hape - Co dziś zrobiłeś przy swoim Trabancie ?
Bross - 2013-06-18, 13:36
[ Dodano: 2013-06-18, 14:36 ]
Cherry.
No tak Costa coś tam podziałał... głównie nocą po parę godzin.
Zostało odebrać zwrotnice z zakładu spec... z Dąbrowy Górniczej ,skrócić półosie i zrobić heble. ,aaaaa i wstawić szybę i dokręcić listwy.
Orange
Jestem po kolizji usztywniony więc nie mogę wiele zrobić, zresztą zdrowie liche... to i tak sił brak na głupi wydech więc pomarańcza właśnie jedzie na warsztat układów wydechowych.
Violka
Wyczyszczone zaciski ,nasmarowane jarzma i założone nowe klocki hamulcowe
(motirex-owe Steinchoff SM601 wytrzymały przy 1,6 42tyś km ,polecam je ,wprawdzie trochę syfią ale nie piszczą i działają)
Nasmarowane i skontrolowane przednie zawieszenie.
Wszystkim życzę szerokości i NIE dostąpienia zaszczytu kolizji od Tyłu.
[ Dodano: 2013-06-27, 20:42 ]
Zebrałem trochę zdrowia w garść i zrobiłem łożyska i hamulce z tylu we Violce.
zostało jeszcze ogarnąć korektory ale to po OBT :D
[ Dodano: 2013-06-29, 16:00 ]
Pomarańcza
Z racji lepszego samopoczucia i sprzyjających warunków pogodowych wymontowałem resor z Pomarańczy bo ten co zawiozłem to do niczego się nie nadaje.
Jak wszystko ogarną to wrzucą UP w moim temacie.
[ Dodano: 2013-06-30, 13:40 ]
Do Pomarańczy zakupiłem Tarcze 239/10, klocki, oraz komplet szczęk na tył bo jakoś licho się zatrzymywała.
[ Dodano: 2013-10-08, 23:43 ]
Wpadłem na ciekawy sposób likwidacji zbiornika wyrównawczego za pomocą korka z motocykla HONDA CBF600
Korek jest na tyle sprytny ,że nie jest jednością z chłodnicą ,a jedynie zawiera trójnik i przelew co jest montowane w najwyższym pkt silnika tak by się ładnie odpowietrzało.
dało by rade sporo przeskoczyć w tym temacie tym korkiem.
KamiL_ON - 2013-11-02, 18:51
A ja dzisiaj wstawiłem (s) na kobyłki i odkręciłem koła :-)
Nie ma odwrotu.... prace muszą iść w jedynym słusznym kierunku...
PozDDRo
KamiL_ON
J.J. - 2013-11-03, 10:45
fajny temat, szkoda, że umarł na tyle czasu :(
KamiL_ON - 2013-11-03, 14:55
W sumie nie dziwi mnie to, bo dzisiaj hobby jakim jest (s) w moim przypadku zeszło na czwarty albo nawet i piąty plan. Tak to już jest, że starzejemy się, zakładamy Rodziny, zmieniamy miejsce zamieszkania, etc. ... a młodej krwi nie przybywa i nie stać jej na Trabanty, bo ta zabawa do takich nie należy w dzisiejszych czasach. O części trudno i trzeba się nakombinować, żeby coś do sensownej "kupy" sklecić.
Pielęgnujmy to co mamy, bo za chwil kilka to na palcach jednej ręki będzie można policzyć jeżdżące egzemplarze.
PozDDRo
KamiL_ON
Sqall - 2013-11-03, 16:25
Dobrze gadasz, mi z czasem tez chęci odchodzą. Za to mam coraz większą na coś nie trabowego.
Bross - 2013-11-04, 01:03
Sqall, podobnie i u mnie....
J.J., temat umarł bo ludzie tylko zaglądają i nie odpisują.
