To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
trabantowy.prohost.pl/ppl/gs/forum/

Warsztatowo - [ALL] Cynkowanie trabanta.

trabiEV - 2011-09-06, 18:57
Temat postu: [ALL] Cynkowanie trabanta.
Witam,
zastanawiam się nad ocynkowaniem całego auta.
Po piachu w profilach na pewno zostanie podkład(trabant był malowany pokładem zanurzeniowo).Tylko cynkowanie ogniowe by miało sens .
Czy ktoś robił coś takiego?

lisek - 2011-09-06, 20:03

koszt takiej zabawy jest zapewne ogromny moim zdaniem gra niewarta świeczki
J.J. - 2011-09-06, 20:40

gówno wiesz w dupie byłeś za przeproszeniem ;)
Sqall - 2011-09-06, 21:58

Jeśli już to "w dupie byłes, gówno widziałes" ;)

Ja uważam, że jesli była by opcja ocynkować całego traba za np. 1000pln to bym się skusił zeby miec mega dobrze zabezpieczone auto. Widziałem w wielu angielskich projektach jak nakładają jakies ochronne powłoki na całe auta w wannach. Czyli da się :)

lisek - 2011-09-07, 05:40

ale na pewno nie będzie to 1000zł tylko co najmniej 4-5 tysięcy chyba ze ma wujka w galwanizerni.
J.J. - 2011-09-07, 06:32

za około 200kg wielu elementów zapłaciłem 300zł
gołą bude trabanta z kumplem nosiłem, wiec ile mogła ważyć?

cynkowałem w pierwszej lepszej cynkowni.

Zdunsky - 2011-09-07, 09:13

Niby tak ale caly trabant nie wejdzie ci do takich samych beczek z odczynnikiem co np. progi czy nadkola.
J.J. - 2011-09-07, 13:25

zależy od wanny, tam gdzie cynkowałem wlazło by ;)
Sqall - 2011-09-07, 16:10

Skoro jesteś pewien, że wejdzie to idz zapytaj i oświeć nas. Bo to fajna opcja jest :)
herakles - 2011-09-07, 16:47

http://www.classics-the.c...me---1969---57l tu jest parę słów o cynkowaniu na przykład
J.J. - 2011-09-07, 18:42

nie bede dymal 100 km by sie zapytać ;)
ale co za problem zadzwonić do jakiejkolwiek cynkowni :) ?

Ponti89 - 2011-09-08, 13:37

Chyba trzeba bedzie sie przyglądnąć temu jak Trabanta bede robił :)
Ale kwestia co z profilami zamkniętymi :)? tam ich nie oczyścisz dobrze i potem od srodka bedzie rdzewieć ;>? :D

pzdr

J.J. - 2011-09-08, 14:01

wejdz na ct. ktos wlasnie poruszyl ten temat
trabiEV - 2011-09-09, 19:34

Myślałem że ktoś to robił już i zapytałem,ale widzę że nie,zadzwoniłem do cynkowni i jeżeli chodzi o profile zamknięte to należało by w nich wykonać otwory i nie będzie problemu,większy problem będzie z grubością blachy,może się zniekształcić ,ale nie musi.
Jak ktoś planuje klatkę bezpieczeństwa zakładać to wspawać przed cynkowaniem,i nic nie powinno się stać.

Zdunsky - 2011-09-10, 09:31

Klatke jak najbardziej. :D :evil:
j3drus - 2014-04-10, 15:58

Odgrzeję kotleta :D czy od tego czasu komuś udało się ocynkować ogniowo budę Trabanta?
Sqall - 2014-04-10, 17:07

Zapewne nie, ale w czym problem? Znam miejsce gdzie powiedzieli ze nie bedzie problemu z tym.
j3drus - 2014-04-10, 21:48

Problem będzie jeśli buda się pokrzywi, w cynkowni nie widzą problemu, mogą budę zanurzyć, a jak później dachu nie spasujesz czy drzwi nie zamkniesz to nie ich interes. I tutaj pojawia się pytanie; ryzykować czy odpuścić... Nic dziwnego że każdy odpuszcza. Znajomy zawozi do cynkowania ogniowego bramy i ogrodzenia, mówi że zawsze trzeba prostować :D Także nie wiadomo jak zniesie to buda Trabanta


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group