To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
trabantowy.prohost.pl/ppl/gs/forum/

Warsztatowo - [1.1] Gleba

mateusz601 - 2009-02-13, 19:40

tak jedno jest dołozone maluchoskie:0
Sqall - 2009-02-13, 20:54

nie jestem zbyt dobry z 601 ale może poluzuj wahacze? może na sinenblocku (tak się pisze?) ciągną w dol i nie chce się podnieść. taki pomysł z mojej strony.
mateusz601 - 2009-02-16, 09:52

witam ponownie dzis tak ja mowiliście sciągnołem sztabe hmmmm wiec tak auto stoi ciut wyzej ale parwie bez ruznicy leczzz jak załozyłem ciezar ten 100 kg to auto takie jest elastyczniejsze na resorze i bez amorow robione te fotki wiec ja jusz nic niewiem pomocy ?????????????????/

[ Dodano: 2009-02-16, 09:56 ]
http://www.fotosik.pl/pok...14c58bef6a.html

[ Dodano: 2009-02-16, 09:57 ]
http://www.fotosik.pl/pok...4f2de23f07.html

[ Dodano: 2009-02-16, 09:58 ]
http://www.fotosik.pl/pok...b709880dac.html

[ Dodano: 2009-02-16, 13:08 ]
resor byl klepany na bazie PKS-u i czy moze byc ze resor nie był klepany po kazdym pióże tylko w całości czy moze miec to jakis związek z tą gleba bo wrazie czego to mam jeszcze jeden resor wiec moge jeszcze zawiesc gdzies indziej to klepania recznego prosze o podpowiedz

Qbs - 2009-02-16, 18:28

masz taka glebe jaki resor. On powienien sie uśmiechnąć a u ciebie widze linie prostą. zapewne jak rozbierzesz resor to wyjdzie ze nie jest calkiem plaskie kazde poiro. rozkrec go i klep kazde na plasko.
tiso - 2009-02-16, 19:50

ja mialem klepany swoj na plasko ale kazde pioro z osobna i nizej siedzial troszeczke
Sqall - 2009-02-16, 19:59

dokladnie, klep ten resor jeszcze i tyle. nic więcej ci nie pomożemy bo nic więcej nie moze być źle. chyba ze masz sanki przerobione :D może masz od kogoś pożyczyć resor kto ma taka glebę :lol: i sobie sprawdź na nim jak autko będzie wyglądać. może resor jest za twardy po prostu. przy testach nie zapominaj o dociążeniu auta. testuj bez amorów.
Kargul - 2009-02-16, 21:27

dokładnie, każde pióro z osobna, ja u siebie żeby mieć twardszy resor dałem długie pióra dwa nie sklepane od góry po skręceniu resora cały był płaski ale jest o wiele twardszy:)
mateusz601 - 2009-02-17, 08:35

oki tak zrobie tylko klepac nowy orginalny resor od nowa na płasko czy ten co teraz jest wyklepany jeszcze go rozebrac i doklepac ????? ????????????????????????
J.J. - 2009-02-17, 08:56

misie wydaje, że wina gdzieś indziej leży...
dodal sztabke przy plaskim resorze i wysokosc byla ta sama a mozna to porownac np do usmiechnietego resora :]

mateusz601 - 2009-02-17, 10:23

no tak ale gdzie moze byc to cos co koliduje mi glebe ?????????????????????????

[ Dodano: 2009-02-17, 10:38 ]
to doklepac ten resor co teraz mam co niema gleby na nim czy klepac inny bo mam orginalny z 2 trabanta ?????????????????????????????

Sqall - 2009-02-17, 10:48

klep ten co masz w aucie (moim zdaniem). logicznie patrząc jeśli wahacze chodzą luźno, nie stawiają oporu, sanki są oryginalne, nie ma amorów to nie ma huja we wsi żeby to była wina czegoś innego niż resora...
Qbs - 2009-02-17, 14:38

moze sprawdz czy nie masz cegiel pod progami :P
mateusz601 - 2009-02-17, 14:41

o widzisz mam po 3 cegły pod progami a to cos koliduje hahahahahahahahahahahahahahahahahaha

[ Dodano: 2009-02-17, 18:15 ]
no i zawiozłem resor do klepania gosciowi co recznie klepie a nie na prasie mysle ze bedzie ok powiedziałem mu ze na płasko nawe zeby delikatnie poszedł w usmiech moze bedzie ok jesli nie to sprzedaje traba hehehehehe pozdr

[ Dodano: 2009-02-18, 20:57 ]
witam i wkońcu doszedłem auto siedzi nisko :) jeszcze tył tylko :)

[ Dodano: 2009-02-18, 20:58 ]
http://www.fotosik.pl/pok...3a0b06ab73.html

[ Dodano: 2009-02-18, 20:59 ]
http://www.fotosik.pl/pok...86905ebf71.html

Anonymous - 2009-03-16, 13:27

Elo.