,że niby nie ma o czym gadać... ja przez kilka miesięcy dokładałem kolejne zdania do niniejszego tematu o drobnych postępach ,niestety Mnie Nikt nie lubi :D
J.J. - 2013-11-04, 09:05
dziwisz się? rudy jesteś :P
Ponti89 - 2013-11-04, 11:01
Tez bym zanabył juz coś innego :p
teraz czekam na adaptery do tarcz na tył i skrócenie półosi, myslalem ze w tym roku sie przejade jeszcze ale zima idzie to cieplej raczej nie bedzie więc i zaraz chęci brak :p odpalony, przepalony kontrolnie tylko i tyle ;)
pzdr
J.J. - 2013-11-04, 11:19
no ja trzaskam zapraweczki :)
KamiL_ON - 2013-11-04, 20:39
:-) aż się cieplej zrobiło...
pingor - 2013-11-04, 21:46
Zima idzie i coś się dzieje :D
To dobrze, bo trochę napędzi do prac i ożywi forum ;)
Ja też mam już auto w proszku i na tył wkładam tarcze ;p
Sqall - 2013-11-04, 22:51
pingor, jakie tarcze? Daj update, chętnie zobacze bo myslalem o tym samym.
pingor - 2013-11-04, 23:09
Na razie robie tył, na czopach i zaciskach z GTI. Tarcze 226 mm (4x100)
Chce podnieść czop wyżej żeby całe auto zeszło niżej i tak pokombinować żeby felga weszła głębiej - jak zrobię redukcje 10 mm + czop i tarcza to wyjdzie tak samo jak bębny. Czyli felga albo się nie ruszy albo wyjdzie 1-2mm na zewnątrz. I kombinuje żeby inaczej to rozwiązać i zyskać chociaż grubość redukcji i dać może 1" negatyw jeszcze. Bo miejsce do amorka jest niby żeby trochę przytulić felgę. Nie dużo ale coś tam jest.
Obniżyć tyłu już inaczej nie idzie bo wiszę na wahaczach xD Więc jedyna opcja to przenieść całe koło wyżej. (ok 25-30mm w górę ma iść), wtedy być może już nad bałwanek felga będzie wchodzić. To wgl było by najlepiej. Ale to wszystko wyjdzie w praniu.
Może chociaż na 1' ranty wystarczy ;) To już coś... Chociaż najbardziej bym chciał 1,5'
Jakiś camber na przód też planuję i zrobić rant do rantu z max 1mm luzem :D (czyli obniżka przodu o ok 15-20mm)
Aktualne fot na bębnach jeszcze
PS. jak myślisz o 256mm albo 280mm z przodu to trzeba zrobić sobie specjalnie redukcje (adaptery) na zaciski. Wygląda to mniej więcej tak:
Będę je projektował jak starczy finansów ;)
Jak chcesz mogę Ci potem udostępnić
Pomysłów w głowie multum, ale ciągle jakieś inne wydatki i tak odkładam pomysły wciąż na później... :(
Ale mam nadzieję że chociaż część planów się uda zrealizować
Sqall - 2013-11-04, 23:31
Ja przod mam na standardowych mikodach i działa to bdb wiec nie bede zmieniał. Nie rób za dużego nega z przodu bo słabo sie jezdzi... Co do tego koła tył to nie będzie problemów. Wystarczyło by dorobić odpowiednie mocowanie i przerobić wahacz.
Ponti89 - 2013-11-04, 23:49
Ja mam tarcze od Golfa tak samo na tył :)
udało się bardzo okazyjnie wyrwać ostatnio ;)
zaciski rozebrać, pomalować itd :)
pingor - 2013-11-05, 08:39
Sqall napisał/a: | Ja przod mam na standardowych mikodach i działa to bdb wiec nie bede zmieniał. Nie rób za dużego nega z przodu bo słabo sie jezdzi... Co do tego koła tył to nie będzie problemów. Wystarczyło by dorobić odpowiednie mocowanie i przerobić wahacz. |
Nie wiem czy nie dospawam do wahacza blachy do której przykręce czop, ale od strony amortyzatora, żeby nie wyszło mi nic dalej niż oryginalnie jest wahacz.
