Warsztatowo - Klatka bezpieczeństwa
Sqall - 2012-10-10, 09:53 Temat postu: Klatka bezpieczeństwa Aloha,
Dwa pytania co do klatki:
1. Jak już pospawamy klatke w samochodzie to jak ja poźniej pomalowac :) ? Skoro tego nie idzie wyjąć w całości, a postoletem czesto nie podejdziesz w niedostepne miejsca.
2. Czy skręcana klatka jest słabsza od sztywnej? Jakimi śrubami się łączy elementy? Jak powinno wyglądać łączenie, trzeba dospawać jakieś specjalne mocowanie do rury?
pozddro!
Ponti89 - 2012-10-10, 10:01
Najlepiej to poczytac załącznik J. tam jest wszystko opisane itd ;)
pzdr
marszal - 2012-10-10, 19:48
Jak chcesz robić klatkę to pierwsze zmień sobie liczbę miejsc w dowodzie na 2 mniej problemów na przeglądzie
Ja bym robił skręcaną zawsze można zdemontować a reszta jak wyżej wszystko opisane w załączniku "J"
chociaż nie musisz się pewnie tego trzymać bo w rajdach śmigać nie będziesz
bRq - 2012-10-11, 19:34
Lepiej zrobic wg zalacznika i w razie kontroli wyjac zalacznik i pokazac niebieskim, ze wg niego bylo robione.
Co do malowania, jak masz zdjety dach to wszedzie dojdziesz ;)
Spawana zawsze jest mocniejsza od skrecanej. Sruby, wymiary podstaw, promien giecia, wymiary rur, mocowania budy - wszystko to znajdziesz w Zalaczniku J
http://www.pzm.pl/pliki/z...art253_2012.pdf
|
|
|