hape - Co dziś zrobiłeś przy swoim Trabancie ?
Sqall - 2013-03-31, 03:19
Czemu nie dałeś po prostu gwintu z corsy tylko spawałes mocowania do golfa?
Aren - 2013-03-31, 08:56
pingor - 2013-03-31, 09:36
Oparło się o nadkole czy się chowa bo nie widać dokładnie. (wydaje mi się że się chowa felga ale nie jestem pewien)
Pytanie co będzie jak zawieszenie się będzie ruszać.
PS. pokaż całe autko z kołami
Maciek - 2013-03-31, 17:57
Bo gwint z golfa już miałem a z corsy nie.
PeQ200 - 2013-03-31, 19:10
Wczoraj, sparawka i jazda ;) Dokończone nadkole. Wycięty próg i napoczęte nadproże. Przymiarki nowego, no i niestety jak byłem młody i sie nie znałem, to kupiłem nadproża z Motirexu i jak jest, pewnie większość wie ;P
Aren - 2013-03-31, 19:58
nic nie ociera, jest tak spasowane zeby nie bylo szczeliny.
Bross - 2013-03-31, 22:36
Aren, świetnie to wygląda nie to co u mnie :D ja mam więcej luzu między rantem... jak się oponki spisują :?:
Ludzie świetnie ,że robicie ,ale nie zapominajcie o swoich tematach.
Na dniach zacznę poprawiać ten kredens przed czołem ... (czyt półka z głośnikami i radiem.)
Chcę dopasować tak by nie było jej widać, i idealnie dopasować do płaszczyzny/krzywizny górnej części szyby.
Z uwagi na fakt ,że zlikwidowałem sporo kabli i usunąłem kolejne włączniki ,to tę część muszę zrobić prawie od zera. Po za tym obicie zwisało jak szmata...
rafal - 2013-04-07, 17:34
Zapłon ustawiony,przegląd ogarnięty trabant odpalony, negatyw wrócił na przód, hamulce ogarnięte bo znów ciekło. Zostalo ustawić zbieżność odpowietrzyć hamulce kupić opony pomalować felgi i przerejestrować...
lisek - 2013-04-07, 18:39
to super, u Niemców będzie grubo
J.J. - 2013-04-08, 05:51
Kupiłem opony :D
lisek - 2013-04-08, 15:08
lepiej powiedz jakie :P
Aren - 2013-04-09, 00:18
lisek - 2013-04-09, 05:33
z powrotem :P hehe dobrze jest zapierdalaj majster :lol:
Aren - 2013-04-09, 15:51
no nie do końca bo to jest inny silnik
Bross - 2013-04-09, 16:23
No ja taż kupiłem oponki i są trochę szerokie :D i wyglądają na szersze jak 185..
Aren, świetnie ,że 353 znów na miejscu.
J.J., A jakie te oponki :?:
J.J. - 2013-04-09, 16:37
145 60
najwyzej pchne ;)
Bross - 2013-04-09, 16:49
będą spoko :D takie pośrednie opony ,które można śmiało założyć i nie będą straszyć.
Moje to 185/60R13 Barum (do Violi) ni to pod glebę ni to pod standard.
[ Dodano: 2013-04-10, 21:39 ]
Dziś ogarnąłem kolektor ssący ,zaślepiłem wyłączone z użytku króćce, dorobiłem uszczelkę pod EGR ,a jutro dorobię zaślepkę recyrkulatora spalin - EGR.
Przygotowuję się na lipiec z tym swapem w Cherry76. Swap ma być z dnia na dzień na gotowo. Po za tym to w miarę możliwości dłubię przy tych Trzech Trabancikch.
Staram się nie myśleć o wczorajszym bardzo przykrym i bolesnym dla mnie zdarzeniu ,jakim mnie czule obdarzono. Przerysowane pół Violki...
Aren - 2013-04-11, 00:25
Bross napisał/a: | takie pośrednie opony | chyba nie wiesz co mówisz, 145/60 to jedne z najniższych 13". przy 100 na liczniku mialem jakies 70 ;[
lisek - 2013-04-11, 05:49
hakuna matata nawet nie zauważyłem że już komorę miałeś pomalowaną :-) Osz ty tempo prac masz szaleńcze :-)
Aren - 2013-04-11, 11:02
juz prawie gotowy ;] ale juz mam dosyc tego tempa
Bross - 2013-04-11, 14:43
Aren, dla ścisłości oryginalnie trabant miał 145/80R13 przy 145/60R13 prędkość rzeczywista wynosi 88km/h mając 100kę na liczniku.
No ale jakby nie było dość zaniża. - pisaliście by to olać bo wygląd ma być. ;-)
może i prawie najniższe ze 145 widziałem 145/50R13 przeglądając google i ebay.
Ja się ,aż tak na oponach nie znam. Ważne ,że umiem odczytać poprawnie wartości opony.
__________________________________________________________________________
Po za tym to dorobiłem zaślepkę EGR-a i zaraz zabieram się za wykończenie kolektora ssącego.
Aren, świetnie "Smerf" wygląda ,a układ chłodzenia będzie lutowany z miedzi :?: czy jak.
Aren - 2013-04-11, 15:31
normalne węże, dzisiaj odbieram dopiero krućce ale i tak nie mam głowicy z planowania jeszcze i stoje z robotą
Bross napisał/a: | Aren, dla ścisłości oryginalnie trabant miał 145/80R13 przy 145/60R13 prędkość rzeczywista wynosi 88km/h mając 100kę na liczniku. | mowie co bylo a nie zmyslone historie, moze przesadzilem troche, kolo 80. jak dla mnie tragedia. dystans 50 km byl katem dla silnika zeby utrzymac 80 kmh realne..
Bross - 2013-04-15, 16:55
W weekend przygotowałem się do "przestrzelenia" wydechu przez jaskółkę.
Mianowicie zorganizowałem wiertła, frezy, rurę grubościenną, farbę, środek do konserwacji i inne drobiazgi... Niestety nie wiem kiedy dokonam tej operacji.
Za tydzień jadę na zawody.... więc może za 2 tygodnie. - musże się sprężyć do czerwca malo czasu.
1 wydech, → na przestrzał + wygięcie rur + spawanie łączników ,a migomat zepsuty... :evil: Z tyłu jeśli da radę to końcówka będzie jak w oryginale,
2 resor → 3 pierwsze pióra (licząc od zwrotnic), na płasko i BEZ skracania + nowe tuleje,
3 zbieżność,
4 na karku 2gi "taki sam" swap do połowy czerwca ma być gotowy. Obym zdążył.
TrabiVR6 - 2013-04-15, 21:50
Odpaliłem po zimie i umyłem :P
Bross zainwestuj w otwornice do metalu.wykonanie otworu w jaskółce bedzie trwało 5 minut
J.J. - 2013-04-17, 09:07
spasowałem drzwi pasażera :D
auto przygotowuje do lakierki :D
|
|
|