A camber z przódu ma mieć możliwość regulacji ;) I jak się będzie kijowato jeździć to będzie ustawiony na 0,0. A będę go robił z racji na możliwość wywalenia gumy, bo nie chcę znowu spawać amortyzatora żeby zejść te 15-20mm
Sqall - 2013-11-05, 11:41
Tak w ogole, to jakim cudem ci siadł wahacz o bude jak Ty nie masz az takiej gleby? Fokaz foto jakies.
pingor - 2013-11-05, 12:10
Nie mam dzwonkow i jak opuszcze auto to opiera mi sie wahacz o bude. Wiec musialbym dorabiac dzwonki i skracac amortyzator. A jak skroce amortyzator to tez mi sie moze oprzec o bude wiec najmniej problematyczne bedzie podniesc czop o 25-30mm i po problemie. A w ten sposob moge takze zmieniac negatyw na mniejszy lub wiekszy dajac podkladke pod czop. Zdjecia wahacza nie mam jak sie opiera. Ale mam fot amora na aucie.
Za to z przodu muszę zastosować się do rady TrabiVR6 "zamienić stronami wąsy zwrotnicy wtedy galki dasz odwrotnie" - bo aktualnie mam wycięte nadkole na drążki aż do wspornika i luz jest naprawdę nieznaczny... i zostaje mi tylko odwrócić wąsy i liczyć że tyle wystarczy ;)
[ Dodano: 2013-11-23, 16:32 ]
Udało się zjeść około 25 mm z przodu jeszcze ;)
Tylko jakieś łożysko muszę wykminić.
Ale teraz jest w końcu rant do rantu i sanki nawet minimalny luz mają jeszcze.
Bross - 2013-11-23, 16:57
Jest mega :D też mam parę fotek jak miałem tak nisko Fioleta :D ale rozdarłem środkowy tłumik :D i podniosłem.
Porobiłem ostatnio parę drobiazgów ,ale to mało widoczne i tylko mnie drażniące sprawy :D
Dziś otrzymałem paczkę z Kloszami starego typu ,są trochę zmatowiałe ale papier 2500 na mokro i pasta politur-owa dała dobry efekt - po lewej zmatowana ,a po prawej wypolerowana pastą politurową.
przydała by mi się grubsza pasta ,ale nie mam. Zresztą na Małego ReFresh mam czas i ogarniam powoli detale.
[ Dodano: 2013-11-29, 20:18 ]
Mam wolny weekend i otrzymałem co nieco z hurtowni :D to się zabrałem za małe ReFresh na przyszły rok :D
niewielka różnica z tym ,że tu wszystko jest nowe.
Gąbka 20mm
Biała lamówka (biza ,kedra)
eko no i "welurek"
pingor - 2013-11-29, 20:51
Co to za element który poprawiałeś ? pokaż fot całości
Sqall - 2013-11-29, 23:31
Dokładnie, też sie zastanawiam co to.
Bross, masz jakies kierunki starego typu na sprzedaz moze?
Zdunsky - 2013-11-30, 14:43
kanapka
????
Bross - 2013-11-30, 16:23
Zdunsky, wygrał quiz. :D
Udało się skończyć. Czas zabiegu 14 godzin.
Kompletna wymiana gąbki, podbicia ,materiału ,eko-skóry, lamówki oraz elementów napinających materiał
(taka prasowana tektura) w sposób "na rant".
Niestety to tylko 1 z 2 elementów tylnej kanapki.
Nie mam maszyny do szycia dlatego tak długo, po za tym lepiej dociągnę materiały ręcznie.
PeQ200 - 2013-12-16, 18:27
A ja jako postanowienie noworoczne mam ruszyć dupę wreszcie ;) I jak na razie karteczka coś tam porozpisywane :) Allegro, tablica, telefon, i stan konta :P I jakieś klamoty się powoli ogarnie ;)
pingor - 2013-12-23, 16:18
Dzisiaj udało mi się przygotować tylne wahacze już pod redukcje to tarcz :)
Wszystko pomierzone i wyrysowane w Cadzie czeka na wycięcie.
Dostałem też kierownicę i musiałem przymierzyć jak będzie pasować :)
|
|
|