Projekty - [601] Mój helmucik
Dzordz - 2011-12-12, 22:20
właśnie jestem po przeglądaniu twojej pół klatki i rzeczywiście chyba polubiłeś gięcie :) Ja myślałem że tak naprawdę potrzeba główny pałąk 3 razy zgiąć (2 razy na krawędzi słupek dach i raz na środku dachu) a reszta to proste krzyżulce do nadkoli. Chyba twoja fantazja spowodowana jest tym że zachowałeś tylną kanapę.
Dyziek - 2011-12-12, 23:15
Raczej tym, że chciałem by była mocowana do podłogi a nie do profilu jak u innych, do tego musiałem ją odsunąć do tyłu żeby nie blokowała foteli a reszta gięć to prowadzenie na szerokość 2 palców od karoserii...a zastrzały do nadkoli są podgiete żeby w bocznej szybce ładnie wyglądały :D
Dzordz - 2012-07-05, 21:21
Trochę nowości
Buda z niebieskiego do niczego się nie nadaje. Pani korozja sie najadła strasznie, praktycznie nie ma jaskółki nadkoli pojedzone kopuły itp. Dlatego został zakupiony dawca sedanik rocznik 75. Oto i on
[IMG=http://img339.images...89qv.jpg][/IMG]
Plany są takie że trab zostanie w specyfikacji z 75 roku z małymi zmianami ze starego wlecą alu bbs tarcze przód, kubły i pasy i takie tam....
Początek prac
Mały rarytas :)
J.J. - 2012-07-05, 21:44
kierownica z burgera ?
Qbs - 2012-07-05, 22:49
Dzordz napisał/a: | Buda z niebieskiego do niczego się nie nadaje. |
bez przesady, wszystko można odbudować z powodzeniem
Dzordz - 2012-07-06, 06:58
qbs tak można ale mnie osobiście to przerasta zarówno pod względem możliwości, zaplecza technicznego, umiejętności. W niebieskim trzeba wymienić 4 nadkola jaskółkę koryto lewe tylny pas i to widać bez rozbierania.
jj kiera z traba 500
lisek - 2012-07-06, 07:58
tylko pozazdrościć takiego strzału. ja osobiście zrobił bym z nim co innego, ale wiadomo każdy woli co innego
Aren - 2012-07-06, 11:16
Przekladaj, maluj na niebiesko + pasek i bedzie klasa:p
Dzordz - 2012-07-11, 20:04
Rozbiórka idzie w najlepsze stan budy dobry plus:)
Z tego co nie widać na tylnych nadkolach są 3 dziury każda po jakieś 0.5cm2, no i pas przedni zjedzony trochę, a tak to blacha spoko. Z chęcią przytulę półkę prawą pod zderzak.
Dzisiaj bym dokończył mycie pod maską ale 3 razy trąciłem i rozlałem nitro i mnie brakło.
Aren - 2012-07-11, 21:40
Benzyna albo jak wolisz to nitro, pistolet do mycia i idzie wsio tego typu duzo szybciej;)
Dzordz - 2012-07-12, 07:39
tak tylko dwie sprawy
- dopiero jestem na drodze załatwienia sobie kompresora
- i tak ręcznie muszę usuwać uszczelnienie łączeń, bo buda będzie cała porządnie ospawana.
Sqall - 2012-07-12, 07:57
Dzordz, nie oszczedzaj i oddaj do piachu. 500pln (tyle było w moim przypadku) a zaoszczedzisz wiele godzin pracy.
Gdzie chcesz spawać traba?
Dzordz - 2012-07-12, 08:10
Będę spawał tak jak mówi dobra szkoła rajdowa punktowo na każdym zgrzewie, łączeniu.
lisek - 2012-07-12, 14:09
no to na pewno pomoże trabikowi wytrzymać dłużej
Ponti89 - 2012-07-12, 14:28
wiecej miejsc gdzie bedzie mogla wyjsc rdza :D
Dzordz - 2012-07-12, 22:01
Jak się porządnie zakonserwuje to się nic nie stanie. A ospawanie budy ją wzmocni, bo nie jestem fanem wstawiania kątowników i innych tego typu wzmocnień.
Sqall - 2012-07-13, 08:14
Spawanie po łączeniach jest ok jednak najważniejsze jest:
- mocowanie jaskółki z sankami
- wzmocnienie wszystkich słupkow (no moze po za ostatnim)
- rozporki kielichów (troche ważniejsze w 1.1 ale w 601 tez sie przydadzą)
Aren - 2012-07-13, 12:04
w 601 z przodu? po co, resor trzyma
Dzordz napisał/a: | bo nie jestem fanem wstawiania kątowników i innych tego typu wzmocnień. | do mnie? :lol:
Dzordz - 2012-07-13, 13:06
Szczerze to myślę nad taki wzmocnieniem słupka B tak jak ma Aren do tylnego nadkola. Takie rozwiązanie widziałem w trabancie 500, u kumpla w lodówie. Wszystko się zobaczy. Teraz jest walka z blacha i szukanie potrzebnych blach.
bRq - 2012-07-17, 22:59
jakie blachy potrzebujesz?
Dzordz - 2012-07-18, 15:33
lewa i prawa półka pod przedni zderzak.
Dziś helmut poleciał na bok i wystartowałem z drapaniem, roboty w ciul i trochę, myślę że na jutro na fajrant będzie cały obdrapany. Potem tylko mycie nitrem czy benzyną i konserwacja. I tu mam pytanie. Jak najlepiej zakonserwować?? Myślałem o 2. warstwach mini z pędzla a po tym natrysk baranka.
Aren - 2012-07-18, 22:40
Pierdol baranka, zdrap tam gdzie trzeba tylko a nie calosc, tam zabezpiecz czyms tylko prosze cie - nie minią.. Chyba ze masz cos antykorozyjnego i tak tylko to nazywasz
my polecamy tak - z castoramy podklad chlorokauczukowy antykorozyjny z pedzla (25 zl) i na calosc masa antykorozyjna Bolla (tez kolo 30) duza pucha z pedzla, bardzo wydajna i fajnie wyglada, mozna lakierowac nawet. Ja tak mam, rafal tak ma i nie narzekamy!
Ponti89 - 2012-07-18, 23:17
ta masa bolla to jakis pseudo bitex czy cos innego ?
pzdr
Dzordz - 2012-07-19, 06:35
Trzeba cały, bo auto stało 3 lata w polu i jak już wczoraj drapałem to jest trochę ukrytej rdzy pod spodem izolacji. U mnie minia nazywa się właśnie taki tlenkowy podkład reaktywny. Zaraz wyruszam na zakupy do castoramy, dzięki za wskazówki.
Aren - 2012-07-19, 07:39
Zaden bitex, moze forma ta sama ale wysycha do konca a nie ze jest ciagle mokry i ogolnie jakos to trzyma sie lepiej
malowalem u siebie bitexem podloge bagaja i mi sie na niej skonczyl, boll zrobil reszte i pol zielonego
dzordz bolla nie ma w casto, ja kupowalem w takim w stylu polmozbytu
|
|
|