Warsztatowo - [ALL] rysunek techniczny tylnych adpterów do tarcz ?
tiso - 2009-02-22, 15:46 Temat postu: [ALL] rysunek techniczny tylnych adpterów do tarcz ? potrzebóje rysunku technicznego adapterów tylnych tarcz od golfa
TrabiVR6 - 2009-02-22, 19:23
Grubość wedle uznania :->
tiso - 2009-02-22, 20:08
dzieki
marszal - 2009-02-22, 20:27
Najlepiej dać tokarzowi wahacz i całą resztę z golfa no i adapter może mieć spokojnie 105 mm albo jeszcze wiecej średnicy zostanie więcej materiału kolo tych małych śrubek.
ilirobus - 2011-03-03, 20:47
I know that it is a old thread, but I think it will be good to have this stuff here. ;-)
Bombel - 2011-08-07, 15:21
Mam 3 pytania odnośnie adapterów:
1.Czy powierzchnię przy wahaczu wystarczy zabielić czy trzeba toczyć (pyta mnie gość który będzie mi takowe robić)?
2. Z jakiej stali ma to być zrobione?(coś mówił o jakichś numerkach)
3. Jaką polecacie grubość (pytanie dla osób które mają zamontowane cuś takiego)?
Z góry dziękuję za odpowiedzi
bRq - 2011-08-09, 09:44
Bombel napisał/a: | Mam 3 pytania odnośnie adapterów:
1.Czy powierzchnię przy wahaczu wystarczy zabielić czy trzeba toczyć (pyta mnie gość który będzie mi takowe robić)?
2. Z jakiej stali ma to być zrobione?(coś mówił o jakichś numerkach)
3. Jaką polecacie grubość (pytanie dla osób które mają zamontowane cuś takiego)?
Z góry dziękuję za odpowiedzi |
1. Najlepiej dac tokarzowi wahacz, zeby zrobil faze w adapterze na dziure w wahaczu (adapter bedzie lepiej osadzony, nie bedzie sie trzymal tylko na srubach).
2. Stal w sumie obojetne jaka... Ja mam zrobione ze zwyklej czarnej blachy.
3. Minimum 10mm. Ja u siebie mam 40mm, ale zrobilem tak specjalnie, zeby kola lepiej byly odsadzone :)
Bombel - 2011-08-09, 22:14
Dzięki
wilku - 2012-04-15, 21:18
Witajcie,
adapter jest na hamulce tarczowe do trabanta 601 na tył? Zaciski i tarcze od golfa I / II? piastę jaką trzeba zastosować do tego pakietu? Może ktoś mi opisać cały zabieg?
Zdunsky - 2012-04-16, 00:41
Tak. 601 tył.
To jest tak. Piasta jest zintegrowana z tarczą 226 średnicy 10 mm grubości, normalnie idziesz do sklepu albo alegro i kupujesz tarcze z łożyskem do golfa dwujki. Piasta nie myl z czopem. Na allegro są zestawy w dobrej cenie gdzie masz już łożyska i wystarczy nabić taką tarcze na czop (333 501 117 lewy 333 501 118 prawy).
Zacisk i klocki są dobre od golfa mk 2, 3 i 4 pod tarcze 226 nie syncro.
Przykładowe piasy z allegro.
Pamiętaj, rozstaw 4x100 ...
wilku - 2012-04-16, 05:47
To nabijam na czop w trabancie, wcześniej przykręcam ww adapter, na to zacisk i już?
TrabiVR6 - 2012-04-16, 09:19
http://germanstyle.pl/viewtopic.php?t=1428
wilku - 2012-04-16, 13:09
Chyba nadal nie łapie:D
Czop z czego jest?
[ Dodano: 2012-04-16, 14:41 ]
Dobra, chyba mam, ten adapter przykręcam do wahacza, na to idzie taki czop http://allegro.pl/czop-pi...2223565871.html , łożysko i piastotarcza. Tak?
Maciek - 2012-04-16, 14:12
Tak. Mam takie adaptery do sprzedania w zasadzie po cenie materiału.
wilku - 2012-04-16, 14:50
Powiedz ile.
Ten sam adapter pasuje też do wersji na bębny hamulcowe, w tej opcji muszę dorobić jakieś otwory, czy do tego mocuje blachę kotwiczą i nabijam bęben i już gotowe?
Maciek - 2012-04-16, 21:09
Poszło pw.
wilku - 2012-04-17, 19:13
Lepiej przejść na tarcze, czy zostać z tyłu na bębnach? Założenie jest takie że ma być to dupowóz cultowy na codzień. Silnik oryginał, ewentualnie lekko przerabiany, dopracowywany, mam skrzynie hyco i chcę by została i działała, dlatego opcja przekładki na 353 odpadła.
Maciek - 2012-04-17, 20:23
Nie ma sensu. Szkoda kasy i pracy. Za połowę tej kwoty masz bębny zrobione na cacy i hamulec git.
|
|
|