Warsztatowo - [1.1] Amortyzatory
Ponti89 - 2011-07-08, 10:22
Jak się da rozebrać to tak samo :)
Ja mam dwie wersje :P ktore dają sie rozkręcić i te ktore nie :P musisz zobaczyć u siebie ;p a jak się dają rozkręcać to tak samo :)
oldschool - 2011-07-08, 10:34
aa faktycznie, jeden mam rozbieralny a drugi nie:-P
a sprężyn nie masz dla mnie? :-P
oldschool - 2011-07-08, 10:44
a Tak miałem do teraz:P
Ponti89 - 2011-07-08, 11:13
NIe lepiej było je obciąć już ;p?
bałbym się tym jezdzić :O
hehe i nie nie mam :D ale jak chcesz sprężyny to poszukaj na forum Vw POlo :) tam mają często na sprzedanie :) chodzi mi o sprężyny na przód :) tylko bedziesz musiał przerobić dolny talerzyk bo od Polo są szersze :)
pzdr
oldschool - 2011-07-08, 12:17
a na takich -40 jak to wygląda? w miare czy wysoko?
Ponti89 - 2011-07-08, 14:49
ja mam - 60 i gleba jest bardzo nisko :P Praktycznie o wszystko zawadzisz ;p sanki to z 5cm od ziemi są ;p jak nie mniej ;p jak nie chcesz dużej gleby to - 40 powinny być ok :P
pzdr
marszal - 2011-07-08, 15:07
wez pod uwage jaka felga o opona
bRq - 2011-07-08, 16:27
Ja mialem sanki 3cm od ziemi i rzadko kiedy haczylem nimi :P za to tlumik dostawal ostry wpr... :D
Zdunsky - 2011-07-08, 20:08
Kamik najlepiej z tym tłumikiem rozkminił i pociągnął przez kabine. :D
Młody95 - 2011-08-30, 00:12
Panowie to ja się podepne żeby nie zakładać nowego tematu :) chodzi o glebe :) JAkie amorki i sprężyny przód i jakie amorki i sprężyny tył chodzi o polo 1.1 trzeba coś przerabiać czy wszystko pasuje plug&play?
Ponti89 - 2011-08-30, 09:08
Temat "GLEBA" 11 stron :) poczytaj :)
pzdr
Młody95 - 2011-08-30, 18:44
Wiem czytałem ale tam nie pisze nic konkretnego . Chciał bym tylko się dowiedzieć jakie amorki i jakie sprężyny i co przerobić i tyle
Ponti89 - 2011-08-30, 22:18
To jedynie p&p pasuje Trabantowe ;p wszystko inne trzeba i tak przerabiać ;p
Najprosciej skrócić i usztywnić oryginalne Trabantowe amorki :) (rozkręcić, wyjąc tłoczysko, skrócić odpowiednią ilość, zalać gęstrzym olejem np z lagów od motorów, skręcić itd, no i uszczelki powymieniać)
opcja druga wkłady sportowe od polo 86c albo golfa 1 :)
sprężyny najprościej oryginalne skrócić, z innymi to trzeba dobierać, jak trochę większe to talerzyk dopasować :) z polo 86c są szersze wiec musisz dać inny talerzyk, ja mam takie springi i dopasowałem oryginalny talerzyk własnie z polo do amorów trabanta.
Albo bawić się w gwint ale to droga zabawa i dla bardziej wtajemniczonych :D
na tył to za bardzo nie wiem co :P Amorki od poloneza przednie, ale tez trzeba cos przerobić ;p sprezyna przednia na pół ciachnięta od poloneza, tylko tez trzeba talerzyki poszerzać :)
cięzka sprawa ogólnie jak z czymś innym chcesz wojować :D
pzdr
Bross - 2011-09-01, 17:51
Ja mam tył polonez truck cięta fedra i talerzyk spawany
przód amortyzatory plus wkłady KYB od vw polo.
w Trabie (1,4 /1,6)
aratoja - 2011-09-20, 12:05
a z polo 86c to jakie springi braliście?? -80 przód i -60 tył nie będzie za nisko w 1.1??
Zdunsky - 2011-09-20, 16:17
Koza bedzie :D
aratoja - 2011-09-20, 20:12
koza?:P
Zdunsky - 2011-09-20, 20:57
Zrob niżej jak -80 to powiem ze sie przeliterowałem bo mogło być Kozak :D
Psia kostka sam swojego musze doprowadzić bo stoi na tych kobyłkach z pół roku nie ruszany...
PewQ - 2011-09-25, 09:19
Mam pytanie co do wkładów od vw polo bo chyba do końca dobrze tego nie zrozumiałem :)
Otóż posiadając amortyzatory 1.1 wyciągam z nich całą zawartość tzn uszczelniacze, tłoczyska i w ogóle wszystko i do środka amortyzatora 1.1 wkładam np taki wkład http://moto.allegro.pl/vw...822908837.html. Przetaczam amor 1.1 na tyle aby jego górna krawędź zrównała się z wkładem i wtedy dorabiać nakrętkę która trzymała by wkład wewnątrz amora?
Aren - 2011-09-25, 10:44
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Wyciagasz oryginalny wkład z kolumny, wkładasz "sportowy" i skrecasz spowrotem
bRq - 2011-09-25, 16:33
Aren napisał/a: | Wyciagasz oryginalny wkład z kolumny, wkładasz "sportowy" i skrecasz spowrotem |
Nie, dobrze kolega napisal. Jak wlozysz amor z Polo do obudowy amora Traba (to co pozostaje po wyjeciu tloczyska, uszczelniaczy, oleju itd.) to zobaczysz ile musisz skrocic obudowe. U mnie bylo to okolo 34mm jak dobrze pamietam (dokladnie tyle ile na CT pisze, zeby tulejke na dno wkladac). Tulejki nie dajemy, bo opcja z tulejka jest do seryjnego zawieszenia, a nam zalezy na nizszym i twardszym stad skracanie obudowy :)
Na serio w tym temacie jest wszystko napisane :)
Aren - 2011-09-25, 22:14
a too soory myslalem ze jak w vw polo jest
hehepack - 2012-05-24, 17:02
wybaczcie że odkopię.
chodzi o te wkłady ??
http://allegro.pl/amortyz...2320442317.html
ile się skraca starą obudowę ??
Aren - 2012-05-25, 08:58
okulary i przeczytaj trzy posty wyżej
Cytat: | U mnie bylo to okolo 34mm jak dobrze pamietam (dokladnie tyle ile na CT pisze, zeby tulejke na dno wkladac) |
hehepack - 2012-05-25, 09:58
przepraszam , umknęło mi.
pozostała druga część pytania, czy wkład od golfa I też pasuje.
bo są na allegro za śmieszną kasę wkłady Magneti Marelli
|
|
|