Projekty - trabant -yamaha 750
łazik - 2014-06-12, 14:07 Temat postu: trabant -yamaha 750 Witam,potrzebuje informacje o tym projekcie,czy jest ktoś, kto składał te maleństwo?. Autko niedawno kupione i w fazie projektu rajdowego.Jeśli jest taka możliwość proszę o kontakt.Helmutek na tablicach białych TKN.Pozdrawiam i z góry dzięki :))))
Maciek - 2014-06-12, 20:46
a przepraszam bardzo sprzedający nie wiedział co sprzedaje i od kogo?
łazik - 2014-06-12, 21:39
Sprzedający nie był właścicielem że tak to nazwę,przywoził jeszcze ktoś inny,komuś innemu itp
Bross - 2014-06-13, 00:35
W sumie zabrzmi to tak Heniek twój kolega mi pozwolił i właśnie sprzedałem Twoje mieszkanie za 3 zgrzewki browara.
Bał bym się to kupić bo może sie okazać ,że kupujący kupił coś kradzionego ... (bo ktoś komuś pozwolił czyjeś auto sprzedać. dziwne.)
Takie homo nie wiadomo, ale projekt z Jajami dobry ukryty JDM.
łazik - 2014-06-13, 12:00
Prawnie jest ok,tylko właściciel (konstruktor?) prawdopodobnie jest w Angli i myślałem że może za pośrednictwem internetu go znajdę i oszczędzę sobie trochę czasu.Projekt idzie powoli bo dużo rzeczy trzeba samemu szukać i się dowiadywać,ale dzięki waszemu forum już jest lepiej (np. zawieszenie na przód z corsy b pasujące prawie idealnie :D).Dzięki z góry za pomoc.
Co do projektu to środek wyszlifowany i pryśnięty reaktywnym,zawieszenie będzie z golfa II i tyle narazie,obecnie robimy zawieszenie przód plus cały układ hamulcowy od nowa.
Pozdrawiam :)))
Maciek - 2014-06-13, 15:56
Robicie jakiś dyferencjał? Tu masz projekt malucha z podobnym silnikiem, chłopaki wsadzili torsena z audi w zgrabną obudowę w kształcie walca.
http://www.motonews.pl/fo...rby=asc&start=0
łazik - 2014-06-13, 18:37
dyferencjał mamy ale dzięki za materiał. Jak wszystko będzie grało i prowadzenie autka będzie git to planujemy wrzucić z hayabusy silnik a wtedy takie rozwiązanie będzie konieczne.
Dzięki wielkie
Sqall - 2014-06-13, 22:19
Te kielichy tylne mnie az przerazają. Ktos miał fantazje.
Jak tył jest ogarnięty? Ja zeby glebe zrobic to wałek dałbym przez auto i zrobił tunel. Tył dodałbym rame pomocniczą i przeszczepił cały zawias itp z jakiegos auta (cholera wie czego). Oczywiscie podłoga tył do wywalenia bo przy glebie dyfer sie nie zmiesci po autem. Z oryginalna podłoga bedzie straszna koza.
łazik - 2014-06-14, 07:48
Kielichy są pod gwinta z golfa 2 i będzie to wzmocnione klatką, 2 lipca jedzie do IRECO.a zawieszenie jest robione przez kolegę-magika który zna się na rzeczy :))).zawieszenie jest z regulacją kątów,po ustawieniu początkowym będzie poskręcane i lekko obspawane żeby się nie przemieszczało,plus kolorowy lak na łączenia żeby było wiadomo czy nic się nie przemieszcza.
Maciek - 2014-06-14, 11:39
Fajnie :) Widzę że poważny projekt. Jak chcesz zmniejszyć masę i masz $$ wymień duroplasty na laminat- oryginalne błotniki jednak swoje ważą a laminat w porównaniu z nimi prawie nic.
łazik - 2014-06-14, 18:47
Na razie skupiamy się na dokładnym złożeniu ale może w przyszłości coś ruszymy w tym temacie :)
Bross - 2014-06-15, 11:24
W naszych stronach to beli się zakłada.. ,a tu proszę mocowanie wahaczy Tył 1 klasa :D .
To świetnie ,że prawnie auto jest OK.
kilik - 2014-06-26, 12:41
I oto jestem szukaliście gościa co tworzył trabanta Yamaha YZF750r który nie została do końca ukończona z powodu wyjazdu do norwegi i braku czasu
Maciek - 2014-06-26, 18:16
Huura. Masz jakieś zdjęcia z budowy? Dlaczego taki silnik? Dlaczego budowałeś takie auto? KJS, czy po prostu dla zabawy?
kilik - 2014-06-28, 19:38
Jeżeli chodzi o zdjęcia to masa tego jest.Trabant przeszedł od podstaw szrek modyfikacji zawieszenia jak i budy, na samym początku został przerobiony silnik polo 1.1 na gaźnikach ścigacza i przerobionych kolektorach wydechowych ale to było zbyt mało wiedź został zakupiony motocykl YAMAHA YZF750R o mocy 130km przyczm musiałem przerobi całe zawieszenie mocowanie silnika przełożenie napędu i instalację elektryczną. Po długich wieczorach spędzonych w garażu trampek ujrzał światło dzienne i poczuł polskie drogi, wrażenie pierwszej jazdy jak i odejście i mocy uzyskanej przez przerobiony napęd było wielkim zdziwieniem i pytaniem co dalej kubły,pasy klatka wyścigi KJS Ina tym się skończyło trabanta musiałem sprzedawca z powodu braku czasu i wyjazdu za do Norwegi wiec upoważniłem kolegę do sprzedania mojego nie ukończonego projektu. Trabant był robiony dwa lata od postaw nie całe dwa miesiące jeżdżony na silniku polo i nie nie wiele 300km na silniku yzf750r.
łazik - 2014-07-09, 16:43
Dziękuje za odzew,reszta na priv żeby bałaganu nie robić :))))
|
|
|