Warsztatowo - Rdza mi go zjada :(
KrystianDDR - 2013-11-25, 18:36 Temat postu: Rdza mi go zjada :( Jak myslicie jaki bedzie najlepszy sposob na zlikwidowanie tych ognisk rdzy w moim Trabancie??
J.J. - 2013-11-25, 18:46
wymiana progów i jaskółki.
KrystianDDR - 2013-11-25, 19:24
W inny sposób tego nie da rady ogarnąć ?? Chodzi mi moze o jakies wstawki
J.J. - 2013-11-25, 21:00
do czego chcesz wstawkę wcisnąć?
a nawet jak się uda chcesz to za chwile znów poprawiać czy mieć spokój na kolejne 5 lat :) ?
KrystianDDR - 2013-11-25, 21:31
A mogłbys mnie pokierować w tą strone bo nie za bardzo wiem jak sie za to zabrać :-(
PeQ200 - 2013-11-25, 23:11
Jak się nie znasz na blacharce i nie masz bardzo dużo motywacji, to lepiej zleć to komuś :) Tylko żeby to nie był papudrak :P Da radę walczyć samemu, ale wymaga to cierpliwości :) A i najlepiej na oryginałach, bo zamienniki lubią w***ić :P Pozddrawiam :D
Sqall - 2013-11-25, 23:58
Ogolnie troche słabo, zapewne gdybyś zaczą to czyścic to wyjdą nowe dziury. Najlepiej raz, a porządnie jak mówią poprzednicy.
Blacharka jest prosta tylko trzeba mieć migomat i jakieś minimalne pojęcie + duzo zaparcia :)
KrystianDDR - 2013-11-26, 07:10
Spoko migomat moge załatwić ale co dalej ? Kto chętny pomóc?
Sqall - 2013-11-26, 11:08
Gdybyś byłz okolic Warszawy to bym chetnie pomogł aloe tak to lipa.
Zaopatrujesz sie w:
- migomat
- wiertarke
- diax (szlifierke kątową)
- szczotę drucianą na diaxa
- wiertło do rozwiercania zgrzewów
- nowy próg (DDR lub sam sobie godnij na wymiar jesli masz u kogo, najlepiej blacha 1,5mm ocynk)
- nowa jaskółka
Niestety masz do wymiany jaskółkę więc moim zdaniem przydało by się wyjąć silnik i sanki żeby się nie pierdzielić. Następnie auto na bok i rozwiercasz zgrzewy. Demontujesz zgniłe elementy i spawasz nowe.
Poprzeglądaj tematy projektów i zobacz jak inni to robili :)
KrystianDDR - 2013-11-26, 14:37
podejrzewam ze bede musiał to zlecic komus kto to zrobi bo u mnie w garazu to nie dam rady :( jak myslicie ile taka usługa moze kosztować ?
Zdunsky - 2013-11-28, 10:55
Za robocizne cena od "na flaszke" w góre ale najpierw skompletuj sobie części bo jak ich bie masz to mozesz zdziwić sie ile casu bedzie stał rozebrany.
Qbs - 2013-11-28, 20:38
KrystianDDR napisał/a: | podejrzewam ze bede musiał to zlecic komus kto to zrobi bo u mnie w garazu to nie dam rady :( jak myslicie ile taka usługa moze kosztować ? |
Wymiana dolnych progów, nadproży i jaskółki to około 2500 zł.
KrystianDDR - 2013-12-02, 22:42
Dzień 1 :
Znalazłem juz częsci ktore były potrzebne dogadałem sie z Maxem i zaczelismy działac. Przez całą niedziele udało nam sie przygotowac Traba czyli rozebrac duro i wstepnie usunąć progi i zaczelismy operacje :) Było troche problemów z migomatem ale Max sie z tym uporał :)
Dzień 2 :
Dziś zespawany próg pasażera i zabezpieczenie masą uszczelniającą i łatki przy wachaczu
dużo pracy przed nami ale jest progres :) i najwazniejsze ze pogoda dopisuje
dalsza relacja jak tylko znajdziemy czas miedzy pracą i rodziną :)
Sqall - 2013-12-02, 22:50
Oj panowie, przyłóżcie się do spawów bo trochę kiepsko to wygląda.
KrystianDDR - 2013-12-02, 23:25
Był problem z migomatem ale juz jest lepiej ;-)
Maciek - 2013-12-03, 15:38
To tak, próg powinien być przyspawany otworowo, a nie po krawędzi jak to zrobiliście. Dwa, mam nadzieję że nie dajecie masy na gołą blachę bo w przyszłym roku odejdzie razem z rdzą. Trzy, widzę że macie tą "gorszą" jaskółkę i może być problem z dopasowaniem jej do nowych progów. I pamiętajcie ze skopanie jakiegokolwiek wymiaru lub kąta przy jaskółce skończy się katastrofą- przednie zawieszenie straci geometrię. Tzn sanki będą krzywo.
Bross - 2013-12-05, 18:55
podkład reakryjny sobie kupcie albo podkład epoxydowy
na allegro 1,6L Podkładu Epoxydowego NOVOL z utwardzaczem kupisz za ~70 zł wysyłką.
Masę kładźcie tylko i wyłącznie na zabezpieczone podkładem elementy !
|
|
|