Warsztatowo - Numery silnika trabant 1.1?????
JoJo - 2013-08-11, 12:45 Temat postu: Numery silnika trabant 1.1????? Gdzie są umieszczone numery silnika w Trabancie 1.1 bo ostatnio byłem u znajomego i powiedział mi ze ten silnik który jest w moim trabancie na pewno nie jest oryginalny .
Czy może jest jakiś inny sposób aby dowiedzieć się czy to oryginał czy przeszczep z czegoś innego??
Proszę o pomoc z góry dziękuje .
Bross - 2013-08-11, 16:49
A synek się zno na tym , czy ograniczył sie ino do wiedzy ,że trabant jest ze plastiku i to 2sów. :D
numery silnika są umieszczone na silniku :D zdaje się pod obudową termostatu.
po za tym silnik tajla wymienna .... i opony też masz nie oryginalne. (taki szczegół)
JoJo - 2013-08-11, 17:09
Nie nie jest to żadny laik też miał kilka trabantów . :lol: .
Dopiero teraz byłem u niego się pochwalić moim trabantem i jak zaczął oglądać silnik i się nim przejechał to stwierdził że to musi być jakiś inny silnik albo od wartka 1.3 :D albo coś innego dlatego z samej ciekawości chce to sprawdzić . :-P
A poza tym chyba Bross, nie będziemy się licytować co kto ma oryginalne bo to dyskusja bez końca chyba że zmierzasz do tego że inne opony itp polepszają w pewien sposób osiągi to miałeś na myśli tak bo nie rozumiem ?? :-|
Bross - 2013-08-11, 18:43
nie wiem czy sprawdzenie silnika będzie w jaki kol wiek sposób możliwy, - jeszcze do 601 da rade sprawdzić ,ale do 1,1 :?: wątpię.
Wiesz dobre 1,1 potrafi być lepsze od 1.3 (J.J coś o tym wie)
Tak w zależności od opon... albo są lepsze osiągi albo gorsze albo komfort lepszy ....
Zdaje się ,że odczytanie numerów nie będzie łatwe bo blok silnika jest zawsze pordzewiały i numery z powodu rdzy są bardzo skorodowane. (ja u siebie nie mogłem odczytać.)
JoJo - 2013-08-11, 19:22
Coś w tym jest tym bardziej że w trabancie mam całkowicie przerobiony układy wydechowy zrobiony z rury fi 50 mm(oryginalnie rury były o średnicy chyba 35mm) strumienica itp wiec może a raczej trochę dodałem mu mocy bo jest to odczuwalne jeszcze na 2 jak czasami gwałtownie ruszę koła się kręcą w miejscu .
Ostatnio udało mi się nawet wyrwać kolektor 4-2-1 od trabanta 1.1 kombi :lol: w którym było to zamontowane ,raczej to nie oryginalny element bo chyba nie produkowano trabantów z takim kolektorem na razie go jeszcze nie zmontowałem bo przy rozejściu na 2 są rurki o średnicy standardowej 35 mm i jak bym taki założył to ten kolektor tłumił by trabanta wiec te 2 rurki muszę zamienić na 45 mm średnica każda tyle że na razie kombinuje i szukam rur z takimi wygięciami . :-x
Następnie chciałbym założyć stożkowy filtr powietrza wraz z dolotem aluminiowym ale to tylko dla walorów estetyczny jak podniesie się maskę nie dla osiągów bo nie łudzę się że uzyskam dzięki temu iluś tam km :D
A po za tym co do opon to mam 175/60 R13 i jedzie się o niebo lepiej niż na 165/70 i do tego obniżyłem trabanta o ładne kilka cm w dół więc teraz siedzi jak przysłowiowy Dzik w agreście ]:>
|
|
|