Projekty - [601] Geras Trabi Toruń "STEFAN"
Aren - 2011-10-25, 22:40
dzikU napisał/a: | nie widzę sensu zalewania takich miejsc żywicą
| dokladnie
Bross - 2011-10-25, 22:54
Bo bywają wredni ludzie co im przeszkadza ,że "German" a takie składania widać pod lampą między zderzakiem... a tak na poważnie dodatkowe zabezpieczenie przed dostawaniem się tamtędy wody do bagażnika. czasem Klej (patex) potrafi odpuścić np bo ktoś Ci zajechał , unik i w bagażniku skrzynka robi bum w duroplast i już rozklejony. Lepiej przykręcić chociaż na 3 wkręty i zamaskować włóknem. Ja jestem zadowolony póki się 3ma i nic nie pęka.
A jaki jest sens zalewania przedniego pasa z duro :?: pod lampami i kierunkowskazami hę :?:
dzikU - 2011-10-25, 23:35
to się klei na masę poliuretanową albo na kej do szyb, wtedy nie puści (masa uszczelniajaca na pędzel łatwo puszcza)
moim zdaniem każde duro powinno dac się zdjąć bez demolki lakieru czyli tak jak to robili w oryginale.
ja z tyłu pod lampami trochę poszpachlowałem przy duro i teraz tego żałuję, no ale do następnego lakierowania nic z tym już nie zrobię, dlatego przemyśl wszystko żeby później nie było lipy
Bross - 2011-10-26, 00:01
dzikU, ja kleiłem Klejem montażowym "Patex" w tubie do pistoletu - To odpuszcza tylko przy dużym uderzeniu luźnego bagażu.
P.S foto które dałem to już ukończony projekt Universll "Viola" 1.4 zjeździłem już ponad 30tyś km (min górskie polne drogi) i na razie nie żałuję żadnej żywicy.
:arrow: Wracamy do tematu Stefana Geras'a.
każdy robi jak umie. Dobrze robisz ,że oddajesz śruby do ocynku... pzynajmniej się później odkręcą ,a nie ukręcą przy demontażu :-> czekamy na dalsze fotki z postępów prac i mile było by widzieć Stefana w podkładzie.
Geras - 2011-10-26, 16:10
ja o robilem na mase szczelniajaco-klejaca . same duro ranty i troche na zakladke zywica
Dzordz - 2011-10-26, 22:24
Jak cos mam sztabe na sprzedaż 4cm wysoka
Anonymous - 2011-10-27, 16:06
sztaba to badziewie, szkoda na to kasy :P jest lepszy sposób :-P
Geras - 2011-10-27, 22:39
ja nie bede mial jakies mega gleby tylko tak jak w kombi wysarczy. sztaba jest tylko na jakis czas jak resor sie usmiechnie to ja wyjebie ;] a moze w ogole nie zaloze (ale bede mial ) hehe ]:> dzis ogarnialem polosie i z bizerem jego bude w barana ... u mnie wydrapany szpachel z pasa i przerwy miedzy duro a pasem chyba bedzie dobrze teraz
Anonymous - 2011-10-27, 23:12
to taki problem sklepać resor na płask i skrócić go? skoro nie będzie mega gleby to chyba płaski resor jest wystarczający. chyba, że Ty chcesz osiągnać glebe bez klepania resoru tylko poprzez danie sztaby? czy co?
Aren - 2011-10-28, 09:52
Geras napisał/a: | sztaba jest tylko na jakis czas jak resor sie usmiechnie to ja wyjebie ;] |
ot am sie nie usmiechnie
Geras - 2011-10-30, 08:41
resor jest prawie na plasko wyjety z samochodu brakje m moze niecaly cm do plaskiego . szabe zaloze jak mi sie nie spodoba ;] toc potem i tak bede jeszcze 15x wyjmowal ten resor. Zaraz mnie najdzie cos na 353 wiec narazie sztaba bedzie w razie co . kumpelek jak ty to masz siebie bo jeszcze nie widzialem twojego traba ;] (aaa sztaba 2 cm obnizy samochod o 2cm czy to tak nie idzie )
BIZER - 2011-11-04, 00:30
Kumpelek napisał/a: | sztaba to badziewie, szkoda na to kasy :P jest lepszy sposób :-
P |
jak żałujesz kilku złotych na kawałek stali ze złomu o wymiarach które ci pasują to sorry. koszt kilku browarów.
ja mam taka propozycje:
pokaz kilka fotek swojego sprzętu albo link do fotek to chętnie pooglądamy i może unikniemy jakiejś wtopy. skoro taki kozak jesteś i się znasz to nam pomożesz.
Zdunsky - 2011-11-04, 01:22
Sztaba to sztaba ale chyba byle czym to niema sensu przykręcać tego do budy. Jak to jest z tymi śrubami?
BIZER - 2011-11-06, 00:17
no dajesz tej samej twardosci tylko ze dłuzsze i po problemie :-)
Geras - 2011-11-10, 19:44
narazie ze szaba przymiarka
Aren - 2011-11-10, 22:16
no to ci powiem ze malej gleby nie bedzie patrzac na wahacze :P
ile resor skracany?
Geras - 2011-11-10, 23:34
niewiele 2.5 centa teraz sie zastanawiam czy nie lepiej byloby zrobic normalny resor na plasko do tego przedlzke na wachacze i polosie dorobic dlugie hmmm zobaczymy najwyzej na wiosne sie zrobi ;] narazie niech tak se stoi w ogole jade nim do slubu ;p :D w czerwcu
BIZER - 2011-11-11, 00:30
szynka tam pojedziesz bo i tak na tzrezwo slubu nie wezmiesz. sam ci poleje a trabem pjade JA :D
Geras - 2011-11-11, 15:00
aaaaaaaa dzis bylim w bydgoszczy z bizerem po fanty do trabow wyrwalem calkiem ladne szczelki pod kliny kliny tez mam ale slabe ;( od czego podejda jeszcze aren ty masz kliny ladne z kad brales :?: no jeszcze amorki ale traboskie i dwa odblaski z duza ramka szukam pomaranczowe klosze tyl
Aren - 2011-11-12, 22:08
ja mam oryginalne, a co do czesci to wyslalem ci na gg cos : )
Geras - 2011-11-26, 11:55
pierw dach jeszcze troche szlifowania drapania ...
Sqall - 2011-11-26, 12:38
Moim zdaniem nie warto robić na raty. Przygotować całość i na raz robić. Tak dochodzi tego maskowania w H.
Aren - 2011-11-26, 13:29
no a jak ma pomalowac dach na brązowo gdy trabant ma byc kremowy?
Sqall - 2011-11-26, 15:59
Mój błąd, zapomniałem że to 2kolory będa :P
BIZER - 2011-11-27, 22:54
juz jest pomalowany. moim zdaniem wyszedł ladnie chociaz zawsze idze sie dopatzrec jakis niedociagnic malutkich. czekamy az geras fotki wrzuci :-D
|
|
|