spalanie ]:>
I może kiedyś by się go zaturbiło.
A 2.0 to już mały pochłaniacz paliwa hehe
Ponti89 - 2013-02-26, 23:41
Placik napisał/a: | aaa... yhy...
Najpierw tym wyjadę i się naciesze
2.0 to znów od początku, inna skrzynia, pierdziele to... |
a bo Ty masz jaką skrzynie ? f13 tak ?
ja mam f20 i wieksza wlasnie ;/ Z 2.0 to pierdzielenia za duzo w trabie z Opla ;p
pzdr
TrabiVR6 - 2013-02-27, 00:15
pingor napisał/a: | A 2.0 to już mały pochłaniacz paliwa hehe |
Mam troche inna teorie :P
Maly silniczek sie meczy a duży ma nadmiar mocy i moze sie okazać oszczedniejszy niż mniejszy W moim przypadku VR na trasie 90 km/h spalanie 6,5L/100km ;]
pingor - 2013-02-27, 10:04
Jako drugie auto w domu mamy Focusa kombi (USA) 2.0 w automacie i w mieście przy mojej jeździe to z 12l, a trasa to jak się wyprzedza to może do 8l się zejdzie ]:>
Ponti89 - 2013-02-27, 10:49
to i tak jeszcze malo ;)
Placik - 2013-02-27, 13:55
Ponti89 napisał/a: | Placik napisał/a: | aaa... yhy...
Najpierw tym wyjadę i się naciesze
2.0 to znów od początku, inna skrzynia, pierdziele to... |
a bo Ty masz jaką skrzynie ? f13 tak ?
ja mam f20 i wieksza wlasnie ;/ Z 2.0 to pierdzielenia za duzo w trabie z Opla ;p
pzdr |
Tak mam tą F13 ona jest do smal block. W oplu powyżej 1.8 włącznie to bigblock wiec za mało miejsca. Ogólnie oplowskie skrzynie są większe w porównaniu z VW.
Te 1.6 w zupełności mi w tabie wystarczy, a nie wykluczone że sie podciągnie go troszeczke na mocy. Na półce już leży i czeka wałek z kadeta 1.3s,jeszcze przepustnica z 1.8 do tego nowe panewki, pierścienie itp i będzie dobrze
Ponti89 - 2013-02-27, 15:11
sa strasznie duze! i najgorsze to, ze nie ma tylu różnych co w VW ze moge zawsze przypasować ;/ silnik 2.0 jako tako wchodzi na spokojnie ale ta skrzynia pierdzieli wszystko ;/ więc sanki ładnie rzeźbić trzeba bo nie chce zeby mi silnik wystawał nad maske choć i tak jest stosunkowo wysoko już miska olejowa ;/
pzdr
Placik - 2013-02-27, 19:09
Dokładnie Ponti89 silnik wchodzi a ze skrzynią kłopoty. Dlatego też rzeźbiłem sanie aby silnik nie wystawał ponad maska i półosie były w miarę prosto. A miska tak jak mówisz jest wysoko od sanek. Z tym swapem od opla to pod górkę nic nie jest łatwe
Bross - 2013-03-03, 22:03
Placik, Trabant ma coś więcej wspólnego z VW niż z Oplem dlatego u Ciebie pod górę z tym swapem, ale spoko, przecież niewiela Ci zostało.
Już pali ,a nawet jeździ, więć powoli składaj i widzimy się u Hani :D
sobol2 - 2013-03-03, 23:20
pingor napisał/a: | Oj tam 2.0 od razu xD
Ja się cały czas czaje na 1.4 z golfa. Fajne osiągi a dobre spalanie ]:>
I może kiedyś by się go zaturbiło.
A 2.0 to już mały pochłaniacz paliwa hehe |
Mi tam 1.8 ADL na trasie schodzi do 5.5
Sqall - 2013-03-04, 01:04
Ja myslałem, że jak się szlachta bawi to na koszta (paliwa) nie patrzy :D chcecie oszczędnie to zamiast modzić traba jakies inne auto kupcie :P
bRq - 2013-03-04, 19:27
Polo 86C2F 1.4D pali na trasie 4L/100, a po miescie 5 :P
|
|
|