Ja mam takie pytanie, szczerze mówiąc to nie chce mi się szukać info :D ale czy może mi ktoś powiedzieć ile ma być skręcony resor z przodu tak żeby był delikatny negatyw i czy przy takiej operacji nie trzeba coś kombinować z drążkami ? i czy na tył wystarczy mi samo sklepanie resoru na płask i zmiana amorów, żeby jakiś negatyw mieć i glebę?
Właśnie rozmontowałem zawieszenie i teraz kminie dopiero :-P

john'ek - 2009-03-16, 16:06

z przodu 2,5na strone-gleba ma chyba też tyle... drazki musialem skrecic tak dosc mocno przynajmniej ja aren chyba tez... tylny resor:) sklepanie na u:) i wyciecie poduszek:) i zdjecie z wachaczy poduszek... i amorki no przydadza sie krotsze... gleba sam by mogl powiedziec jak ma tyl:P ale on nie kce mowic;P
Anonymous - 2009-03-16, 18:10

Dzięki! :D No na Poznań mam nadzieję, że będę już szurał 8-) tylko bez szerokiej feli jeszcze :-( Gorzej jak mi się złamie po drodze :D
john'ek - 2009-03-16, 20:30

tak odrazu ci zlamac sie nie zlamie ale wzmocnij na wysokosci deski rozdzielczej bo w tych miejscach buda peka troche przy duzej glebie obrywa troche:| ja tam mam cos ala rozpurka wspawane... ze decha i tak zakrywa to...
Piotras ty sie cos wypowiedz:P

Aren - 2009-03-17, 07:42

-2.5 bedzie mały negatyw , na wąskiej moze bedzie widac prechył lekki
john'ek - 2009-03-17, 10:35

no niby tak ja zostawiam 2,5 na strone i maly dodatek ktory wygnie kola:P
Anonymous - 2009-03-17, 20:00

Ogromny negatyw, żeby się na niego spuszczać nie interesuje mnie :-P

A dodawaliście jakieś pióra do resoru?

john'ek - 2009-03-17, 20:21

przydadza sie z 2:) i wiadomo ze przy przodzie podkladka pod resor:) a z tylu:P heheh:P
Anonymous - 2009-04-12, 21:25

Odświeżę temat bo chodzi mi po głowie gleba.
1. Znalazłem zakład co wyklepie resor na płasko i chce dorzucić do niego 2 pióra.
2. Do przodu pewnie trzeba założyć amorki krótsze: z czego lepsze łada czy polonez? i co z talerzykami?
3. Z tyłu mam spręzyny. Mam krótsze o 1.5 zwoja i tył troszę siedzi ale jakoś mało. Moze też krótsze amory trzeba ale znów pytanie od czego tak zeby weszła felga 6J.

marszal - 2009-04-12, 22:01

ja mam od poldka i 6j 14 cali siadlo http://www.fotosik.pl/pok...ef9780715b.html a mam dystanse pod tarczowki na tyle wiec szerzej niz seria i mam dwa centy luzu a poszerzylem oklo 3-4cm
eljot87 - 2009-04-13, 09:40

Niutek napisał/a:
3. Z tyłu mam spręzyny. Mam krótsze o 1.5 zwoja i tył troszę siedzi ale jakoś mało. Moze też krótsze amory trzeba ale znów pytanie od czego tak zeby weszła felga 6J.

ja mam tył niżej o 6cm i felga "6j" et35 wchodzi mi bez problemu. sprężyna jest krótsza o 3 zwoje jeśli dobrze pamiętam... amortyzator to seryjny po skróceniu (właśnie o 6 cm) i utwardzeniu.

Anonymous - 2009-04-13, 09:54

A na czym polega skrócenie i utwardzenie amortyzatora? Bo nie wiem jak to można zrobić Proszę o instrukcję


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group